Met de werking ben ik niet zo bezig maar ik durf best geloven dat het enig effect heeft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deugenietje schreef:germie schreef:In de grond doen? Leg dat eens uit? Ik heb ook nog wat hangertjes met andere stenen, die liggen gewoon op de vensterbank omdat ik het mooi vind.
Doordat je ze in de grond graaft geef je ze terug aan de aarde.
Door te reinigen moet je ze ook vaak 24 uur in de grond stoppen.
Kentaro schreef:germie schreef:Mag je eigenlijk ook meerdere stenen tegelijk dragen? Dat vroeg ik mij zo af.
Ja dat mag! het kan dan alleen lastig zijn om te weten welke steen er z'n werk doet
Lonneke2001 schreef:Ik zou ontzettend graag een Ametrien willen, alleen kan nergens iets vinden waar ik een betaalbare (liefst onder de 10 euro) bedel kan vinden, een die aan een ketting kan hangen. Op edelstenen-webshop hebben ze ze wel maar ik weet niet of die het ook opsturen? Iemand nog een tipje waar je ze kan kopen?
Goldwynn schreef:[ [url=m/GeOUwo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vannacht is mijn amethist weer van het hangertje/kroontje los gekomen. En ik had deze pas sinds begin augustus dit jaar.. Gelukkig wel terug gevonden ik bed, ligt nu dus op mijn bureau tot ik weet hoe ik dit weer kan fixen..
Mijn eerste hangertje heb ik bijna 2 jaar gehad, speelde ik veel mee door hem in mijn hand te pakken als hij aan mn ketting hing en toen tja.. hield ik hem ineens in mijn hand ipv dat hij nog aan de ketting zat.
Maar goed.. ik heb dus beide stenen nog, maar zijn beide wel losgekomen van het kroontje. Op het moment mis ik mijn ketting en de steen stiekem wel een beetje.
De ruwe is mijn oude en de rond geslepen de nieuwe.
Desiree schreef:Hoe moet een paard een steen dragen? Dan heb je wel een heel lang kettinkje nodig.
zigranta schreef:Volgens mij is de rechtse een jaspis @KittyDylan en durf ook wel te zeggen dat de andere 2 geen neppers zijn, maar de naam weet ik ook even niet
Edit: groene is denk ik een aventurijn.