Ir111 schreef:Klopt ook wel. En het is goed dat mensen bewust gemaakt worden van de risico's. Aan de andere kant, je hebt toch geen hitteplan nodig om te bedenken dat het misschien handig is om onder een parasol te gaan zitten als je niet tegen de warmte kan?
Door alle aandacht voor de warmte en de eventuele gevaren die dat met zich mee brengt kun je zo maar vergeten te genieten van deze bijzondere dagen.
Dat ben ik met je eens hoor, ik vind het ook wat overdone om het een term als 'nationaal hitteplan' aan te hangen/ Eerlijk gezegd had ik bij het woord 'hitteplan' eerder scenario's in mijn hoofd van een maximale hoeveelheid water die mensen mogen gebruiken e.d.
Maar ik vind het wel goed dat mensen attent worden gemaakt op de zorg over mensen en dieren die dit nodig hebben. Hoewel het inderdaad ook kan doorslaan natuurlijk, men moet niet angstig binnen blijven zitten omdat ze bang zijn bij aanraking met een zonnestraaltje levend te zullen verbranden.
Het waterfestijn op school was een groot succes en echt een heerlijke verfrissing. Het water was ijskoud dus de eerste plens die over je heen kwam was even tandjes op elkaar houden maar het warmde ook heel snel weer op.
Nog 2 halve dagen naar school en dan is het lekker vakantie en ik begin nu ook eindelijk het 'bijna vakantie'-gevoel te krijgen.