Dat 1x per dag een fles geven kan toch ook gewoon afgekolfde melk zijn? Ik lees nergens dat het KV moet zijn.
Hier een dochter van nu net 4 week, en zij heeft ook rond week 2/3 veel geclusterd. Ik nam haargewoon bij me, en zorgde voor wat lekkers en drinken voor mezelf binnen handbereik. Nu gaat het heel goed, en is ze s'nachts ook rustig. Wij hebben ook een slechte start in het ziekenhuis gemaakt 9 heb haar de eerste dag niet eens aangeraakt, na geboorte is ze gelijk meegenomen en lagen ook apart)
Mijn dochter heeft wel veel gespuugd een paar dagen, en toen bleek dat ik haar toch teveel aanlegde/ ze teveel drinken kreeg. Nu doe ik blokvoeden, en dus 3 uur met de ene borst en daarna 3 uur de andere. Als ze binnen die 3 uur komt krijgt ze dezelfde borst aangeboden. Nu gaat het heel goed, een tevreden baby en ze huilt maar weinig. Al let ik wel goed op dat ik haar al voed als ze gaat smakken enzo, dus niet pas als ze al huilt.
Wij gaan komende week beginnen met 1 keer per dag een fles (met afgekolfde melk dus). Dit vooral voor als ik weer ga sporten/werken of eens weg moet. Geen idee of dat helpt, maar ik heb wel zo'n calma speen gekocht.