Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Zijn hier mensen die ervaring hebben met de push fit labret studs? Ik zit altijd ontzettend te klooien met mijn tragus en zoiets lijkt mij wel een handige oplossing. Werkt het ook echt zo simpel als het lijkt?
Marlis schreef:Iemand ervaringen met een tepelpiercing en zwemmen? Ik las dat het pas na 3 tot 9 maanden genezen is. Echter ga ik eind augustus een weekje op vakantie met zwembad in de tuin waar ik wel graag gebruik van maak. Anders wordt het pas erna zetten...
Suzan_v_h schreef:ik word helemaal gek van mijn FH. Die heb ik al sinds juni,maar hij blijft kl*te. Zit op het moment te denken om hem eruit te halen... 1x tegen aanstoten en ik ben weer bij voor af aan. Met mijn tragus heb ik helemaal geen last meer van en die heb ik pas sinds november..
Iemand nog ideeën?
Marlis schreef:Iemand ervaringen met een tepelpiercing en zwemmen? Ik las dat het pas na 3 tot 9 maanden genezen is. Echter ga ik eind augustus een weekje op vakantie met zwembad in de tuin waar ik wel graag gebruik van maak. Anders wordt het pas erna zetten...
Mars schreef:Zijn hier mensen die ervaring hebben met de push fit labret studs? Ik zit altijd ontzettend te klooien met mijn tragus en zoiets lijkt mij wel een handige oplossing. Werkt het ook echt zo simpel als het lijkt?
_Ekenna schreef:Suzan_v_h schreef:ik word helemaal gek van mijn FH. Die heb ik al sinds juni,maar hij blijft kl*te. Zit op het moment te denken om hem eruit te halen... 1x tegen aanstoten en ik ben weer bij voor af aan. Met mijn tragus heb ik helemaal geen last meer van en die heb ik pas sinds november..
Iemand nog ideeën?
Heb je al een piercing van ander materiaal geprobeerd?
Suzan_v_h schreef:Nee nog niet geprobeerd. Wat zou kunnen dan? En waarom gaat het bij mijn tragus wel goed dan...