Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Ik heb met mijn 100F echt de grootste problemen een BH te vinden. Voorgevormd vind ik verschrikkelijk. Zit mij echt nergens naar, meeste bh's zijn zwart of huidskleur in mijn maat dus ik ga dit topic eens goed doorlezen!
Tink89 schreef:Amandavd schreef:Ik heb met mijn 100F echt de grootste problemen een BH te vinden. Voorgevormd vind ik verschrikkelijk. Zit mij echt nergens naar, meeste bh's zijn zwart of huidskleur in mijn maat dus ik ga dit topic eens goed doorlezen!
Da's geen ingewikkelde maat hoor. De meeste lingeriezaken hebben die gewoon hangen.... Waar zit je ergens in de buurt? Ik zou ook eens laten nakijken of je de goede maat aan hebt, de meeste vrouwen dragen een te grote omtrek en een te kleine cup.

Amandavd schreef:Da's geen ingewikkelde maat hoor. De meeste lingeriezaken hebben die gewoon hangen.... Waar zit je ergens in de buurt? Ik zou ook eens laten nakijken of je de goede maat aan hebt, de meeste vrouwen dragen een te grote omtrek en een te kleine cup.

KootMiraDrum schreef:fargo schreef:Het is heel stevig elastisch materiaal .. Ik heb dit model en als je inzoomt zie je wel dat het echt dicht geweven is en dikker is dan een reguliere bh. http://www.lace-lingerie.nl/commodity/11561
en je hebt 4 haakjes achter - dus een bredere band, zit ook een foto van bij moet je maar even kijken!
De afbeelding laat 3 haakjes zien....
Hier ook altijd het probleem, modellen varierend van punt tot hangzak tot fruitschaal.
Amandavd schreef:Dankjewel Wendy! Ga ik eens voor kijken. Heb de nieuwe blauwe minimizer van de HM, maar de randjes irriteren mij.
Ketaki! Een lotgenoot haha. Vind nog het ergst vaak de kleuren van de bhs. Zo oma achtig voor grote maten.
roxiie schreef:Bedoel je bravissimo?
Fijne winkel en goede service, zowel in de shop als online... Maar nadeel is wel dat je niet even kunt passen in de winkel omdat het niet om de hoel is.
) Ketaki schreef:Amandavd schreef:Dankjewel Wendy! Ga ik eens voor kijken. Heb de nieuwe blauwe minimizer van de HM, maar de randjes irriteren mij.
Ketaki! Een lotgenoot haha. Vind nog het ergst vaak de kleuren van de bhs. Zo oma achtig voor grote maten.
dat klopt zeker.
echt balen dat die grote maten gewoon zo ontzettend duur zijn, terwijl wij er weinig aan kunnen doen![]()
![]()
eigenlijk is het best rasistisch, dat die grote cupmaten in bhvorm, veel duurder zij![]()
![]()

En idd, het zit voor geen meter!
Skessa_ schreef:Dat hoeft toch ook niet voor die prijs?
Ik vind ze prima, mooi en zitten lekker
Skessa_ schreef:Ik zoek ze altijd zonder vulling, heb geen vulling nodigEn idd, het zit voor geen meter!
http://www.zeemanshop.com/assortiment/o ... ded-bh--23
Deze laatst gekocht, vind m zo gaaf
(Zit ook geen vulling in dus)
jesito schreef:Wie zegt dat je van de zogenaamd goede en vaak peperdure bh's geen nek of rugklachten kunt krijgen.
Ik heb hier allerlei bh's liggen van 16,95 tot 90 euro en die hunkemoller zit tot nu toe het beste, kost rond de 20 euro.
Die van 90 euro zit voor geen meter en dat is een primadonna.
jesito schreef:Wie zegt dat je van de zogenaamd goede en vaak peperdure bh's geen nek of rugklachten kunt krijgen.
Ik heb hier allerlei bh's liggen van 16,95 tot 90 euro en die hunkemoller zit tot nu toe het beste, kost rond de 20 euro.
Die van 90 euro zit voor geen meter en dat is een primadonna.