Zowel mijn dochter als ikzelf besmet geweest, zij geblondeerd en ik rood maar nee hoor, gewoon luizen.
Ik ben wel erg enthousiast over de shampoo van Kriebeldiertjes of Kriebelbeestjes of zoiets. Werkt beter dan de lotion met dimethicon.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
onpaard schreef:Ik vind de assy kam erg fijn. Moet je maar eens googlen. Ik zou de eerste 2 weken 2 keer op een dag kammen en dan nog een tijdje 1keer per dag. Succes ermee.
Urielle schreef:Verven helpt niet
Zowel mijn dochter als ikzelf besmet geweest, zij geblondeerd en ik rood maar nee hoor, gewoon luizen.
Ik ben wel erg enthousiast over de shampoo van Kriebeldiertjes of Kriebelbeestjes of zoiets. Werkt beter dan de lotion met dimethicon.
tamary schreef:Urielle schreef:Verven helpt niet
Ik denk dat verven als je al luizen hebt bedoeld wordt. Dan verf je de neten eitjes dicht en de chemicaliën zullen de volwassen luizen ook niet tegen kunnen.