Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ga aub niet aanknoeien met KHD-arm eten. Je lichaam komt al snel tekort en je hebt koolhydraten ook nodig om goed te kunnen functioneren. Uiteindelijk komen de meeste mensen die een KHD-arm dieet volgen uiteindelijk juist aan.
Gewoon genoeg bewegen en goed op je eetpatroon letten scheelt al een hele hoop. Ik ben op die manier ruim 100 kilo kwijt geraakt en ben echt geen bovengemiddeld actief persoon. Ik heb nooit een dieet gevolgd. Iedereen (mits in staat om goed te bewegen) kan het!
anitaolja schreef:Je mag geen zetmeel, dus geen aardappels, brood, pasta etc. maar je mag juist wel vlees, groente, kaas, eieren, Bacon, griekse yoghurt etc. bij dit dieet moet je juist vet eten (liefst wel de goede vetten zoals vis en plantaaridge olie) om de koolhydraten te verbranden....je moet ook wel opletten waar veel koolhydraten inzitten...er zij ook allerlei recepten op internet te vinden en ook op bokt
blackflicka schreef:Chocola en suiker die doen het,hier 1 die er echt streng tegen aan gaat,mag wel wat af,ben niet echt dik maar toch wil wat afvallen.
Cayenne schreef:Flowery, de laatste kilo's waren bij mij ook een struikelblok. Bij mij had het te maken met de verhouding tussen mijn lichaamsbeweging en de voedingsstoffen die ik binnen kreeg. Ik verbrandde teveel en kreeg te weinig binnen, waardoor mijn lichaam schreeuwde om meer en daarom ging het er niet meer vanaf. Pas toen ik wat meer ging eten, kon mijn lijf weer loslaten en viel ik ook weer af.
Cayenne schreef:Gewoon genoeg bewegen en goed op je eetpatroon letten scheelt al een hele hoop. Ik ben op die manier ruim 100 kilo kwijt geraakt en ben echt geen bovengemiddeld actief persoon. Ik heb nooit een dieet gevolgd. Iedereen (mits in staat om goed te bewegen) kan het!
ohjajoh6 schreef:Ik voel mijzelf nu toch wel even heel erg stoer eigenlijk;
Ik heb daarstraks mijn wekelijkse boodschappen gedaan (ik kom dus echt maar 1 x per week in de winkels) en ben heel hard voorbij de chocolade en koekjes gecrosst met mijn winkelwagen en heb in plaats daarvan sultana's en liga daybreak's in het karretje gegooid.
Dus op naar het volgende punt van afkicken.
denice schreef:Dit werkt anders op zich prima hoor, zolang je maar genoeg eiwitten binnen krijgt is het ook niet echt ongezond. Als je veel sport is het niet echt aan te raden en mijn manier is het niet, maar je hoeft zeker niet per se tekorten op te lopen. Je eet wel gewoon groentes héanitaolja schreef:Je mag geen zetmeel, dus geen aardappels, brood, pasta etc. maar je mag juist wel vlees, groente, kaas, eieren, Bacon, griekse yoghurt etc. bij dit dieet moet je juist vet eten (liefst wel de goede vetten zoals vis en plantaaridge olie) om de koolhydraten te verbranden....je moet ook wel opletten waar veel koolhydraten inzitten...er zij ook allerlei recepten op internet te vinden en ook op bokt
Wat een dom dieet zeg. Je eet dus vooral cholesterol, vet en eten met heel weinig echte voedingswaarde zoals vitaminen, mineralen en vezels. Je moet je levensstijl op een gezonde manier aanpassen en absoluut niet in Dit soort allang achterhaalde trends geloven hoor!
ohjajoh6 schreef:Ik voel mijzelf nu toch wel even heel erg stoer eigenlijk;
Ik heb daarstraks mijn wekelijkse boodschappen gedaan (ik kom dus echt maar 1 x per week in de winkels) en ben heel hard voorbij de chocolade en koekjes gecrosst met mijn winkelwagen en heb in plaats daarvan sultana's en liga daybreak's in het karretje gegooid.
Dus op naar het volgende punt van afkicken.
ohjajoh6 schreef:Keet schreef:Daar zit ook een hoop suiker en zooi in. Dat weet je?
Toch niet meer als in koekjes en chocolade mag ik hopen?
Denk je gezond te doen, is het weer niet goed, daar baal ik van eigenlijk.
denice schreef:anitaolja schreef:Je mag geen zetmeel, dus geen aardappels, brood, pasta etc. maar je mag juist wel vlees, groente, kaas, eieren, Bacon, griekse yoghurt etc. bij dit dieet moet je juist vet eten (liefst wel de goede vetten zoals vis en plantaaridge olie) om de koolhydraten te verbranden....je moet ook wel opletten waar veel koolhydraten inzitten...er zij ook allerlei recepten op internet te vinden en ook op bokt
Wat een dom dieet zeg. Je eet dus vooral cholesterol, vet en eten met heel weinig echte voedingswaarde zoals vitaminen, mineralen en vezels. Je moet je levensstijl op een gezonde manier aanpassen en absoluut niet in Dit soort allang achterhaalde trends geloven hoor!