Flying_Angel schreef:Malih waar korfbalt je partner?
Sporting west in amsterdam. Zegt je dat iets?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Als je maar lekker kunt sporten en ontspannen.
Qua schoenen hier Asics voor in de zaal en Nike voor op het veld. Tot nu toe mijn eerste exemplaren nog maar

We lost.

Mijn kat heeft zijn naam via de fokker gekregen en ik vond het wel een leuke naam, past ook echt bij hem haha! Mijn vriend wilde hem eerst renamen, maar iedereen zei dat het zo goed paste en zo'n leuke naam was en aangezien hij er ook al naar luisterde...
No credits for me haha, maar wel leuk
je hebt vast goede aanmoedigings-efford geleverd!

Even ziek zijn en dan weer meteen fanatiek aan de bak is niet zo'n goede combi nee... Bij korfbal moet je toch aardig wat lopen. Wel mooi dat jullie gewonnen hebben!
Alleen de douches die we nu hebben bij de zaal zijn flut... Niet erg warm, zielige straaltjes en dan ook nog om de minuut zo ongeveer op het knopje moeten drukken
Dat bowlen was héél lang geleden, maar ging niet onaardig, zelfs nog meerdere strikes gegooid
Was erg gezellig in ieder geval!
wanneer wil je spelend lid worden?
Dus ook weer de step eens gebruiken (met mijn hondje daarmee naar het bos) en ook af en toe weer eens hardlopen. Daar zit de klad wel in
Maar verder wandel ik erg veel, dus beweging krijg ik wel zat
We waren iets over half 1 's nachts weer bij het clubhuis...
Nu weer helemaal beter?

we moeten nog kijken of we mee kunnen komen, dit was eerste keer op dit niveau. Het team is ook vrij nieuw en voor mij natuurlijk nieuwe vereniging.