Bokkers met acryl/gel nagels.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Bokkers met acryl/gel nagels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:43

Ik vind de verhoudingen ook niet goed. Langs de nagelwallen zie ik wat dingen zitten die met vijlen opgelost hadden kunnen worden. Dit is geen setje waar ik warm van word. Sorry...

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 14:49

Denk niet dat iedereen over straat nou gaat letten op de verhoudingen etc, ik vind ze er wel mooi uitzien. En voor een keer uitproberen maakt het mij ook niet uit.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:56

Op straat niet. Ik heb vaak zat foutjes die de klant niet ziet, maar stylistes wel.
Zeker in mijn opleidingstijd: Klant super te reden, en ik denk, Hmmm...
De verhoudingen zijn basis kennis, dat is zo ongeveer het eerste wat je leert....

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:05

Doef schreef:
Denk niet dat iedereen over straat nou gaat letten op de verhoudingen etc, ik vind ze er wel mooi uitzien. En voor een keer uitproberen maakt het mij ook niet uit.

En daar gaat het toch om. Dat jij er blij mee bent. De witte rand is wat aan de brede kant maar misschien heeft ze dat ivm met het uitgroeien gedaan. Als ze nu groeien groeit je witte rand er niet zo snel uit.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:08

Waarschijnlijk zijn het gewoon geplakte tips met een laagje eroverheen :Y)

Daar hoef je geen nagelstyliste voor te zijn overigens :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:23

Jennyj01 schreef:
Doef schreef:

En daar gaat het toch om. Dat jij er blij mee bent. De witte rand is wat aan de brede kant maar misschien heeft ze dat ivm met het uitgroeien gedaan. Als ze nu groeien groeit je witte rand er niet zo snel uit.

Om dat te voorkomen gebruik je een cover... Ga je niet de nagel uit verhouding trekken...

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:27

Nou zo erg is het nu ook weer niet. Ts is 14 heeft een nieuwe set nagels gekregen is er blij mee en krijgt hier alleen maar te horen dat het niks is en er van alles niet deugt aan de set.
Ieder z'n voorkeur. Er zijn een hele hoop meiden die dit heel mooi vinden en ze zo willen hebben.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:42

Oh, ik ben nog best lief hoor, menig collega styliste had het compleet afgebrand....
Als je op een twee jarige gast zitten en die netjes rijdt, maakt niet dat het goed is... Dan is bokt te klein....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:44

Ik vind het er ook best okee uit zien, wit vind ik ook nogal breed maar heb het wel dramatischer gezien. Kan me voorstellen dat als het je beroep is en je weet waar je op moet letten dat er hele andere of meer zaken opvallen die niet helemaal okee en netjes zijn. Gelukkig is TS zelf tevreden en daar gaat t uiteindelijk om :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:47

Als de TS er toch blij mee is... Waarom dan gelijk zo van ja dit is niet goed en dat is niet goed???
Ze kan er nu toch niks meer aan doen en vind het er best netjes uitzien :j
Daarbij is de foto van zo ver genomen dat je imo verhoudingen niet goed kan zien.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:49

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:53

Tja je hebt natuurlijk 'hoe het hoort' en daarnaast persoonlijke smaak. Als TS t op deze manier mooier vind is dat toch okee? :)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:53

Dames, weten jullie iemand die in het noorden netjes gellak zet?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:54

Welke omgeving ongeveer Liezel1?
Noorden is nogal een breed begrip :D

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:55

Natuurlijk is dat oké. Heeft ook helemaal niets met TS te maken maar met de prutser die ze gezet heeft bij een te jong meisje ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:56

Daarom Mars, ik vind recht (over het algemeen) vreselijk maar een ander vind het mooi :Y)
Heb zelf iets langer dan half jaar ofzo acryl en bevalt super, ik heb ze altijd lekker kort en rond geveild.

Overigens is er een centraal nagellak topic. [MWS] Nagellaktopic deel 9

Prutser gaat wat ver Sunrise, want ik vind de set echt niet lelijk gezet.
Bij een 14 jarige meisje tja... dat snap ik ook niet zo goed :Y) En miss is de smaak van styliste wel dat ze heel veel wit mooi vindt.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:58

Of het is een luie stylist die gewoon tips gebruikt, want dat vermoeden heb ik heel sterk. En ja dan noem ik het een prutser :Y)
Geloof niet heel snel dat zij met sjablonen gewerkt heeft :)

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 16:02

Vroeg ik überhaupt om commentaar? Ik plaatste dit topic om andere nagels, creaties, ervaring etc van anderen te horen/zien. Er werd gevraagd om een foto, en die plaats ik, heel simpel. Het gaat er mij ook niet om wat 'stylisten' er van vinden, als ik iemand paard zie rijden zijn er natuurlijk altijd dingen die ik anders zou doen, zo heeft iedereen dat wel natuurlijk.

Persoonlijk vind ik wel dat er hard word gereageerd door sommigen, zeker bij een meisje van 14. Hoeveel meiden er tegenwoordig wel niet onzeker zijn over hun uiterlijk, ook voelt het nu wel een beetje alsof ik de grond in word getrapt, bij wijze van spreken. En daar reageer ik dus zeker op, omdat ik daar niet zo van gediend ben, of het nou goed bedoelt is of niet. Heb voor één keer nagels laten zetten, om te proberen. En als ze niet perfect zijn, wat maakt het uit? Ik ga er niet maanden mee rondlopen.

Ik wil dit topic gewoon verder gaan waarvoor het bedoeld is, en iedereen heeft daarin de vrije keuze om mee te praten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:03

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 16:04

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:11

Nee niet over de lengte dus, maar over de verhouding wit/cover :)

Heeft ze eerst die witte rand op je nagels geplakt?

Bedoel het overigens echt niet rottig naar jou want weet zeker dat de meeste mensen het prachtig vinden hoor! Dit is gewoon uit oogpunt van een stylist.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:17

Het is niet rottig naar jou bedoeld meis maar de styliste heeft gewoon geen goed werk geleverd. Er zijn op de foto al zeer veel kritiek punten aan te merken, laat staan in het echt.

Dat je de nagel gaat zien als de witte rand uitgroeit vind ik toch een bijzondere uitspraak voor iemand die mij ervan beticht nagelstylisten zwart te maken. _O-

Bij een french met gel of acryl gebruik je een cover pink, een ondoorzichtig roze product waardoor de nagel kan groeien zonder dat je de natuurlijke nagel erdoorheen gaat dien.

De verhoudingen van deze set kloppen niet, wat mijn dan weer nerveus maakt over de opbouw van de nagel. Als een styliste al niet zorgvuldig omspringt met deze verhoudingen dan vraag ik mij af hoe het zit met de apex en dat laatste is toch wel het allerbelangrijkste.

Dus nogmaals TS totaal geen kritiek naar jou!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:18

LadyMadonna schreef:
Oh, ik ben nog best lief hoor, menig collega styliste had het compleet afgebrand....
Als je op een twee jarige gast zitten en die netjes rijdt, maakt niet dat het goed is... Dan is bokt te klein....

Inderdaad, ik ken er een behoorlijk aantal die hier op Bokt inmiddels een stevige ban hadden gekregen voor hun reacties in dit topic. Wij zijn bijzonder mild. :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 16:21

En als d E apex verkeerd ligt en je stoot een keer hard..... Auauau!
Betreft de stoeprand meld ik omdat het produkt daar niet voldoende glad gevijld lijkt te zijn, dat kan ervoor zorgen dat het produkt los gaat laten en je dus lucht krijgt, of de nagel komt er in zijn geheel af.... Kan he, hoeft niet... Kans is wel veel groter.
Daarom vroeg ik ook wat ze ervoor betaald heeft, aangezien het zonde zou zijn als ze €50 heeft neergelegd en ze is volgende week al de helft kwijt...
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 17-07-15 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 16:23

Heb er 25,- voor betaald.