Jasmijn159 schreef:Fira schreef:Waaah wat veel reacties.
Een 65C is inderdaad niet veel, het verschilt echt ontzettend per persoon hoe het eruit ziet.
Nu is het opzich allemaal wel mooi in verhouding (volgens mijn vriend) maar zie ik ze toch liever iets groter. Dat verschilt waarschijnlijk ook gewoon per persoon.
Ik snap dat het uiteindelijk om het hele totaal plaatje gaat, en dat mannen je daarom aantrekkelijk vinden.
Maar mannen blijven (in mijn hoofd) mannen, en hoe groter de voorgevel en hoe groter de bil, hoe beter.
Mijn vriend zit af en toe ook van; "oh zij heeft echt grote tieten!" En dan vraag ik me altijd af of hij niet iets "mist" bij mij.
En of dat hij uiteindelijk niet iets gaat missen. Hij motiveert mij ook om te sporten, en ja, hij zegt ook eerlijk dat ik geen billen heb.
Maar toch doet dat een beetje pijn.
Haha san4nie, jammer dat er geen foto is hé! Ik kijk stiekem ook altijd als eerste in iemand profiel haha.
Maar er is vast wel een foto van mij te vinden op bokt!
@Doubtless er zit inderdaad ook een 'negatieve' kant aan implantaten. Met name littekens die slecht helen komt vaak voor. Maar de benamingen zoals 'bimbo' worden, in mijn ogen, alleen gegeven als je je er ook zo naar gedraagt.
Jeetje, wat een lompe opmerkingen van je vriend! Geen wonder dat je onzeker wordt! Hier zou ik echt niet van gecharmeerd zijn en dit zal jou ook eeecht niet helpen met je zelfbeeld. Hij zou sowieso geen opmerkingen moeten maken over de borsten van andere vrouwen waar jij bij zit, en al zeker helemaal niet als hij weet dat je er al onzeker over bent. Dan vind ik echt een rotstreek! En zeggen dat je geen billen hebt?! Kom nou, dat zou die ook niet moeten zeggen! Hij zou juist moeten benadrukken hoe mooi je billen zijn en hoe mooi je hele lijf is en hoe gek hij daar op is!
Nou daar ben ik het niet mee eens. Dat is niet 100% eerlijkheid en daar ben ik wel voor. Het gaat om de manier waarop hij het zegt en wat hij daarnaast zegt.