Ik was het 3x per week, maar mijn haar is na 2 dagen al wel weer een beetje vettig. Ik wil het ook wel wat gaan oprekken, misschien naar 1 à 2 keer per week.. Alleen heb ik er een hekel aan om met vet haar rond te lopen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Om de dag, met heel veel shampoo en heel veel conditioner. Mmmm, ruikt het zo lekker fris![]()
Ik zou echt niet weten waarom mensen een week hun haar niet zouden willen wassen.
_Femkeeex schreef:Goof schreef:Om de dag, met heel veel shampoo en heel veel conditioner. Mmmm, ruikt het zo lekker fris![]()
Ik zou echt niet weten waarom mensen een week hun haar niet zouden willen wassen.
Omdat dat veel gezonder is voor je haren , al dat chemische spul maakt je haren dof en moe. Maar ik moet eerlijk bekennen , ik zou niet zonder lekker ruikende zeep of om de week kunnen douchen
Goof schreef:Om de dag, met heel veel shampoo en heel veel conditioner. Mmmm, ruikt het zo lekker fris![]()
Zwerte schreef:Goof schreef:Om de dag, met heel veel shampoo en heel veel conditioner. Mmmm, ruikt het zo lekker fris![]()
Ik was het dus nooit meer. Mmmmm, heeerlijk lekker natuurlijk en het ruikt nu zo heerlijk fris, geen last meer van geurtjes die erin gaan zitten.
Weet je niet waarom of wil je niet weten waarom? Want alleen in dit topic staan al van meerdere mensen redenen om het niet meer te wassen. Zoals ik, aangezien mijn huid het vreselijk vind als ik mn gezonde natuurlijke vetlaag verwijder en reageert met jeuk en irritatie. Of zoals mn vriend, die dankzij het verwijderen van shampoo voor het eerst in zn leven geen roos meer heeft.
xniieeenke schreef:Ik moet het elke dag doen, doe het wel met veel shampoo omdat mijn haar anders lelijk word, en met shampoo is het zacht.
Maar, ik wil het ook minderen, 2 keer per week wil ik > moet namelijk speciale shampoo gebruiken en dat moet 2x per week.
xniieeenke schreef:hackny anders ziet het er zo vies uit en ik ga elke dag naar school en schaam me kapot als ik met zo'n vetkop rondloop
ik zei ook al, dat ik het ga minderen
heb erg last gehad van roos, eczeem en nog iets, lekker veel dingen dus, daarom is het toen zo extreem vaak geworden.