Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rocymax schreef:Oh en nog even een vraagje in het algemeen, ik las dat iemand zei dat ibuprofen een dikmaker is, is dit echt zo?? Had ik totaal geen weet van, slik ook best wel veel...
Collie2008 schreef:Maar jesito is zwemmen niets voor je? Zeker met zo'n lijf als de jouwe? Niet dat dat alles oplost hoor, maar jezelf onbelast in conditie brengen is wel super goed
jesito schreef:Daarbij is met mijn conditie niks mis, zoals ik al zei houden sommige het nog geen 5 minuten vol op dat ding.
Ik sta rustig 50 minuten te buffelen op dat ding en ben dan niet compleet buiten adem.
Maar daar na komt t, mijn lijf pikt dit niet.
Dat is juist het probleem om af te vallen zal ik frequent aan de bak moeten (blijven) kwa adem gaat dit prima maar kwa lijf dus helemaal niet.
Collie2008 schreef:Maar jesito als je een beetje logisch nadenkt...Ja bewegen is goed voor je, maar met een protesterend lijf als de jouwe breng je dat toch in vernieling als je bijvoorbeeld gaat hardlopen?
Ik dacht dat tabletten vitB12 weinig resultaat hadden en dat een echt tekort alleen met i secties op te lossen zijn?
Collie2008 schreef:Ja daar staat me inderdaad iets van bij, dat veel tabletten die je slikt niet echt werken, van die smelttabletten wist ik niet. Zijn die op recept?
jesito schreef:Ja daar heb ik toen gekeken en die vonden mijn waarde te laag (was in zo'n forum) Mijn huisarts vond het laagnormaal.
na lange morren kreeg ik 1 b12 injectie.
MarjanB schreef:Heb alleen jouw berichten gelezen TS en heb misschien een rare vraag maar is bijvoorbeeld 1 lichaamsdeel veel dikker en heb je het idee dat je een andere "huid" hebt? Zo ja kijk eens na Lipoedeem en of lymfoedeem. Ik heb beide en die ontstoken tenen enz komen mij heel bekend voor. Verder is het pijnlijk en krijg je een moe gevoel in het aangedane gebied. Mocht je meer willen weten hoor ik het wel