Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smileydees schreef:Sjonge jonge wat een reacties zeg. Ze schrijft dit om het even van haar af te schrijven. Als jullie daar zouden liggen zouden jullie je dan top en dankbaar voelen. Waarschijnlijk zouden jullie ook balen.
Ts succes, wel een banketstaaf ongelukje zeg. Als je zegt dat je van je paard bent afgevallen klinkt het beter dan afgestapt.....
Zoolgangster schreef:smileydees schreef:Sjonge jonge wat een reacties zeg. Ze schrijft dit om het even van haar af te schrijven. Als jullie daar zouden liggen zouden jullie je dan top en dankbaar voelen. Waarschijnlijk zouden jullie ook balen.
Ts succes, wel een banketstaaf ongelukje zeg. Als je zegt dat je van je paard bent afgevallen klinkt het beter dan afgestapt.....
![]()
Mensen die vinden dat TS overlopend van dankbaarheid haar topic moet starten hebben waarschijnlijk zelf niet in haar situatie gezeten... laten die mensen blij zijn.
Het zijn mensen die zo hakken op TS haar veronderstelde ondankbaarheid, die het op bokt stukken minder gezellig maken.![]()
Ik heb zelf wel eens een nacht tegenover iemand gelegen die zo'n operatie had ondergaan, die lag te vloeken van de pijn. Dan denk ik niet: "Goh, wat ondankbaar van die persoon, om zo te liggen vloeken na een operatie, laat haar blij wezen dat ze geholpen is..."Maar dan denk ik: "Ja, die persoon heeft ècht pijn."
suikermeisje schreef:14 weken
Help haha!
Vandaag alweer minder moe, ook 1 morfinepil gehad vannacht in plaats van 2 nodig hebben.
Niet meer wakker geworden van de pijn.
Maar dankje! Maar die 14 weken laten me het niet positiever inzien zeg haha. Ik mag nu al heel iets belasten dus denk wel dat er nog een verschil in zit (naar de wc erop 'lopen' hoor haha. Meer mag ook niet echt).
Billy schreef:naar ongelukje, maar als je het allemaal beter weet dan het ziekenhuis, zou ik de breuk de volgende keer zelf behandelen, dan hoef je ook niet lelijk te doen over de mensen die je nu helpen.
Ik schrok trouwens toen ik in je profiel keek, ik dacht dat een puberende 16/17 jarige dit geschreven had.......