Ik zal straks gaan ontbijten met Brinta!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zonder sportschool of schema's, maar gewoon gezonder leven
Uppojono schreef:Ik kom even meelezen met jullie. Ben een kleine twee week geleden bevallen en wil nu terug naar een gezond gewicht. De zwangerschapskilos zijn er gelukkig al af (ik was 7,2kg gegroeid en is inmiddels 11,2kg af). Ik wil nu eigenlijk nog 8kg kwijt. Ivm borstvoeding mag ik niet diëten, maar moet ik gewoon goed eten. Daarom ben ik wel benieuwd wat jullie anders doen dan in andere topic
_sharonnn schreef:Uppojono schreef:Ik kom even meelezen met jullie. Ben een kleine twee week geleden bevallen en wil nu terug naar een gezond gewicht. De zwangerschapskilos zijn er gelukkig al af (ik was 7,2kg gegroeid en is inmiddels 11,2kg af). Ik wil nu eigenlijk nog 8kg kwijt. Ivm borstvoeding mag ik niet diëten, maar moet ik gewoon goed eten. Daarom ben ik wel benieuwd wat jullie anders doen dan in andere topic
Wij kauwen niet op wortels![]()
Nee even zonder gekheid. Ik eet m'n 3 maaltijden gewoon als altijd, uiteraard met mate en m'n tussendoortjes zijn fruit ipv koekjes
Die dingen vind ik niet te vreten haha
Zit vaak zo'n hoge beker bij wat precies goed gaat.
gezellig!
) en ik ben ook eens gaan letten op wat ik eet. Ik heb geen overgewicht, maar beetje bij beetje kruipen de kilo's eraan en ik zit nu te dicht bij de 70 en wil terug naar een 63
ik sport 2x per week op de sportschool en ga 4x per week naar mijn paard. Maar het grote gevaar is dat ik altijd alles zonder problemen heb kunnen eten en dat kan eigenlijk gewoon niet meer
dus heb ik myfitnesspall geïnstalleerd op mijn telefoon en word ik toch met mijn neus op de feiten gedrukt...
.
(ben dus ondernemer van een supermarkt van beroep).