... weird ... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
... weird ... _Dribbel schreef:Wauw wat gaaf! Heb je toevallig nog een linkse naar je vorige topic?
Iris82 schreef:Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat je als vrouw zoveel voor je sport over hebt dat je gezicht er zo uit wil laten zien door spul te gebruiken.
Saar4 schreef:Ik vind ze niet allemaal even mooi maar over het algemeen hou ik wel van gedefinieerde spieren bij vrouwen. De vrouw op foto 14 is echt gorgeous.
Ik heb verder de ballen verstand van deze sport dus hierbij een paar vragen: Waarom worden ze zo raar bruin/goud/glimmend geschminkt?
Hoe komt het dat veel van de gespierdere vrouwen zulke mannelijke gezichten hebben? Is dat puur omdat het vetweefsel in het gezicht afneemt of worden er ook steroïden gesnoept? Zoas de twee op foto 15. Dat lijken kerels met een pruik op en een bikini aan.
Maar, dat doen ze alleen voor op de wedstrijd omdat je onder die podiumlampen heel grijs lijkt. Daarnaast als je een beetje glimt komen je definities veel mooier uit. Dat is niet omdat ze dit mooi vinden hoor
HannahFrouk schreef:Als je als witte spierbundel daar gaat staan, dan lijkt het onder die lampen nergens op. En gaan volgens mij ook alle fototoestellen op tilt vanwege het contrast. Maar persoonlijk vind ik dat dat gesmeer wel wat beter kan. Je zou dat veel mooier kunnen doen. De nummer 1 vind ik wel mooi 'bewerkt'.