tamary schreef:ierusju schreef:Als jullie even terug lezen, kun je zien dat ik 5 injecties b12 heb gehad en slik nu vitamine b12. Als dat omhoog gaat, gaan automatisch mij vitamine d ook omhoog. Mijn klachten waren daar in eerste instantie aan gelinkt, maar alleen een vage tinteling die ik af en toe had in mijn handen is hiermee weggegaan.
Opname probleem is niet opgelost/gevonden wat er precies mis is? Pillen gaan zelfde traject als voedsel waar je niet genoeg uit haalt en je hebt al een tekort. Na injecties moet de B12 waarde in je bloed veel hoger blijven om normaal te zijn, ik dacht zelfs iets van boven de 1000. Lees het topic over b12 tekort hier eens door, want paar injecties en dan stoppen is bijna de slechtst mogelijke manier als je het niet via spijsvertering binnenkrijgt en dat niet is/kan worden opgelost. Verbeteringen na oplossen tekort door b12 injecties zijn vaak langdurig traject en startdosis moet behoorlijk hoog zijn om verbetering te gaan merken.
Ik dacht ook dat pillen niet zouden helpen, maar de waardes zijn zo hoog dat je het opneemt door middel van osmose.