Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:1 keer zonder , bedankt maar nee. Toen stuk of 10 a 15 keer met , prikje voel je niet (gek genoeg dagen erna wel alsof je blauw plekje hebt) . Spul is alleen wat goor , record is 4 voor 1 gaatje die diep zat en toch best pijn deed.
Maar bang neuh ondertussen niet meer , alleen als het begint te werken gaat hart hard kloppen zit er adrenaline ofzo in die verdoving?
zelfs de tandarts zei achteraf dat ie hoopte dat ik nog wel weer durfde te komen...
het voelt vooral beurs, geen scherpe pijn, maar heb ook wel pijnstillers genomen.
fijn, heb ik weer...
duurde echt een eeuwigheid, terwijl de andere verstandskies er een paar jaar geleden in een wip uit was! En die beste man bleef net zo rustig en gezellig met de assistente babbelen, terwijl ik nog net niet lag te hyperventileren in die stoel 

. Ik heb erop aangedrongen dat ik dat dus wél zeker wist omdat poetsen al zeer deed. Ze keek wel rond bij de andere kiezen met het haakje wat prima is, alleen de ene kies moest zij uit de buurt blijven (tenzij het verdoofd word..)
Kreeg nog een compliment over een sterk gebit, maar dat ik wel écht weer regelmatig terug moet om tandsteen te voorkomen.
. Is nu nog wel wat gevoelig, hopelijk trekt dat vlug weg. Kan ik na 2 jaar weer eens met de rechterkant van mn gebit eten, ook wel eens leuk, haha!
Het is in principe alleen maar voor controle en dat vind ik niet eng. Maar een half jaar geleden is een implantaat van mijn klikprothese teruggeplaatst (was losgegaan) en die zit nog onder mijn tandvlees om vast te hechten aan mijn kaakbot. Ik heb het vermoeden dat daar iets mee aan de hand is, want het tandvlees staat bol, bloed snel en heeft een andere kleur. Ik ben bang dat de implantaat eronder heeft losgelaten en dan zal ik terug naar de kaakchirurg moeten
Mijn tandarts kan er in principe weinig mee, maar ik laat hem straks wel kijken en dan is de kans dus reeël dat ik weer een enkeltje kaakchirurg krijg... De zoveelste keer en ik ben raak daar altijd gigantisch in de stress, tot hyperventilatie aan toe
). Ik heb nu zo'n fijne en bekwame tandarts dat ik er in principe geen zenuwen meer voor heb vooraf.