Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 09:07

Haha :')

Ik zal straks gaan ontbijten met Brinta!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:08

Ik meld mij ook! Ik wil graag weer op gezond gewicht komen, en dat is nog 5kg eraf. Wat er verder nog af kan, is mooi meegenomen :)

Ik eet gewoon nog hetzelfde alleen heb ik de junkfood laten staan, drink ik geen fris meer en eet ik fruit ipv koek als tussendoortje.
En ik ben veel gaan bewegen, ik fiets een half uur op een dag of ik wandel een uurtje :)
Ik ben nu sinds 2 maanden 4 kg kwijt en nu dus nog 5 te gaan :D Zonder sportschool of schema's, maar gewoon gezonder leven :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:10

Hier meld ik mij dan ook! een klein doel, maar ach eigenlijk meer voor mezelf dan dat ik dat iedere dag mee bezig ben! :)

Hier dus alweer gestart met een lekker bakje thee <3

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:11

Mijn ontbijtje is weer een smoothie van 1 banaan, 1 kiwi, 1 sinaasappel en wat water :D

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:14

Ik kom even meelezen met jullie. Ben een kleine twee week geleden bevallen van en klein meisje en wil nu terug naar een gezond gewicht. De zwangerschapskilos zijn er gelukkig al af (ik was 7,2kg gegroeid en is inmiddels 11,2kg af). Ik wil nu eigenlijk nog 8kg kwijt. Ivm borstvoeding mag ik niet diëten, maar moet ik gewoon goed eten. Daarom ben ik wel benieuwd wat jullie anders doen dan in andere topic
Laatst bijgewerkt door Uppojono op 12-03-15 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:14

ohh ja smoothie, doet me eraan denken dat ik op zoek was naar een blender ♡

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 09:17

Uppojono schreef:
Ik kom even meelezen met jullie. Ben een kleine twee week geleden bevallen en wil nu terug naar een gezond gewicht. De zwangerschapskilos zijn er gelukkig al af (ik was 7,2kg gegroeid en is inmiddels 11,2kg af). Ik wil nu eigenlijk nog 8kg kwijt. Ivm borstvoeding mag ik niet diëten, maar moet ik gewoon goed eten. Daarom ben ik wel benieuwd wat jullie anders doen dan in andere topic

Wij kauwen niet op wortels :Y)

Nee even zonder gekheid. Ik eet m'n 3 maaltijden gewoon als altijd, uiteraard met mate en m'n tussendoortjes zijn fruit ipv koekjes :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:20

_sharonnn schreef:
Uppojono schreef:
Ik kom even meelezen met jullie. Ben een kleine twee week geleden bevallen en wil nu terug naar een gezond gewicht. De zwangerschapskilos zijn er gelukkig al af (ik was 7,2kg gegroeid en is inmiddels 11,2kg af). Ik wil nu eigenlijk nog 8kg kwijt. Ivm borstvoeding mag ik niet diëten, maar moet ik gewoon goed eten. Daarom ben ik wel benieuwd wat jullie anders doen dan in andere topic

Wij kauwen niet op wortels :Y)

Nee even zonder gekheid. Ik eet m'n 3 maaltijden gewoon als altijd, uiteraard met mate en m'n tussendoortjes zijn fruit ipv koekjes :)

En met salami en gelders gekookte worst :Y)
Ik krijg de indruk dat dit iets minder strakke touwtjes zijn, dat je niet wordt afgerekend als je eens van het leven geniet. Omdat er geen strak doel om bijv. 1kg per week kwijt te raken.

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:20

Ja inderdaad Sharon. Dat doe ik nu ook. Veel fruit tussendoor en anders Optimel kwark/yoghurt. Voor de rest gewoon brood met kaas of sandwichspread en een goed bord warm eten s avonds.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 09:22

Zo eten werkt vooral op de lange termijn :)
Ik zal een tussentijdse voor en na foto plaatsen zometeen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:23

Uppojono, nog gefeliciteerd!

xJurdyWonanx, ik gebruik zelf een staafmixer om m'n smoothies te maken en geen blender. Is ook makkelijker om schoon te maken vind ik zelf :P

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:34

*ziet de hele keuken al van onder tot boven onder de banaan en yoghurt zitten* Denk dat ik eens ga kijken voor zo'n kleintje, kan ik naderhand altijd een grotere halen als het goed bevalt.

Ik eet nu vooral veel brood overdag en ook met ontbijt en eet normaal veel fruit en tomaten zijn favoriet als tussendoortjes. Nu alleen wat gebalanceerder gaan proberen te eten en wat meer bewegen.

Ben blij dat jullie hier niet op wortels kauwen :D Die dingen vind ik niet te vreten haha ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:39

O dat valt reuze mee hoor met een staafmixer :P Zit vaak zo'n hoge beker bij wat precies goed gaat.

Voor mij ook geen wortels :')

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:41

Haha ik eet soms een wortel als tussendoortje maar verder eet ik ook gewoon normaal.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 09:42

Dikke 9 weken bezig :)
Afbeelding

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:44

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:46

Ik zal zo even een foto plaatsen van hoe ik er nu uit zie.:)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:48

welkom aan alle nieuwe mensen alweer :) gezellig!

ik zit aan mn ontbijtje. vanilleyoghurt met aardbeien en een kop groene thee :)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 09:49

Miesemuisje schreef:
welkom aan alle nieuwe mensen alweer :) gezellig!

ik zit aan mn ontbijtje. vanilleyoghurt met aardbeien en een kop groene thee :)

Klinkt lekker!
Ik ga zo voor Brinta met een kop groene thee :)

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:51

Welkom alle nieuwe mensen!

Uppojono, nog gefeliciteerd!

Ziet er al goed uit Sharon!

Net even before foto's gemaakt van mezelf. Confronterend maar alleen maar goed haha.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:54

Ik ga ipv foto's voor een meetlintje, de maten opnemen.
Gewicht durf ik niet meer bij te houden. En foto vind ik te bewerkelijk, als je maar net iets anders staat is het al anders :oo

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 09:55

Goeiemorgen! Ik meld me hier ook :j

Ik ben Denise, 27 jaar (mentaal nog 20 maar ik merk dat mijn lichaam het daar niet altijd meer mee eens is _O-) en ik ben ook eens gaan letten op wat ik eet. Ik heb geen overgewicht, maar beetje bij beetje kruipen de kilo's eraan en ik zit nu te dicht bij de 70 en wil terug naar een 63 :) ik sport 2x per week op de sportschool en ga 4x per week naar mijn paard. Maar het grote gevaar is dat ik altijd alles zonder problemen heb kunnen eten en dat kan eigenlijk gewoon niet meer _O- dus heb ik myfitnesspall geïnstalleerd op mijn telefoon en word ik toch met mijn neus op de feiten gedrukt...

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:00

Oei, dit topic gaat ook al zo snel!

Na jaren jojo-en ben ik het nu goed aan het aanpakken. Ik dus wel een doel, hopelijk maakt me dat niet minder koel :o.

Ik wil 5 tot 10 kg afvallen, afhankelijkheid van wat goed voelt. Ik heb dat wel aan echt aan overgewicht. Maar mijn doel is dan weer niet om afgetraind te zijn.

Ik volg een sportprogramma van jillian michaels, body revolution. Heel zwaar, maar t is t zo waard!! Ik zie na twee weken al resultaat!!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:05

Ik lees ook even mee. Ik heb al jaren een fors overgewicht. Maar het lukt niet om echt door te zetten en af te vallen. Ik heb altijd goede voornemens. Maar je weet dat je nooit boodschappen moet doen als je trek hebt toch? Nou dat is het hele probleem bij mij. Ik heb 1200m2 vol met eten iedere werkdag binnen hand bereik en het is allemaal van mij :D (ben dus ondernemer van een supermarkt van beroep).

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:08

Yasmine, goed idee van dat meetlint! Al vind ik dat ook wel lastig, wat als je de volgende keer net iets hoger/lager meet... Maar ik ga 't eens meten. Gewicht vind ik zelf ook te schommelend ofzo. Dan raak ik ook geobsedeerd door de weegschaal weer en dat wil ik niet.

Denise, welkom!

Sannx94, body revolution is toch 2 dagen met gewichtjes enzo, 1 dag conditie en dan een dag rust zoiets? Daar heb ik ook wel eens wat van gedaan, best pittig!