Al jaren ziek/depressief..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Re: Al jaren ziek/depressief..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 09:36

Interessant maar voor mij zeker niet het geval. Mijn ouders namen het gelukkig erg goed op. Nu langzaam alles in gang zetten zodat ik in alle rust beter kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 10:22

Dat is een mooie opsteker :o .
Fijn dat je ouders het goed hebben opgepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 10:28

Fijn dat het goed ging met je ouders. Ik kan me voorstellen dat het toch een stukje rust geeft.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 10:29

Joolien schreef:
Fijn dat het goed ging met je ouders. Ik kan me voorstellen dat het toch een stukje rust geeft.

Ja is een hele last van mijn schouders. Ben ook blij dat ik het meteen aan heb gepakt en er niet te lang mee heb gelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 10:29

Azmay schreef:
Joolien schreef:

Ja is een hele last van mijn schouders. Ben ook blij dat ik het meteen aan heb gepakt en er niet te lang mee heb gelopen.

Snap ik, want hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt. Ik wsa altijd een held in dingen voor me uit schuiven, net zolang totdat ik het gwoon niet meer deed. Maar dat heb ik el afgeleerd. :D

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 11:28

Ben je ook getest op auto-immuun ziektes? deze klachten komen erg overeen met bijvoorbeeld lupus en dit zijn vaak de ziekte beelden die bij de "normale" testen niet meegenomen worden. Misschien kun je een doorverwijzing vragen naar de immunoloog.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 18:11

Gisteren een enorm klote dag gehad, vandaag een stuk beter. Kon vandaag mijn paard tenminste poetsen, gisteren was er geen land mee te bezeilen en dat kwam natuurlijk door mij. Ga nu 2x in de week naar de fysio en ben het huis op aan het ruimen, want wonen in een rommeltje is toch ook niet echt prettig. Nu nog even de moed verzamelen om me aan te melden voor de therapie en af te melden voor school. Dit weekend krijg ik te horen wanneer mijn nieuwe paardje komt dus heb iig wat om naar uit te kijken :j

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 08:59

Fijn dat je naar de kleine dingetjes kunt kijken. Ik ervaar het altijd als een hele opgaaf om mijn kamer/huis op te ruimen, maar merk dat als ik het heb gedaan het echt oplucht. Daarna heb ik dan ruimte om over andere dingen na te gaan denken en voel ik me veel fijner. Ik zou zeggen: stapje voor stapje en dan kom je er wel. Succes met alles wat je aan het doen bent!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:42

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 20:08

Hannanas schreef:
Ik kwam wat interessants tegen.
Het Borna virus.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bornavirus

Ben je verder getest op Pfeiffer, cytomegalo, herpes virussen oa hvv-6 etc?

Bedankt mirriezz

Ben op het meeste wel getest, dat linkje is op zich interessant maar mij is geleerd wikipedia met een grote korrel zout te nemen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:42

Klopt, wp kan ook aangepast worden door jan en alleman en is dus zeker niet altijd betrouwbaar.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 09:59

Misschien is het eens tijd om dit topic omhoog te schoppen met een kleine "update".
Er is nog niets veranderd, een paar onderzoekjes gedaan maar geen resultaten die er toe doen. Als ik helemaal niets doe (echt letterlijk) voel ik me heerlijk, als ik ook maar iets wil ondernemen gaat het hard achteruit. Mijn nieuwe paard geeft me fijn wat afleiding maar als ik iets met haar heb gedaan merk ik meteen dat ik helemaal gesloopt ben. Binnenkort maar een gesprek bij het UWV, zie mezelf voorlopig nog niet werken.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 18:26

En ze hebben eindelijk iets gevonden *\o/*
Mijn immuunsysteem is over het algemeen te zwak en de TH2 helpercellen zijn al helemaal in de minderheid. Helaas duurt het wel allemaal lang maar ze willen met binnen 2 maanden eigenlijk beter hebben. Ik heb er nog een beetje een hard hoofd in.
Om de dag alleen even naar het paard is al veel, ik lig vooral op de bank en dat word echt heel vervelend inmiddels. Lezen is al te vermoeiend en mijn gewrichten doen enorm pijn.

Ik ben nu enorm misselijk van de Naltrexon en slik een supplement bij, het word allemaal niet vergoed maar als het helpt zal het het zeker waard zijn.