Op elke andere manier voel ik me een giraf naast haar

Overigens is bij mij een lange man ook een 'eis'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:WAAR HALEN JULLIE AL DIE MANNEN VANDAAN?!
VERTEL ME JULLIE GEHEIM!![]()
merrylegs schreef:Kom ik met 1,75 ook in aanmerking? Hier ken ik toch niemand die groter is. Ik zou best hakken willen dragen maar dan maken mensen van die onnozele opmerkingen als 'hee jij bent grooot' neeee echt'waarom draag je hakken als je al zo groot bent?' Etc etc. In mijn familie val ik tenminste niet op
Esaqar schreef:amkeVH schreef:WAAR HALEN JULLIE AL DIE MANNEN VANDAAN?!
School
Ik weet niet waar je woont? Maar hier genoeg mannen / jongens die 1.85+ zijn, mijn vriend is ook 1.85 ongeveer... maar had graag dat hij net zo groot zijn geweest als mijn broertje (1.96 en groeit nog... wel 16, dus als hier nog een jong iemand is die een lange kerel zoekt...)
Esaqar schreef:amkeVH schreef:WAAR HALEN JULLIE AL DIE MANNEN VANDAAN?!
School
Ik weet niet waar je woont? Maar hier genoeg mannen / jongens die 1.85+ zijn, mijn vriend is ook 1.85 ongeveer... maar had graag dat hij net zo groot zijn geweest als mijn broertje (1.96 en groeit nog... wel 16, dus als hier nog een jong iemand is die een lange kerel zoekt...)
amkeVH schreef:Yes lotgenoten!!
Ik ben 1.90 (ja ja echt waar)
En al je bovenstaande nadelen kloppen helemaal!
Maar daar ga ik er toch nog 2 aan toevoegen:
-sommige mensen kijken je echt aan alsof je een freak bent die uit een circus is weggelopen.
Ben er ook jaren mee gepest.
-overal waar je komt, het ALLER eerste wat gezegd word ''wow wat ben jij lang''.
Zelfs mensen die ik al jaren ken, en dan staan ze naast me, ''pff ik voel me echt zo klein nu''.
![]()
Qua broeken zijn ze altijd te kort bij mij, maar laarsjes zijn echt niks voor mij, loop alleen maar in sneakers (gelukkig kleine voeten, 40) Dus ik heb altijd mijn sokken over mn broek heen
![]()
En qua bovenkleding (truien, vesten, shirts) pas ik niks van de vrouwen afdeling.
Dus 9/10 bovenkleding in mijn kast is voor mannen.
Eline1510 schreef:Elin_ schreef:Ik vind het ook zo irritant met kleinere mensen uitgaan ofzo. Je moet krom staan, anders versta je ze niet. En in de stad langzaam lopen, anders houden die korte benen je niet bij:')
Oh en jongens ja. Zoenen met een kleiner iemand vind ik zo vervelend. Ik wil gewoon een grote man die me kan beschermen