Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Ik ben ook al enige tijd stamceldonor.![]()
Vind het een heel mooi iets, maar word eerlijk gezegd wel onrustig van het idee ooit opgeroepen te worden.Het is toch niet zomaar iets dat je fluitend doet en ben vooral huiverig voor hoe je je erna voelt.
Maar aan de ene kant, die ongemakken vallen totaal in het niet bij diegene aan wie je je stamcellen doneert.
justkid schreef:Niniane schreef:Ik ben ook al enige tijd stamceldonor.![]()
Vind het een heel mooi iets, maar word eerlijk gezegd wel onrustig van het idee ooit opgeroepen te worden.Het is toch niet zomaar iets dat je fluitend doet en ben vooral huiverig voor hoe je je erna voelt.
Maar aan de ene kant, die ongemakken vallen totaal in het niet bij diegene aan wie je je stamcellen doneert.
Je mag altijd weigeren mocht je het toch niet meer zien zittenmaar waarschijnlijk ga je dat helemaal niet doen dan.
Ik voelde me een beetje bibberig daarna maar dat was eigenlijk ook zo weer over. Mijn huisarts heeft er daarna voor gezorgd dat mijn bloed een poosje erna op alles werd gecheckt en dat was toen allemaal weer helemaal normaal.
Ik kan me eigenlijk geen bijwerkingen herinneren van die tijd van injecties. Maar dat kan ook komen omdat ik me toen veel meer zorgen maakte of mijn broer het wel zou halen.
Niniane schreef:Denk ook zeker wel dat ik het zou doen. Als je daarmee iemand zijn/haar leven kan redden, is dat toch een heel mooi iets.
Hoe voel je je tijdens het traject? Lichamelijk gezien dan. Botpijn maar ook spierpijn e.d.? Zie je ook echt iets aan je lichaam met die injecties?