Sixpacks op wedstrijd EK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HannahFrouk

Re: Sixpacks op wedstrijd EK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 08:21

Die mevrouw van de laatste foto heeft flinke inhammen ;-) ... weird ...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 11:13

HannahFrouk schreef:
Die mevrouw van de laatste foto heeft flinke inhammen ;-) ... weird ...

Zo leuk die genen... Hebben de vrouwen in mijn familie ook incl ikzelf -O- Echt een enig cadeau van mijn vaderskant. Die mannen werden ook al geboren met inhammen :+ en helaas bleef het niet bij alleen de mannen *snif*

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 20:53

_Dribbel schreef:
Wauw wat gaaf! Heb je toevallig nog een linkse naar je vorige topic?

Hier het linkje, alleen doen de foto's het niet meer.
Wel staat er veel info.

[LZP] Sixpacks op wedstrijd

De rest, dankjewel voor je complimentjes :)

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:06

Ik vind ze niet allemaal even mooi maar over het algemeen hou ik wel van gedefinieerde spieren bij vrouwen. De vrouw op foto 14 is echt gorgeous.

Ik heb verder de ballen verstand van deze sport dus hierbij een paar vragen: Waarom worden ze zo raar bruin/goud/glimmend geschminkt?

Hoe komt het dat veel van de gespierdere vrouwen zulke mannelijke gezichten hebben? Is dat puur omdat het vetweefsel in het gezicht afneemt of worden er ook steroïden gesnoept? Zoas de twee op foto 15. Dat lijken kerels met een pruik op en een bikini aan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:10

Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat je als vrouw zoveel voor je sport over hebt dat je gezicht er zo uit wil laten zien door spul te gebruiken.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 09:53

Iris82 schreef:
Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat je als vrouw zoveel voor je sport over hebt dat je gezicht er zo uit wil laten zien door spul te gebruiken.

Ik denk deels omdat het zo geduld word dat het voor vele een noodzaak wordt.
In de documentaire over mister olympia wordt er ook openlijk over gesproken, dan denk ik dat "amateurs" ook willen volgen.

Dan nemen de vrouwen de gevolgen van mannelijke hormonen er ook bij, en ik denk ook dat het een beetje hun schoonheidsideaal is ook.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 13:42

Saar4 schreef:
Ik vind ze niet allemaal even mooi maar over het algemeen hou ik wel van gedefinieerde spieren bij vrouwen. De vrouw op foto 14 is echt gorgeous.

Ik heb verder de ballen verstand van deze sport dus hierbij een paar vragen: Waarom worden ze zo raar bruin/goud/glimmend geschminkt?

Hoe komt het dat veel van de gespierdere vrouwen zulke mannelijke gezichten hebben? Is dat puur omdat het vetweefsel in het gezicht afneemt of worden er ook steroïden gesnoept? Zoas de twee op foto 15. Dat lijken kerels met een pruik op en een bikini aan.

Ik geloof dat ik die eerste vraag hier al vier keer heb beantwoord :D Maar, dat doen ze alleen voor op de wedstrijd omdat je onder die podiumlampen heel grijs lijkt. Daarnaast als je een beetje glimt komen je definities veel mooier uit. Dat is niet omdat ze dit mooi vinden hoor ;)
Komt gewoon uit een potje!

De meeste hebben steroïden genomen. Mannelijke kenmerken krijg je van een bepaald gehalte testosteron. Als dat maar lang genoeg aanhoud krijg je daar dus mannelijke kenmerken van.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 07:19

Als je als witte spierbundel daar gaat staan, dan lijkt het onder die lampen nergens op. En gaan volgens mij ook alle fototoestellen op tilt vanwege het contrast. Maar persoonlijk vind ik dat dat gesmeer wel wat beter kan. Je zou dat veel mooier kunnen doen. De nummer 1 vind ik wel mooi 'bewerkt'.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 07:26

HannahFrouk schreef:
Als je als witte spierbundel daar gaat staan, dan lijkt het onder die lampen nergens op. En gaan volgens mij ook alle fototoestellen op tilt vanwege het contrast. Maar persoonlijk vind ik dat dat gesmeer wel wat beter kan. Je zou dat veel mooier kunnen doen. De nummer 1 vind ik wel mooi 'bewerkt'.

Zij is van zichzelf al 'neger' en hoeft dus minimale tan op. Alleen wat olie en glim volstaat vaak.
Dat meisje (14) waar ik mee mee ging had 3 lagen spraytan en op de dag zelf nog 2 keer met van die doe het zelf tan ingesmeerd. Vrouwen willen hun hoofd mooi houden en doen die dus vaak maar in max 2 lagen, mannen daarentegen boeit het niks :7

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 18:31

Nee, ik had het over de heren. De nr 1 tot 100 kg vind ik wel mooi gedaan qua kleur.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 19:15

Oh zo! Hij glom eigenlijk net iets te, maar inderdaad wel leuk levend standbeeld kleurtje :P
Laatst bijgewerkt door Desty op 11-06-15 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:22

Het zijn net oempa loempa's, hahaha. Doe mij maar een normaal kleurtje. Wel respect dat deze mensen zo hard kunnen trainen voor hun doel. Ik vind wel dat op een gegeven moment de grens van mooi overschreden wordt. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak (en niet het doel van de sport).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 19:42

Wat zal de douche er ranzig uitzien als ze gaan douchen :=