De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:53

Dat jij de moed hebt om op zo'n manier voor jezelf te kiezen laat zien dat je klaar bent voor een positieve verandering in je leven. +:)+ Echt helemaal top. Het zal niet makkelijk worden maar denk er maar aan dat de belangrijkste relatie die je ooit zult hebben, die met jezelf is.

Ook van mij een virtuele knuffel en hou je haaks. Komt wel goed met jou. *\o/*

Chiave

Re: De grootste stap in mijn leven ooit,1 jaar in kliniek. Help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 23:57

TS, tegen die tijd stuur ik heel graag een kaartje!

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:02

Tegen die tijd ontvang ik ook graag je adres. Jij verdient een kaartje. Wat een onwijs dapper en sterk besluit!
Ook namens mij een dikke knuffel, je kan het! Je staat er positief in, dus dat moet helemaal goed komen!

En wat kan bokt mooi zijn op zo'n moment <3

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:08

Ach meid toch! Het feit dat jij, tegen je ouders in, toch die therapie in gaat om aan JEZELF te werken, zegt toch al genoeg? Je bent sterk, en nu je dit schrijft, bewijs je dat aan ons en aan jezelf! Je kunt dit, ik weet het zeker. Ik ken je niet, en ik zal je waarschijnlijk ook nooit leren kennen. Maar toen ik je verhaal las, raakte je mij ontzettend. Jij gooit zomaar even je hele leven in een klein verhaal op tafel. Wat een lef!

Jij komt er wel! :(:)

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:15

sannerocky schreef:
Ach meid toch! Het feit dat jij, tegen je ouders in, toch die therapie in gaat om aan JEZELF te werken, zegt toch al genoeg? Je bent sterk, en nu je dit schrijft, bewijs je dat aan ons en aan jezelf! Je kunt dit, ik weet het zeker. Ik ken je niet, en ik zal je waarschijnlijk ook nooit leren kennen. Maar toen ik je verhaal las, raakte je mij ontzettend. Jij gooit zomaar even je hele leven in een klein verhaal op tafel. Wat een lef!

Jij komt er wel! :(:)

Precies dit! :j

Ts, diep respect voor jou!
en wauw bokt wat een ontzettend lieve reacties van iedereen <3

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:32

TS.... Ook hier enorm veel respect voor jou. Jij komt er wel! E'en van de moeilijkste stappen heb je al gezet. Nu is het een kwestie van doorvaren en het schip niet vroegtijdig verlaten. Maar ik lees een enorme wilskracht, en daarom ben ik er van overtuigd dat het je gaat lukken om hier bovenop te komen!

Heel veel succes de komende tijd, houd ons op de hoogte en ook ik wil graag een adres!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 00:42

Wauw.. ben er even stil van, zou zoveel willen zeggen maar wat... ?
Ik wens je heel heel veel succes ! & onwijs veel respect voor jou !!

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 01:04

Ik wil je de komende tijd heel veel sterkte wensen. Mijn zegen heb je.

Ik vind het zo knap dat je deze stap durft te zetten en nu je probleem erkend om er vervolgens KEIHARD aan te gaan werken. Diep, diep, diep respect. Helemaal dat je ervoor uit durft te komen voor zo'n grote gemeenschap als bokt.

Ik weet honderd procent zeker dat alles weer goed gaat komen. Uit je berichten vind ik al veel positieviteit doorklinken, dat is al iets wat een grote stap is naar de toekomst.

Het idee van anderen vermoeien met je problemen ken ik heel goed en het is moeilijk om dit om te zetten. Maar alsjeblieft, doe het, probeer het! Want je zult zien dat dat heel erg op gaat luchten.

Je mag mij altijd een PB sturen. Als je er even doorheen zit, als je even een hart onder de riem nodig hebt of voor een leuk lolletje en een gezellig gesprek.

GO FOR IT! YOU CAN DO THIS :)
Je bent niet alleen in je strijd, er zijn heel veel mensen om je heen die om je geven en die er voor je zullen zijn als je ze nodig hebt.

*knuffel*

Dannon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 01:59

Ik heb heel veel bewondering hoe je dit voor jezelf doet! Heel veel sterkte (zowel tijdens dat jaar als daarna)!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 02:24

wauw wauw wauw!! respect voor jou , voor je keuze, voor je persoonlijkheid, voor je gevecht , en voor je doorzettingsvermogen!

dat je ouders niet achter je staan is onbegrijpelijk ! ze moesten eens weten hoe enorm stoer en dapper en moeilijk deze keuze voor jou moet zijn , ze zouden je moeten steunen , trots op je moeten en mogen zijn , en eigenlijk aan iedereen moeten vertellen, hoe geweldig jij je leven op de rit probeert te krijgen !

Waar andere maar blijven rondzwerven in een viceuze cirkel, heb jij de keus gemaakt eruit te willen klimmen, jezelf een leven gunnen , waar je zeer zeker recht op heb ! meer dan zelfs!

respect en succes !!

Niiennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 07:24

Wat een onwijs dappere en moedige beslissing heb je gemaakt. Alleen dat is al iets om onwijs trots op jezelf te kunnen zijn! Ik hoop dat je daar een jaar hebt waar je je heftige verhaal een beetje kunt verwerken en een plaats kunt geven! maar vooral dat je weer trots kunt zijn op jezelf! Wat zal het een vreselijke gevoel geven als je niet gesteund wordt door je ouders en dan de bruute woorden van je vader! Dat je over een paar jaar met een goed gevoel terug kijkt op deze zeer dappere keuze! Heeeeeeel veel sterkte! en uiteraard een dikke knuffel!

Ps. mag je daar ook op bokt, zodat je af en toe een update kunt geven, of komt die nadien? :)
Je kan het!!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 09:22

Ik moest echt even slikken bij het lezen van dit bericht. Je weet dat het gebeurt maar het blijft onwerkelijk en niet te begrijpen.
Goed dat je zelf actie onderneemt. Heel goed.

Wat ik nog onbegrijpelijker vind is dat je ouders je niet steunen. Hoofdtaak van ouders. Zorgen, liefhebben en steunen.

Van mij dus ook een virtuele knuffel.

Hou je taai,...je kan dit wat jij bent wie je bent. Je bent hier gekomen en kan dit moeilijke punt ook nog door.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 09:26

Pfff ik moest ook even slikken toen ik dit las. De stap voor deze beslissing is al enorm, maar dan ook nog geen hulp krijgen van je dierbaren....

Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen. Print dit topic uit en neem het mee. Dan kun je op de "donkere" momenten teruglezen waarvoor je het doet en heb je nog wat meer aan je virtuele knuffels.

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:44

Wat ontzettend dapper en knap dat je deze stap gaat zetten. Heel veel succes en kracht toegewenst de komende tijd!

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 10:53

Nog een virtuele knuffel! :(:)
Sterkte! Je bent al zover gekomen, dat ook dit je gaat lukken!

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 11:05

Afbeelding
Een foto van een oortjes foto op het strand, als je je dan alleen voelt doe je maar net of je op Kwiny zit op het strand.
Meis, bewondering voor je, goed gedaan Go Girl Go! Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel.
Bij mij in de familie ook iemand die een jaar intern is geweest. Zoveel sterker eruitgekomen!
Geloof in jezelf, deze eerste ontzettend moeilijke stap heb je al gezet, dan kun je de rest ook!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:06

Wat ontzettend dapper! Dikke knuffel :(:)
Heel veel sterkte en succes, je kunt het meid!

MaluH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:13

Mega dapper, de eerste stap in de goede richting is gezet en daar mag je ook mega trots op zijn.
Ik wil je dan ook geen succes of sterkte wensen wil alleen zeggen

JIJ KAN DIT!!!!

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:23

Ik denk dat jij zoveel sterker bent dan dat je nu denkt! Alleen al het feit dat je dit zonder steun van je ouders moet doen en gaat doen.
Hier een dikke knuf voor jou :(:)

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:26

Een goede vriendin van mij is tot drie keer toe opgenomen in een kliniek (zit nu nog steeds intern op haar derde adres). Het is kút, en eng, en vreselijk moeilijk, maar uiteindelijk is het het meer dan waard als je er aan het eind zoveel sterker uit terug komt. Ontzettend knap dat je deze stap nu zet, het vergt moed en wilskracht om in je eentje zo'n besluit te nemen. Veel respect daarvoor TS :)

Wel wil ik je waarschuwen: van onze vriendengroep heeft bijna iedereen mijn vriendin laten vallen. Niet omdat ze haar niet aardig vonden, maar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aan moesten (en dan is het heel bot 'uit het oog, uit het hart'). Voor veel mensen klinkt 'kliniek' bijvoorbeeld heel eng. Ik wil je daarom aanraden om de vrienden die je goed vertrouwt en waar je contact mee wil blijven houden (voor zover mogelijk) in te lichten over wat er gebeurt. Leg ze uit wat je gaat doen en waarom en wat zo'n opname betekent.

Nogmaals petje af voor je keuze. Een dikke knuffel vanaf hier, heel veel succes en zet 'm op het komende jaar !

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 16:31

Ook ik vind het onwijs dapper dat je dit gaat doen en kan alleen maar zeggen: zet 'm op! Je doet het voor jezelf en niemand anders. Dat is heel erg veel waard. Jij bent het waard!
Heel veel succes en sterkte op de momenten dat je het moeilijk gaat hebben.

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:06

Ik zou ook graag je adres willen, dan kan je van mij ook een kaartje verwachten! :j

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:09

Lieve TS, wat ben jij dapper... Erg sterk van je dat je deze stap al durft te nemen! Je bent het absoluut waard!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:12

Afbeelding

Even een knuffel. Ik ben echt onder de indruk van je. Zelf heb ik de stap naar een psycholoog moeten zetten, voor een veel kleiner probleemgebied, maar het heeft me wel geholpen (3x geweest). Jij gaat een veel grotere uitdaging aan, maar je doet het wel en dat vind ik echt ontzettend gaaf, dat je zo kiest om voor je leven te gaan en daar echt in wil investeren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-15 20:44

Afbeelding
Sterkte TS! Het gaat je lukken hoor!