Little gift, ik ga nu even vertrouwen op de fysiotherapeut en mijn eigen gezonde verstand en uitgebreide kennis van knieen.
Maar vandaag na een paar heel fikse testen bij de peut is wel iets duidelijk geworden. Orthopeed zit er een klein beetje, ietsie pietsie naast met er is niks aan de hand en meteen vol belasten. Dat gaat dus echt niet lukken of gebeuren.
Vandaag fysiotherapie en haar conclusie is wel dat de orthopeed een beetje erg fout zit met vol belasten en niks aan de hand. Knieschijf spoort niet, net als de eigenaar trouwens
. Maar dat verklaard wel waarom om mri alleen een verkeukelde band te zien is. In rust lijkt ie op zijn plek te zitten bij bewegen niet meer. Zelfs als zij knie wil bewegen komt ze met buigen en strekken niet ver, de boel knarst knerpt en blokkeerd vervolgens. Wat trouwens heel erg pijnlijk is.
Is nu een ingewikkelde constructie. Knie zit ingetapt om knieschijf naar buiten te krijgen aan de bovenkant. Hierdoor is hij iets naar rechts gekanteld boven en loopt het beter, knerpt en knakt iets minder en ik zak er minder door. Over deze tape zit nog steeds de gefixeerde brace trouwens.
Gister heerlijk op stap geweest met een bokker. Herten luisteren en kijken op de hoge veluwe. Hadden er heel erg veel geluk mee
Voor nu hondjes zijn uitgelaten weer, in een mooie zonsondergang. Hebben hun buikje vol, houtkachel is aan, fluitketel erop voor een kopje thee dadelijk. Kaarsjes aan, nu even bokt en dadelijk weer doorkleuren. Morgen is er weer een dag,