Paardrijdende mama's met weinig tijd - tips gevraagd !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:26

*meldt zich*

Ik kan door de week niet gaan ondat vriendlief internationaal chauffeur is en ik bij zijn kind moet blijven..

Eerlijk? Ik haat het.. Elke avond alleen maar bankzitten.. Nergens heen kunnen, want kind moet om 20.00 in bed liggen..

En wat ga ik uit frustratie doen? Juistem.. Eten..

Bah..

Oppas is helaas geen optie.. Ik kom hier zelf niet vandaan.. Moeder van kind kan niet oppassen.. Opa en oma moederszijde willen niet, want die haten mij uiteraard.. Opa en oma vaderszije wonen in Spanje.. Wordt ook lastig..

Mungbean

Re: Paardrijdende mama's met weinig tijd - tips gevraagd !

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 15:31

Nine, waarom is een betaalde oppas dan geen optie?

Vicky_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 18:49

Dat zou ik ook wel kunnen doen, maar dan is het ook eens per uitzondering.
We zitten in verbouwingen en kunnen ons geld nu goed gebruiken. Wat kost een babysit per uur? 5 euro per uur? of is dat te weinig? dan zit ja al snel aan 10 a 15 euro per keer en dat een paar keer in de week. Misschien dat het 1 keer in de week wel te doen is maar zeker niet veel meer.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:52

Als je al kdv hebt waar je al voor betaald zou ik eerder voor de langer blijven optie gaan dan voor een extra oppas.
Op de kdv is hij immers al vertrouwd en aangezien hij nog niet kan klok kijken is een uur zo om voor een kind.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 18:57

Vicky_Belle schreef:
Tje 3 paarden op pension kan ik echt niet betalen hoor, zeker niet met onze verbouwingen, en ééntje (of nog erger 2) wegdoen ook niet.
De zandbak heb ik liggen en dat ging goed in het begin maar zoonlief wil toch steeds terug bij mij en als hij dan bij mij is wil hij terug naar de zandbak dus loopt hij teveel rond. ik vertrouw het zaakje niet met loslopende paarden, ik kan hem nog steeds niet aan zijn verstand brengen dat hij er niet gillend van plezier op af mag rennen! Een omheining rond de zandbak plaatsen heb ik nog niet gedaan.
Zijn er mama's bij wie dat goed gaat?

Heb nog niet alles bijgelezen. Maar ik heb een afgesloten hoek in m'n weiland. Hoek is 4,5x4,5. Er staat een zandbak in en heel veel speelgoed. Toen m'n kids klein waren zette ik hem erin met iets lekkers. Kon ik met m'n paarden aan de slag. Werkt perfect. Nu ze ouder zijn niet meer nodig. Ze weten dat ze niet in de wei mogen komen waar de paarden lopen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:11

nine1987 schreef:
*meldt zich*

Ik kan door de week niet gaan ondat vriendlief internationaal chauffeur is en ik bij zijn kind moet blijven..

Eerlijk? Ik haat het.. Elke avond alleen maar bankzitten.. Nergens heen kunnen, want kind moet om 20.00 in bed liggen..

En wat ga ik uit frustratie doen? Juistem.. Eten..

Bah..

Oppas is helaas geen optie.. Ik kom hier zelf niet vandaan.. Moeder van kind kan niet oppassen.. Opa en oma moederszijde willen niet, want die haten mij uiteraard.. Opa en oma vaderszije wonen in Spanje.. Wordt ook lastig..

Is voor jou een oppas geen idee? Zeker omdat het niet jouw kind is en je bericht een beetje lijkt dat jij ermee "opgezadeld"zit