juliamandy schreef:Dus als ik het goed begrijp hier is het dus echt slecht dat ik elke dag mn haren was met zeep?![]()
Met zeep je haar wassen is zeker niet goed......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Seltje schreef:Ik zou het ook liever gewoon zeep en shampoo gebruiken, maar mijn vel valt uit als zeep gebruik, niet leuk, maar ik heb er ondertussen al lang geen problemen meer mee. En ik ben echt niet 'vuil of vies' omdat ik nooit zeep gebruik, er zijn veel gezondere alternatieven op de markt.
Je vel valt uit?
Stefaaah schreef:xIrlijn schreef:Ik lees nu overigens dat mensen in plaats van shampoo wel andere dingen gebruiken om hun haar 'schoon' te maken. Ik kan me voorstellen dat het dan misschien wel werkt
Ja, want weken rondlopen met vettig haar, dat zie ik écht niet zitten... Daarom dat ik op zoek ben gegaan naar alternatieven en voorlopig lukt het goed...
xBeauuu schreef:Stefaaah schreef:Ja, want weken rondlopen met vettig haar, dat zie ik écht niet zitten... Daarom dat ik op zoek ben gegaan naar alternatieven en voorlopig lukt het goed...
En hoe vaak doe je dat dan?
Kentaro schreef:juliamandy schreef:Dus als ik het goed begrijp hier is het dus echt slecht dat ik elke dag mn haren was met zeep?![]()
Met zeep je haar wassen is zeker niet goed......
purple schreef:magda_90 schreef:Hebben jullie voorkeur voor appelazijn of is AH eigen merk ook goed?
En dit mengen jullie dan met wat water? Ook weer uitspoelen dan toch?
Ik heb geen ervaringen met die appelazijn, maar inderdaad mengen met water, even laten intrekken en dan goed uitspoelen
Crypto schreef:@Seltje ook bij sebamed?
Iolanthe schreef:Aan de mensen die hun haar proper houden door het uit te kammen (wanneer je geen shampoo gebruikt): wat voor borstel hebben jullie en hoe houd je die schoon?