Ik zelf heb nooit problemen met 'tussen de grote jongens staan' gehad. Ik hoor er namelijk bij
Voor mijn pbp heb ik een hele tijd aan krachtsport gedaan dus ik weet gelukkig hoe het voelt 
Mijn training gisteren ging veel beter als gepland. Ik begon met zeer weinig energie maar dat werd steeds beter. Ik kon zelfs in mijn eerste rondje de chin ups vijf keer gewoon uitvoeren. Dus niet toegeven maar jezelf vijf keer gewoon optrekken.
Vannacht echt niet geslapen door die rot keel. Tot vriendlief om 0.20 uur met sterke pijnstiller en een verdovende keelspray kwam
toen ben ik toch nog in slaap gevallen tot 07.00.
En beterschap. Wel fijn dat je hiervoor al zoveel hebt gedaan, dan heb je al zoveel meer voorkennis! En knap van de vijf keer optrekken! 
zal wel veel vocht bij zitten, maar toch..
Merk inderdaad wel dat mijn buik platter wordt en mijn kleding beter/losser zit. Ik eet rustig eens chocolade (99%) als het in mijn macro's past. Afgelopen zaterdag nog een klein stukje kwarktaart gehad en vrijdag een glas rosé. Overlegd met de coach en die vindt het op zich prima. Maar wil de komende twee weken toch een beetje strenger zijn. Maar of dat lukt met koningsdag
)
)