Deliana1993 schreef:Ik ben 3 weken terug over gestapt op de Esigaret, wat mij prima bevalt. Op deze manier bouw ik ook af door te zakken met het aantal mg nicotine in mijn vloeistof. De neiging naar een normale sigaret kwam na een week waarbij ik een pakje kocht, vervolgens sigaret op stak en na flink hoesten en een smaak die niet te onderdrukken was, het hele pakje weggegooit. Het was voor mij na een week al raar om een sigaret tussen mn vingers te hebben, en het werd me duidelijk dat ik bijna 8 jaar alleen maar troep mn longen binnen liet.
Soms nog wel zin in een normale sigaret, maar ik weet dat ik die niet meer lekker vind en dat het grotedeels tussen mn oren zit. Mijn doel is nu door te zakken met nicotine te stoppem met roken. Met mn Esigaret heb ik ook niet echt het idee dat ik "echt rook"...
Succes met stoppen!
Pas daar wel mee op, vriendin van mij is 1,5 jaar geleden over gestapt op de E sigaret en is daar flink verslaafd aan, en omdat je ze overal mag gebruiken, rookt ze nu stukken meer dan voorheen.
En afbouwen van de nicotine gehalte is ook niet gelukt.
Nicotine gehalte in haar E sigaret is zelfs ruim meer dan in de gewone sigaretten.