Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pauline schreef:Je kunt met de app skin vision ze laten analyseren. Dit is even goed als een dermatoloog, aldus de dermatoloog zelf. Je krijgt dan een advies en tot nu toe klopt het bij mij echt volledig.
Liesje89 schreef:Heb er niet naar gevraagd, dat doe ik vrijdag wel even als ik voor de hechting terug moet. Maar ik ga uit van het principe geen bericht goed berichtHij werd iig wel opgestuurd want dat is verplicht las ik ergens.
Goedzo enjoy86. Het valt reuze mee
enjoy86 schreef:Liesje89 schreef:Heb er niet naar gevraagd, dat doe ik vrijdag wel even als ik voor de hechting terug moet. Maar ik ga uit van het principe geen bericht goed berichtHij werd iig wel opgestuurd want dat is verplicht las ik ergens.
Goedzo enjoy86. Het valt reuze mee
Wegsnijden ben ik niet bang voor, prikjes doen me ook niks. Alleen n beetje huiverig voor de uitslag . Als ik t zo vergelijk met foto's van melanomen op internet, dan knijp ik hem wel n beetje
enjoy86 schreef:Kiomiamigo: hoe is het bij jou gegaan daarna? Jij had een melanoom ,toch?
kiomiamigo schreef:Ja was zeker heftig. Ik mag nu sinds een half jaar om het half jaar komen en bij twijfel direct bellen. Als ze nu wat vinden mag ik ook niet meer weg en ga ik direct nog onder het mes, dat vind ik zelf nog het meest enge. Moet er wel bij zeggen, dit alles zet je met beide benen op de grond en laat je weer genieten van de kleine dingen.