Ik heb ook geen idee. Zou die verkleving te verhelpen zijn, of heeft de HA jullie daar niks over verteld? Verkleving kan ontstaan na ontstekingen toch? Hopelijk is de wachttijd niet zo lang.
Was alles maandag nog netjes opgeruimd door de werklui?
Wij mogen morgen (straks) naar het uza. Vind het spannend, maar ons meisje is sinds zaterdag zo enorm oogeknapt. Ze is voor het eerst sinds tijden weer meegeweest naar haar pony en heeft heerlijk gereden en gespeelt. Daarna was ze wel steenkapot, maar die paar uurtjes pakken ze haar niet meer af.
Sinds donderdag ook geen aanval meer gehad dus hopelijk mag de onderhouds seretide van 2daags 2x25/125 weer terug geschroeft worden. Ze doet het nu erg goed, maar al die troep in dat kleine lijfje....
Zou best kunnen dat die verkleving te maken heeft met de oude ontstekingen. Snap alleen niet wat het middenrif,die tentvormige verklevingen heeft,met de longen te maken heeft. De H.A. heeft wel wat uitgelegd,maar ik snap het nog niet.Hoop bij de Longarts meer te horen. Alles was idd. mooi opgeruimd,zover het voor mannen is opgeruimt.Ik heb zelf ook nog flink gestofzuigd en geruimt.Het ziet er weer netjes uit op zolder.
Fijn dat het zo goed blijft gaan met je dochtertje.Hoop voor je dat ze de Seretide weer terug schroeven. Succes in het UZA vandaag!
czarina
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-15 20:53
Hopelijk gebruikt de longarts gewone benamingen en uitleg die iedereen zonder latijn begrijpt. Weet je nog niet wanneer jullie mogen?
Fijn dat haar kamer weer schoon is. Nu de longen nog
Wij hadden een beetje teleurstellend nieuws. De longen klonken wel een heel stuk beter maar toch vonden de 2 artsen het niet goed de medicatie te verminderen. . Viel tegen en de rest van wat de artsen zeiden ook helaas
Bloembloem hoe gaat het inmiddels met jou dochter?
gohya
Geplaatst: 19-02-15 08:17
Wij mogen pas over 3 weken [12 maart] eerder was er geen plek. Jammer hoor dat de medicatie niet omlaag mocht,maar het zal wel zo moeten,zij weten wat ze horen op de longen.
Wat een domper voor jullie zeg. Deau is nog steeds wat aan het klooien, maar ze is gelukkig dit keer niet volgestopt met prednisolon, daar zal het ook wel mee te maken hebben.
Er heerst helaas ook vanalles. Gister in het ziekenhuis was het ook extreem druk. Die prednisolon is echt troep. Gelukkig dat ze dat niet nodig heeft. Moet ze nog wel terug op controle?
Ik heb de brief van de longarts binnen.Ze moet om 10.00 uur bij de longfunctie laborant zijn en ze krijgt een longfunctie onderzoek.Dit duurt een uur en dan om half 12 moet ze bij de longarts zijn,duurt 20 min.Verder staat er:verdenking op COPD. Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen.
czarina
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 17:22
Zo dat valt mee dat ze die 2 op 1 dag plannen! dat zie je ook weleens anders. Is ze inmiddels al minder benauwd?
Hier loopt dochter weer met een rode vlek onder haar oog. Dat is meestal een slecht voorteken. helaas kunnen we buren niet verbieden hun houtkachels aan te steken
gohya
Geplaatst: 19-02-15 18:22
In dit Ziekenhuis doen ze dat bijna altijd,en wel zo dat het in een lijn door kan,de afspraken. Ze is nog erg benauwd,vooral met fietsen.De AB kuur is nu op,het zou moeten werken. Ik ga wel uitzoeken of die steenstof en gruis hier mee te maken kan hebben.Ze had voorheen echt nooit last van benauwdheid,echt nooit en nu opeens wel. Ow ja er word ook nóg een Röntgenfoto gemaakt.
Krijgt je dochter een gewone rode vlek onder haar oog altijd als ze ziek gaat worden?
czarina
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-15 18:30
Als het echt nu opspeelt zou je denken van wel. Nu gaat er wel een bacterie rond, maar wel heel toevallig dat het dan net met de verbouwing zou vallen.
Ik zou het in elk geval melden dat ze tijdens de renovatie zo benauwd is geworden.
Ja klopt een ovale plek op haar oogkas zeg maar. En een vlekje op haar hand die feller roze kleurt. Zo gauw ze haar puffer krijgt en die aanslaat trekt het weer langzaam weg. Het plekje op haar hand blijft wel.
Er heerst idd. een flinke griep,maar elk jaar heerst er griep.Ze is ook tijdens griep epidemiën nooit ziek geweest.Daarom denk ik echt dat het met dit steenstof/gruis te maken heeft. Wel word ze soms verkouden,maar dat is na 1 week weer over en ze is dan nooit benauwd.
Heb ik nog nooit van gehoord,van een rode vlek.Wel handig,want je kan daaraan dus zien of haar puffer aanslaat.