Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:AmyII schreef:Kan het wisselen van soort pil ook zonder tussenkomst van de huisarts? Ik heb namelijk niet het idee dat mijn huisarts mij goed zou kunnen adviseren hierin.
Die van mij ook niet denk ik man van 35 maar zoek zelf wat dingen op en anders kan ik altijd info vragen bij de apotheek
Jans schreef:Met een driefasenpil heb ik juist een mega libido, zonder pil heb ik dat echt niet..ik herken me ook niet in het artikel
ze zijn terughoudend met de driefasenpil, maar omdat je elke week ong een andere hormoonhoeveelheid binnen krijft heeft het veel minder impact op oa je libido.
Overigens heb ik al jaren dezelfde: trigynon. Alleen gestopt ivm zwanger worden. De goedkope variant heb ik geweigerd, ze bestellen de dure voor me. Krijg hem toch volledig vergoed. Van de goedkope werd ik een heks met hoog libido
Geryon schreef:De neppe yasmin. En las net op internet dat de yasmin libidoverhogend zou zijn?
Herken het probleem uit de OP zeker. Seks is leuk, maar meer niet.
Suzanne F. schreef:Geryon schreef:De neppe yasmin. En las net op internet dat de yasmin libidoverhogend zou zijn?
Herken het probleem uit de OP zeker. Seks is leuk, maar meer niet.
Ik slik de echte Yasmin maar weet wel dat er toch echt verschil zit tussen de echte en de namaak hoor.
Libidoverhogend geloof ik niks van. Een van de redenen om aan de pil te blijven is dat ik toch geen relatie heb en dat het op dit punt dus totaal niet boeit.![]()
Maar ik vind het ideaal verder en voel me er prima bij. Gavere huid en ik weet echt op de dag wanneer ik ongesteld moet worden. Heb ook weinig klachten tijdens mijn menstruatie en is met 3 dagen weer over. Ik hoef de pil niet te slikken omdat ik al 8 jaar geen relatie meer heb maar blijf hem toch slikken omdat er veel voordelen aanzitten voor mij.
Marjo89 schreef:Zijn er meer mensen die de pil doorslikken. Dus niet 3 strippen maar gewoon altijd ?
Ik doe dit op advies van de arts. Had wat vage klachten die elke x tijdens de stopweeek op kwamen zetten. En die zijn nu helemaal weg.
Heb toch nog toe ook nooit een doorbraak bloeding gehad. En slik al ruim 1,5 jaar door.