Ben erg benieuwd naar hoe een 70C je zit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik heb me ooit op mijn 17e laten opmeten bij de Hunkemuller. Droeg toen altijd 75B maar dat werd te klein. Ze hebben me toen opgemeten (wel op de juiste plek, onder de borsten) en verder "op de gok" gezegd dat ik wss een 70D moest hebben. Weet nog dat ik heel vreemd opkeek want ik dacht dus ook altijd dat D echt extreem groot zou moeten zijn. Uiteindelijk bleek een 70D nog te klein ook (qua cup).
Volgens dit filmpje moet ik een 70G hebben, maar waar ga ik zo'n ding vinden zonder dat het me een rib uit mijn lijf kostEn waar je zo'n ding kan vinden (in een ander kleurtje dan vleeskleur met slappe cups
)
Rintah schreef:65f zou ik volgens die site moeten hebben![]()
Ik draag nu een 70D met tussenstukje, dus eigenlijk 75C. (tussenstukje omdat 70toch wat te strak was voor dag en nacht, maar 75C hadden ze niet.) En zoals ik die nu aan gebruik voldoet ie aan alle eisen van passende bh, alleen zitten er geen beugels in.
Nu zal het voor mij misschien geen representatief waarde geven, aangezien ik recent ben geopereerd, kwam van 75F/G.
Fiffill schreef:Ik heb me ooit op mijn 17e laten opmeten bij de Hunkemuller. Droeg toen altijd 75B maar dat werd te klein. Ze hebben me toen opgemeten (wel op de juiste plek, onder de borsten) en verder "op de gok" gezegd dat ik wss een 70D moest hebben. Weet nog dat ik heel vreemd opkeek want ik dacht dus ook altijd dat D echt extreem groot zou moeten zijn. Uiteindelijk bleek een 70D nog te klein ook (qua cup).
Volgens dit filmpje moet ik een 70G hebben, maar waar ga ik zo'n ding vinden zonder dat het me een rib uit mijn lijf kostEn waar je zo'n ding kan vinden (in een ander kleurtje dan vleeskleur met slappe cups
)
Geryon schreef:Annoya schreef:Ik denk dat ik verkeerd gemeten heb 80E no way
80 via deze methode krijgen, lijkt me niet kloppen inderdaad. Wat draag je nu?
Zwerte schreef:Geryon schreef:
80 via deze methode krijgen, lijkt me niet kloppen inderdaad. Wat draag je nu?
Het is niet op mij gericht, maar ik verbaasde me even over deze opmerking. Hoezo zou het niet kloppen als je met deze methode 80 krijgt? Ik zit zelfs op 88 (en dat is echt insnoeren!) en zo moddervet ben ik ook weer niet. Zoals ik al zei, op mn slankste zit ik op 82 cm omtrek.
Annoya schreef:Ik denk dat ik verkeerd gemeten heb 80E no way
Ghostattack schreef:Misschien een hele domme vraag, maar wat is nou het echte verschil tussen de tabel uit het filmpje en bijvoorbeeld de maattabel op de site van Hunkemöller?
Deze dus: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/tips-ad ... guide.html
Want via de Hunkemöller kom ik overduidelijk op een 75A, terwijl via het filmpje ik eerder op 70D uitkom
Edit: Sterker nog, mijn maat bestaat niet eens in de tabel van Hunkemöller.. Dan zou ik nog minder dan een A cup hebben? Ondermaat 73 en borstomvang 82 gemeten op de manier vanuit het filmpje. En borstomvang 79 gemeten op de manier zoals bovenstaande tabel. I'm confusedOf ik kan niet meten of ik ben heel raar gevormd ofzo?
NogSteedsGek schreef:Volgens deze methode zou ik ipv een 80C op 75E uitkomen. Vanmiddag bij de Hunkemoller geweest en dat zit inderdaad beter. Had eerst een 75D aan maar zowel verkoopster als ik waren het erover eens dat het een 75E moest worden.
Blacky94 schreef:Misschien binnenkort als ik weer geld (en een baan) heb toch maar eens een keer een winkel binnenlopen en verschillende maten passen.
Heb best wel brede en "kleine" borsten. Met meten van mn omtrek (goed strak) kom ik uit op 81cm en heb daarnet ff verschillende bhs gepast maar bij de meeste (80...) had ie ook nog wel makkelijk 5cm strakker gekunt (komt wel bij dat ik recent iets afgevallen ben maar wel weer rond een gewicht schommel waar ik al meerdere jaren rond blijf hangen).
Bij het meten voorover hangend kom ik toch wel op ong 98-100cm uit terwijl er dus "niks" zit.
Draag voornamelijk 80B maar merk dus met de cup wel dat het wel (net) gevuld is maar ik wel sneller aan de zijkant bij mn oksel en bij mn band in mn zij/onder mn oksel nog vet "over" heb en de cup dus eigenlijk te smal is. Want de band had bij naar achter trekken dus nog best wel strakker gekunt.
Nu heb ik ook 2 BHs met magneetsluiting aan de voorkant die uit Canada komen. De ene is 80B en de ander een 80C omdat die kwa cup net iets beter zat maar de B kleur hadden ze niet in een C en ik wilde toch echt ook die kleur hebben![]()
Ze beiden nog maar eens aangetrokken en zie wel dat ik bij de C minder vet op mn rug zie "uitpuilen" terwijl ik bij de B wel een klein randje aan de bovenkant heb.
Daarnaast laatst een aantal 70D/E BHs gekregen van de vriendin van mn broertje en die voor de eerste keer maar eens aangetrokken (nooit eerder gedaan want "daar pas ik nooit in") en ondanks dat sommige wel wat strak zaten zat de 70E toch het beste van allemaal.
Als ik dus weer tijd heb toch maar eens kijken naar hoe 75C/D gaan vallen... Interessant dit
chimello schreef:Ik heb altijd D gehad, dan zou ik nu op een E of F uitkomen? Dat klinkt echt te groot.
Maar ik ga deze week wel eens proberen.