Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar dat verklaard wel waarom om mri alleen een verkeukelde band te zien is. In rust lijkt ie op zijn plek te zitten bij bewegen niet meer. Zelfs als zij knie wil bewegen komt ze met buigen en strekken niet ver, de boel knarst knerpt en blokkeerd vervolgens. Wat trouwens heel erg pijnlijk is.
. Heb er ruim 4 uur met scootmobiel en fikjes opzitten, ben een stuk ijsseldijk afgegaan. Ruim 8 km en lekker genoten van het uitzicht en mooi weer. Gister heen en weer naar stal weer. Sinds maandag nu 43 km scootmobiel gedaan.
waren alleen weer te laat
had nog speciaal gekeken hoe laat park dichtging. Stond op de site tot 8 uur. Dus wij dit keer netjes mikken op tijd. Komen we weer de boswachter tegen
oeps was park al om 7 uur dicht en het was toen kwart voor 8. Hihi.
belasting is daardoor beter en de pijn iets minder. Maar helaas blijkt ook dat tape eraf meteen de pijn extreem is en de knie niet belastbaar of buigbaar. Ook niet door de fysiopeut.
en dat is niet goed. Hopen is nu dat met tape en gefixeerde brace de beschadigde band voldoende rust krijgt en gaat helen. En dan hopen met de voorzichtige oefeningen die ik kan doen de spieren sterk genoeg worden de knieschijf op de juiste plek te krijgen.
en omgekeerd hun ook van mij. Wat geveegd en getut tussendoor terug boodschappen gedaan meteen en ruim 4.5 uur weggeweest. Knie was heel erg pijnlijk na afloop maar geestelijk werkt het wel.
even gebruik maken van hondvrij weekend. Scheelt wel in energie en pijn trouwens. Kom zo wel meer aan mijn rust toe.
dat gipsje ook om de poot. Zal vast heel leerzaam zijn geweest voor je dochter ook.
leuk dat soort uitstapjes.
tape moet eraf blijven tot donderdag. Mijn vel begint ertegen in protest te komen. Een plekje huid was al bijna open een ander hangt op ontsteken. Ook was knie weer flink dikker dan donderdag.nu dus weer even terug naar af, braaf vooral op de bank zitten, niet oefenen behalve bovenbeen spier een beetje aanspannen. Verder niks. Bleee.
zit met een vervoersprobleem. Mijn vader heeft vandaag mijn goede scootmobiel verkreukeld. En de auto van een ander ook van fikse schadee voorzien. We waren een dagje op stap en hij wilde scoot in de transit rijden terwijl ik nog bezig was met tas voorin leggen. Ik riep nog na niet doen, maar ja hij was zijn gehoorapparaat vergeten in te doen. Ik hoor een mevrouw gillen, mijn vader gillen en een heel harde klap.
. Gelukkig had mijn vader niks behalve een flink gedeukt ego en een schuldgevoel. Had hem in drie gezet en te ver ingeknepen. Dan jast hij ervan door met 19 km/uur. En mijn vader heeft niet het benul gehad los te laten dan staat hij meteen stil.
gaat ellendig worden met honden uitlaten en boodschappen doen. Pats in een letterlijke klap weer terug bij af met zelfstandigheid.
dat voel ik ook heel erg en knie is behoorlijk dik ook.