Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:50

Jasmijn159 schreef:
Fira schreef:
Waaah wat veel reacties.

Een 65C is inderdaad niet veel, het verschilt echt ontzettend per persoon hoe het eruit ziet.
Nu is het opzich allemaal wel mooi in verhouding (volgens mijn vriend) maar zie ik ze toch liever iets groter. Dat verschilt waarschijnlijk ook gewoon per persoon. :)

Ik snap dat het uiteindelijk om het hele totaal plaatje gaat, en dat mannen je daarom aantrekkelijk vinden.
Maar mannen blijven (in mijn hoofd) mannen, en hoe groter de voorgevel en hoe groter de bil, hoe beter.
Mijn vriend zit af en toe ook van; "oh zij heeft echt grote tieten!" En dan vraag ik me altijd af of hij niet iets "mist" bij mij.
En of dat hij uiteindelijk niet iets gaat missen. Hij motiveert mij ook om te sporten, en ja, hij zegt ook eerlijk dat ik geen billen heb.
Maar toch doet dat een beetje pijn.

Haha san4nie, jammer dat er geen foto is hé! Ik kijk stiekem ook altijd als eerste in iemand profiel haha.
Maar er is vast wel een foto van mij te vinden op bokt!

@Doubtless er zit inderdaad ook een 'negatieve' kant aan implantaten. Met name littekens die slecht helen komt vaak voor. Maar de benamingen zoals 'bimbo' worden, in mijn ogen, alleen gegeven als je je er ook zo naar gedraagt.

Jeetje, wat een lompe opmerkingen van je vriend! Geen wonder dat je onzeker wordt! Hier zou ik echt niet van gecharmeerd zijn en dit zal jou ook eeecht niet helpen met je zelfbeeld. Hij zou sowieso geen opmerkingen moeten maken over de borsten van andere vrouwen waar jij bij zit, en al zeker helemaal niet als hij weet dat je er al onzeker over bent. Dan vind ik echt een rotstreek! En zeggen dat je geen billen hebt?! Kom nou, dat zou die ook niet moeten zeggen! Hij zou juist moeten benadrukken hoe mooi je billen zijn en hoe mooi je hele lijf is en hoe gek hij daar op is!

Nou daar ben ik het niet mee eens. Dat is niet 100% eerlijkheid en daar ben ik wel voor. Het gaat om de manier waarop hij het zegt en wat hij daarnaast zegt.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:58

Jasmijn159 schreef:
Gianti schreef:
En tsja jongens.. Elke vent wil meid met grote tieten en grote bil... Maar dat betekent niet dat ze dat als hun vriendin willen :) ( en zeg ik nu even een grof en bekrompen)

Wat een onzin dit!

Zie verduidelijkende opmerking erna ;)

Anoniem

Re: Help! Ik heb het figuur van een 14-jarige ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:00

Ik weet hoe lastig het kan zijn om er niet uit te zien naar je leeftijd... Ik heb echt jarenlang ondergewicht gehad en toen dat eenmaal veranderde vond ik het ook eigenlijk wel jammer.

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ben je aan de pil? Bij mij heeft dat het begin van het einde betekent qua vetjes :=

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:06

Ik ben zelf nauwelijks aangekomen van de pil. Wel ben ik aangekomen toen ik student werd. (A)

Misschien wordt je ook wel voor jonger aangezien door de manier waarop je je kleedt? Er zijn genoeg vrouwen met jouw problemen, maar die wel gewoon op hun eigen leeftijd geschat worden. :)
Je lichaam is je lichaam en misschien kan je het juist allemaal super mooi er uit laten zien door andere kleding. Promoot those boobies! :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:06

Jasmijn159 schreef:
Jeetje, wat een lompe opmerkingen van je vriend! Geen wonder dat je onzeker wordt! Hier zou ik echt niet van gecharmeerd zijn en dit zal jou ook eeecht niet helpen met je zelfbeeld. Hij zou sowieso geen opmerkingen moeten maken over de borsten van andere vrouwen waar jij bij zit, en al zeker helemaal niet als hij weet dat je er al onzeker over bent. Dan vind ik echt een rotstreek! En zeggen dat je geen billen hebt?! Kom nou, dat zou die ook niet moeten zeggen! Hij zou juist moeten benadrukken hoe mooi je billen zijn en hoe mooi je hele lijf is en hoe gek hij daar op is!

Ik vind dit echt zo'n onzin :')
Hij zei "Zij heeft echt grote tieten". Daar zit toch geen waarde oordeel aan? Misschien had ze wel gewoon grote tieten :+

En als TS geen kont heeft, dan kan een vriendje (of de buurman, neef of moeder) dat toch bevestigen? Zegt ook niets over 'mooi' of 'lelijk'. Ik denk dat haar vriendje haar mooi vind zoals ze is, anders zouden ze waarschijnlijk geen relatie hebben. Maar is het misschien een mogeljkheid dat TS er zelf een negatief oordeel aan hangt?

Ik zou het vreselijk vinden als ik er achter zou komen dat m'n vriend in ander gezelschap opmerkingen over vrouwen maakt die hij bij mij nooit zou maken :\ Dat soort dingen moet je toch tegen elkaar kunnen zeggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:07

Ik meld me ook maar. Ik was ook altijd zo plat als een dubbeltje, en slank. Gelukkig had ik wel wat spieren waaronder een dikke kont wat de boel een beetje in evenwicht hield maar aa nde voorkant was ik plat.
Ik ben nu 28,5 en de laatste jaren ben ik nog vrouwelijker geworden. Niet dat me dat enigszins uitmaakt want ik heb lichamelijk me altijd wel goed gevoeld. En ik denk dat dat laatste heel belangrijk is. Het is uiteindelijk makkelijker om je denken over jezelf te veranderen dan je lichaam ;) En gezonder ook!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:17

Jeetje... wat een negatief beeld heb jij meid :(:)
Probeer je alsjeblieft minder aan te trekken van de meningen van "alle jongens". Zoiets bestaat helemaal niet. Ik zit op een opleiding met 3/4e mannen, en als ik aan mijn 20 mannelijke klasgenoten vraag: "wat is jouw perfecte vrouw" krijg ik 20 verschillende antwoorden. En já! dan zullen er jongens bij zitten die zeggen: dikke tieten en een flinke kont. Maar er zijn er net zo veel die liever een compleet ander type hebben.

En je leeft nog altijd voor jezelf, jij moet diegene zijn die jezelf mooi vind, niet iemand anders.
Zelfverzekerdheid maakt je nog mooier dan je al bent :+:

Ik ben overigens ook 19, 1.67, net aan 50kilo, (en na 1 dagje ziek zijn meteen 3 kilo afgevallen) cup 70B en weinig rondingen. Heupbotten die zeer duidelijk te zien zijn e.d. (Maar ik ben hier helemaal niet ontevreden mee)
Ik heb een aantal jaar middelbare school doorgemaakt als "anorexia patient" aldus mijn vriendelijke klasgenoten, wat absoluut niet waar was. Dat deed pijn om te horen, maar probeer je alsjeblieft over je negatieve beeld heen te zetten. Niemand is perfect, en dat hoeft ook absoluut niet..

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 20:27

Begrijp me niet verkeerd, ik ben juist blij dat mijn vriend en ik het over zulke onderwerpen kunnen hebben.
Hij bedoelt het ook echt totaal niet verkeerd, ik ben zelf degene die er een negatief label overheen plakt.
En misschien lok ik het zelf ook wel een beetje uit. Precies zoals Doubtless het uitlegt, zo zit het ook.

@Emmaa_ ja ben al drie jaar aan de pil, maar helaas ... haha. Maakt voor mijn lichaam geen verschil.

@Lepeltje ik weet niet waar mijn negatief zelfbeeld vandaan komt. Deels door mezelf, maar ook door opmerkingen uit mijn omgeving.
De vraag of ik "niet toevallig mijn eten uitkots" en "wanneer ik nou eindelijk eens aan ga komen" zijn niet meer op twee handen te tellen.
Mensen staan er gewoon echt niet bij stil dat zulke opmerkingen best kwetsend kunnen zijn.

@Arc_En_Ciel ik ben begonnen met squaten! Alleen doe ik het volgens mij helemaal verkeerd want mijn knieën en onderrug doen ontzettend pijn.
Had het veel effect bij jou?

@Geryon soms vergeet ik dat mannen ook maar mensen zijn :))
Ik moet mezelf gewoon leren dat het perfecte plaatje voor iedereen anders is.
En dat ik vast helemaal perfect ben voor een paar mensen.

@xSannee ik ben zelf 1.71, en (vandaag gewogen!) 51.7 kilo. Ik herken me dus wel in jouw plaatje!
Ook tegen mij zijn er rot opmerkingen gemaakt, mensen denken er gewoon niet bij na.
Hoe lomp mensen af en toe kunnen zijn ...
Ik ga denk ik ook maar eens rond vragen wat al mijn mannelijke klasgenoten de perfecte vrouw vinden.
Ben zeer benieuwd en nieuwsgierig naar de antwoorden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:30

Aan wat voor pil zit je nu? Zie je het zitten om evt over te stappen?

Anders kan je altijd nog aan de weight gainers... Maar of je dat nou wel moet zien zitten...

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:31

Ik heb natuurlijk ook even gegluurd voor foto's nu, en jemig wat ben jij een prachtige meid! Ik vind dat je een geweldig figuurtje hebt, en je hebt een ontzettend mooi gezicht. Ik denk dat elke vrouw haar onzekerheden heeft, maar probeer het wat los te laten, er zijn veel vrouwen die er voor zouden tekenen om er zo uit te zien als jij :j

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:33

De pil is enorme rotzooi wat helaas teveel geaccepteerd is als normaal in onze maatschappij.

TS mocht je aan een hele lichte pil zitten en overwegen om aan een zwaardere versie te gaan zoals sommige hier voorstellen overleg dat dan eerst heel goed met je HA en vraag ook naar eventuele nadelen.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:34

TS: ik heb me altijd door die opmerkingen heen geslagen doordat ik zelf wist dat ik er niets aan kon veranderen. Ik heb altijd ontzettend veel gegeten en op dit moment eet ik gewoon meer dan mijn vader of broertje. Ik snoep ook veel dus daar ligt het gewoon niet aan.

Maar ik heb ook klasgenoten waarvan ik weet dat die vallen op brunettes met dikke tieten, en tegelijk toegeven dat ze mij heel leuk vinden. Blond, klein, weinig tiet.

Net zoals ik op jongens met bruin haar, blond haar, veel spier of weinig spier val.

Emma; ik heb inmiddels drie verschillende pillen gehad (niet gewisseld vanwege gewicht btw) en kwam nergens van aan. Dus kan ook zijn dat TS er niet gevoelig voor is.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 20:37

@Emmaa_ ik heb eigenlijk geen idee! Ik zal een het doosje bekijken.
Overstappen zou ik eventueel wel winnen, mits ik naar de dokter ben geweest en er bloed is geprikt.
Misschien is inderdaad mijn oestrogeen spiegel te laag.
Vorige week zondag ben ik begonnen met weightgainers, dit ga ik even proberen, ben zelf erg benieuwd of het resultaat geeft.
En anders stop ik natuurlijk met die troep. :))

@Frummels dankjewel voor het compliment! Bokkers kunnen zo lief uit de hoek komen, vind ik leuk!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:45

Even heel realistisch, ik zie meerdere meiden reageren die 19 jaar zijn.. Geloof me, dat komt echt met de jaren. Toen ik 19 was woog ik 53 kg en was ook aardig recht, maar met de jaren is dat steeds minder geworden. En wacht maar tot je een kind hebt gebaard haha, dan heb je nog meer vrouwelijke rondingen. En een cup c, met zo'n slank figuur, dat is perfect!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:46

De pil is inderdaad absolute troep, maar als je er toch al aan zit ben je immers al over die drempel heen. Ik ben sinds een paar weken aan een nieuwe (iets zwaardere) pil en mijn borsten zijn twee cupmaten gegroeid :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:48

Oh Baracco (en de rest hier) ik wil nog even duidelijk maken dat ik absoluut niet ontevreden ben over mijn lichaam :D *D verre van.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 20:48

@Kana ik zal ook zeker met mijn HA overleggen, wil zelf niet al te veel knoeien met hormonen.
Deskundigheid is gewenst!

@Emmaa_ heb je dit in overleg gedaan met de HA? Twee cupmaten is veel zeg! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:48

Ik ben 19 dus ik vermoed dat je op mij doelt? Ik ben ook alles behalve ontevreden over mijn lichaam. Integendeel zelfs, ik heb behoorlijke rondingen en ben daar echt heel trots op haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:50

Fira schreef:
@Emmaa_ heb je dit in overleg gedaan met de HA? Twee cupmaten is veel zeg! :oo

Ja :j Ik heb vorig jaar een groot probleem gehad met mijn toenmalige pil, en daarbuiten kreeg ik constant doorbraakbloedingen terwijl ik de pil juist slik zodat ik niet elke maand ongesteld hoef te zijn. Ik ben toen in overleg gegaan en de HA vond het ook wel logisch dat ik een zwaardere nodig had. Toen ik aan de pil ging was ik 14 en woog ik nog niet eens 50 kilo.. ben ondertussen 19 en toch ook wel echt een stukje zwaarder dan dat.

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 20:53

Ik slik mijn pil ook door, want ongesteldheid is echt een hel.
Ben dan compleet uit de running haha. Last van doorbraakbloedingen krijg ik na 2 maanden doorslikken, maar dat is enigszins logisch toch?
Ook heb ik nog dezelfde pil als die van bijna 4 jaar terug.
Weet niet of het zin heeft om naar de HA te gaan, maar proberen kan altijd.
Ben benieuwd wat hij zegt.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:03

Fira schreef:
@Geryon soms vergeet ik dat mannen ook maar mensen zijn :))
Ik moet mezelf gewoon leren dat het perfecte plaatje voor iedereen anders is.
En dat ik vast helemaal perfect ben voor een paar mensen.

Och fira, een paar? Ik kan er zo al tig opnoemen waarvan ik zeker weet dat ze jou als perfect zouden omschrijven! Laatst toevallig nog iemand, die vond mijn lichaam dan weer niet echt aantrekkelijk. Tja, leuk om te lezen is dat natuurlijk niet. Maar waarom zou ik het rot vinden? Buiten om dat jij echt perfect bent voor héél veel mannen, moet je er vanaf stappen dat je mooi moet zijn! Dat hoeft niet. Het is de verrotte media die je dat laat denken. Maar de échte mensen zijn niet zo, ook juist de mannen niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:17

Fira schreef:
Ik slik mijn pil ook door, want ongesteldheid is echt een hel.
Ben dan compleet uit de running haha. Last van doorbraakbloedingen krijg ik na 2 maanden doorslikken, maar dat is enigszins logisch toch?
Ook heb ik nog dezelfde pil als die van bijna 4 jaar terug.
Weet niet of het zin heeft om naar de HA te gaan, maar proberen kan altijd.
Ben benieuwd wat hij zegt.

Na 2 maanden hoor je niet door te bloeden :n Ik kon hem toen ik jonger was een jaar achter elkaar doorslikken zonder door te breken... Later werd dat steeds korter en toen ik op een gegeven moment elke maand stopweek moest houden vond ik het wel genoeg geweest en heb ik om een zwaardere gevraagd.

Let wel dat hij ook negatieve effecten kan hebben. Een zwaardere pil heeft bij mij ook voor (heftigere, had ze eerder ook al) moodswings gezorgd en ik ben sowieso wat emotioneler. Voor mij weegt het op tegen het feit dat mijn pil gewoon niet veilig genoeg meer was voor me, en vertrouwde het zelf voor geen cent meer met al die doorbraakbloedingen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:26

Niet alles gelezen .... ben ondertussen een 'nuchtere' 51-jarige jaja....
Vroegah was ik een spriet, en nu ziet iedereen mij als slank :D
Vroegah vond ik mezelf nietszeggend en nu denk ik nou die jaren zie je er nog niet aan af, behalve dan mijn haar :')

Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, ik wilde ook zo graag een echte kont en flinke cup maat maar helaas, het is blijven steken bij maat 38 en cupmaat B.... is dat erg ... mwah... het heeft paard-technisch gezien enorme voordelen .... en weet je, je grote liefde, wie dat ook zal zijn zal je nemen zoals je bent. En als je jaaaaaren later in de spiegel kijkt ben je blij met je atletische lijf.

Dikke knuffel en hoop dat je je prettiger gaat voelen.

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:33

Ik ben ook ontzettend slank en heb gewoon geen borsten. Ik ben 54 Kilo en 1,77 lang. Cup A ( als het al A is :9 ) Ik zou ook heeeeeeeel graag wat borsten willen kweken! :P

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:34

Ik heb trouwens ook nog eens een zware pil dus dat werkt niet voor de borsten bij mij. Je bent in elk geval niet alleen!