Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onder de naam theïne.
Emmaa_ schreef:Toch zijn niet alle varianten rooibos theïne vrij, lees dat dus even goed op het doosje. In een gemiddeld kopje vruchtenthee zit namelijk even veel cafeine als in een kopje koffie.
)
vencedor schreef:Wauw ben ik de enige die sowieso 8 tot 10 blikjes redbull op een dag insane vind??! Dan kun je toch bedenken dat je lijf hier problemen mee gaat krijgen.....?
Anyway heel veel succes met afkicken. Ik zou kijken naar natuurlijke en witte thee...
Ik drink nu eigenlijk alleen maar water en thee. In het begin een kopje koffie omdat ik toch wel veel last had van hoofdpijn in het begin. Nu ben ik alleen nog wat vermoeider dan normaal en verlang ik naar iets met smaak i.p.v. het eeuwige water. Verder gaat het eigenlijk heel prima. Ben blij dat ik het ook gedaan heb.
Kuggur schreef:Ehm, het is maar caffeine hoor. Men stelt zich hier aan alsof het om een heroine verslaving gaat....
Die aanstellerij is een groot deel van dit "probleem".
Bij beperkt gebruik heeft het een aantal voordelen (net als wiet trouwens) maar bij te hoog verbruik kunnen de lichamelijke verschijnselen behoorlijk eng worden. Tot aan hallucineren en hartritme-stoornissen aan toe.

Hier ligt standaard redbull in de frigo en ik doe makkelijk een maand met mijn 4 blikjes die ik eens per maand koop. 
Denk je dat heroïne/alcohol/wiet/xtc/noem-het-maar verslaafden dachten toen ze begonnen "en nou ga ik es mn bucket-list afwerken en lekker verslaafd raken!" ?