Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vicky_Belle schreef:Tje 3 paarden op pension kan ik echt niet betalen hoor, zeker niet met onze verbouwingen, en ééntje (of nog erger 2) wegdoen ook niet.
De zandbak heb ik liggen en dat ging goed in het begin maar zoonlief wil toch steeds terug bij mij en als hij dan bij mij is wil hij terug naar de zandbak dus loopt hij teveel rond. ik vertrouw het zaakje niet met loslopende paarden, ik kan hem nog steeds niet aan zijn verstand brengen dat hij er niet gillend van plezier op af mag rennen! Een omheining rond de zandbak plaatsen heb ik nog niet gedaan.
Zijn er mama's bij wie dat goed gaat?
nine1987 schreef:*meldt zich*
Ik kan door de week niet gaan ondat vriendlief internationaal chauffeur is en ik bij zijn kind moet blijven..
Eerlijk? Ik haat het.. Elke avond alleen maar bankzitten.. Nergens heen kunnen, want kind moet om 20.00 in bed liggen..
En wat ga ik uit frustratie doen? Juistem.. Eten..
Bah..
Oppas is helaas geen optie.. Ik kom hier zelf niet vandaan.. Moeder van kind kan niet oppassen.. Opa en oma moederszijde willen niet, want die haten mij uiteraard.. Opa en oma vaderszije wonen in Spanje.. Wordt ook lastig..