Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Re: Ervaringen fitnesshoelahoep gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 09:44

Inderdaad genoeg over kcal e.d. te vinden _Nelleke_, maar echt bewezen resultaten heb ik nog niet heel veel gezien.

Shirley, een speelgoed hoepel is voor heel veel volwassenen niet boven te houden hoor! Is er ook niet geschikt voor dus dat zegt niet zoveel :) Ik heb als kind nooit gehoepeld en kan de hoepel nu gewoon 20 minuten omhoog houden, zelfs beide kanten op. Zou het dus gewoon gaan proberen, ik denk dat iedereen het wel kan. Het kan alleen wel wat tijd/geduld kosten := Hoop alleen dat je niet te veel last krijgt van je litteken dan :(:) Misschien is een hoepel van Hoopityourself dan beter? Die voel ik nl. zelf niet, terwijl ik de hoepel van Bodyhoop wel heel goed voelde..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 09:47

Keedie schreef:
Wat grappig dat ik op dit topic tegenkom. Ik ben al een lange tijd aan het tobben of ik er nou er nou wel of niet eentje ga bestellen. Ik ben echt een persoon die het na één week het alweer gezien heeft dus vind het zonde om er een te bestellen. Aan de andere kant wil ik wel heel graag en zeker als ik de resultaten van verschillende bloggers zie..

Linkje van die bloggers? Kan zelf weinig resultaten vinden dus ben wel benieuwd :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 10:36

Ik ben heel ook heel benieuwd naar die blogs :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 10:41

Ik heb een behoorlijk gevoelig bekken na mn bevalling (helaas al 3 jaar dus), vraag me af of dit juist goed voor me zou zijn of dat ik mezelf er alleen mee in de vernieling help.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 10:53

Misschien kun je een fysio om advies vragen Iris82?

Ik zit er ook al een hele poos over te denken. Heb zo'n kinder ding gekocht maar dat is echt onmogelijk om lang vol te houden. Ik vind ze best duur, maar als ik het zo lees werkt het wel goed. Twijfel dan ook nog of ik een gladde of één met golven moet nemen.. Lastig kiezen!

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 10:58

Ik lees ook even mee, twijfel er al een tijdje over om een hoepel bij Hoop It Yourself te bestellen maar ik ben bang dat ik het na een week al niet meer leuk vind en dan is 30 euro voor een hoepel toch vrij veel geld haha :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 10:59

De mijne via sportbay zou morgen binnen moeten komen. Alleen ben ik morgen de hele dag aan het werk :')

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 11:01

Houden jullie het vol om het elke dag braaf te doen? Ik heb met dit soort dingen altijd een slechte doorzettingsvermogen :Y) Zien jullie al resultaat? Lijkt me wel een goed alternatief voor mijn sponsoring aan de sportschool :+

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:05

Eleionomae schreef:
De mijne via sportbay zou morgen binnen moeten komen. Alleen ben ik morgen de hele dag aan het werk :')

Zijn de buren wel thuis? :P
Mijn hoepel van Sportbay moet vandaag ook binnen komen. Alleen ik vind het vervelend dat ik de status niet kan bekijken.. Er staat wordt verwerkt maar is die dan ook al onderweg?? Geschatte leverdatum is 28 april..
Moet maar geduld hebben denk ik :=

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 14:37

via sportbay krijg je toch ook track and trace, ik iedergeval wel

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:16

Nog niet gekregen dus dan zal die nog niet verzonden zijn. :=

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 15:35

Rianne_ schreef:
Nicam schreef:
Ik doe het al een paar jaar en ik vind het zeker geen geldklopperij....ben er serieus 12 kg van afgevallen en geen giga zwembanden meer. 10 minuten per dag en o ja....leuke bijkomstigheid....ik heb ook weinig tot geen last meer van mijn rug *\o/*

Wow! Maar neem aan dat je er nog meer sporten bij doet dan? :)

Ik ben met een half jaar 12 kilo afgevallen (zonder dieet of wat dan ook) met hoepelen. Inmiddels doe ik wel wat in de sportschool, maar dat doe ik om enigszins soepel te blijven. Mijn gewicht is nu gewoon stabiel, geen rugklachten en ik hoepel nog steeds elke dag. En ja...natuurlijk sla ik ook wel eens een dag over, omdat ik geen tijd of zin heb :+

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:07

Lees hier en daar dat een lichtgewicht/'speelgoedwinkel' hoepel niet geschikt zou zijn voor volwassenen. Maar nu ben ik wel benieuwd. Ik ben door deze clip gaan hoepelen:

:) (uiteindelijk kreeg ik dus een weight hoop voor mijn verjaardag, wat ik niet bedoelde, maar ben er toch blij mee)
Daar wordt duidelijk een dunne/lichte hoepel gebruikt door een volwassene. Ook het zgn 'hoopdance' wordt met een lichte hoepel gedaan. Ik vind het zelf wel jammer dat ik dat met mijn weight hoop niet kan:

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:16

Dat laatste filmpje is inderdaad echt heel cool ja. Maarja, ik kan zonder hoepel ook niet zo dansen dus of ik nou een fitnesshoepel of danshoepel heb... :')

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:05

Nicam schreef:
Rianne_ schreef:

Wow! Maar neem aan dat je er nog meer sporten bij doet dan? :)

Ik ben met een half jaar 12 kilo afgevallen (zonder dieet of wat dan ook) met hoepelen. Inmiddels doe ik wel wat in de sportschool, maar dat doe ik om enigszins soepel te blijven. Mijn gewicht is nu gewoon stabiel, geen rugklachten en ik hoepel nog steeds elke dag. En ja...natuurlijk sla ik ook wel eens een dag over, omdat ik geen tijd of zin heb :+

Hoe veel hoepel je dan per dag en wat voor oefeningen doe je bijvoorbeeld? :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:13

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:14

Ik heb m ook al een tijdje. Hij is prijzig maar als je echt wat aan je figuur wilt doen denk ik dat deze effectiever is als eentje uit de speelgoedwinkel..
Ik heb de eerste weken vloekend op de zolder staan hoepelen aangezien ik dat ding meer aan het oprapen was dan dat ik er wat mee kon :+
Binnenshuis is zoiezo wat lastig, dus ben ik er zolang mee gestopt. Als het dalijk weer lekker weer is, heb ik me voorgenomen om 'm dagelijks even mee naar buiten te nemen.
De tijd dat ik een paar weken lang iedere dag even stond te hoepelen had ik wel veel minder rugklachten!

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 07:59

Rianne_ schreef:
Keedie schreef:
Wat grappig dat ik op dit topic tegenkom. Ik ben al een lange tijd aan het tobben of ik er nou er nou wel of niet eentje ga bestellen. Ik ben echt een persoon die het na één week het alweer gezien heeft dus vind het zonde om er een te bestellen. Aan de andere kant wil ik wel heel graag en zeker als ik de resultaten van verschillende bloggers zie..

Linkje van die bloggers? Kan zelf weinig resultaten vinden dus ben wel benieuwd :D

Bijvoorbeeld van Jennie from the blog zelf, die de hoepels van Hoop it yourself maakt samen met Robin. Ze plaatste een tijd geleden een foto op instagram met het verschil dat ze begon en tot toen,volgens mij zaten er twee maanden tussen maar je zag goed het verschil. Ik zal vanavond de linkjes sturen van wat ik gekezen heb :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:05

Bedenk wel dat zij ook veel in de sportschool staat. :)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 11:56

Mijn hoelahoep is vandaag binnen gekomen! *\o/* Helaas ben ik nog niet thuis dus dat wordt vanavond pas uitproberen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:05

De mijne is bezorgt bij buuf dus ik moet ook nog even wachten tot ik uit m'n werk ben haha

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:32

Ik heb er dankzij dit topic ook eentje besteld. Ik ben niet dik maar het mag wel wat strakker en als het helpt met fijner op het paard zitten is dat ook heel mooi meegenomen. Eergister heel fanatiek begonnen, en gister deden mijn heupen nog zeer. Straks weer ff. Ik kan het maar 1 kant, de andere kant alleen als ik heel overdreven beweeg :7

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:37

Ben echt zo jaloers dat het jullie lukt...
Het enige dat bij mij gemasseerd wordt, zijn mijn tenen -O-

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:40

In t begin ging t ook niet haha
Nu gaat t beter. Doet ook minder zeer
Alleen van linksom naar rechtsom of andersom is nog lastig haha
Beide kanten op gaan goed. Maar ff die omschakeling lukt nog niet altijd :')
Ding ligt eerst 5x op de grond voor t goed gaat

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:36

Shirley schreef:
Ben echt zo jaloers dat het jullie lukt...
Het enige dat bij mij gemasseerd wordt, zijn mijn tenen -O-

:')