Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik heb oa de kant en klare pudding en drinkpakjes. Pannenkoekjes, wafels en bbq nootjes bestelt. Bij prodiet.
sandyjorgen schreef:Zonnetje81 schreef:Ik heb oa de kant en klare pudding en drinkpakjes. Pannenkoekjes, wafels en bbq nootjes bestelt. Bij prodiet.
ik denk dat je sommige vergelijkbare producten bij body en fit goedkoper kan krijgen (bv. pannekoeken)
misschien iets om keer mee in de gaten te houden, lijkt me redelijk kostbaar via prodieet.
kimberly1995 schreef:Petrichor schreef:Ik heb vandaag denk ik rond de 900 a 1000 kcal gegeten.
Sorry, maar dit is echt niet gezond...
Petrichor schreef:Ik heb vandaag denk ik rond de 900 a 1000 kcal gegeten.
8nnemiek schreef:Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Je moet dus zo veel mogelijk eiwit mijden en dus zo veel mogelijk plantaardig eten neem ik aan? Daar ben ik ook een tijdje mee bezig nu, en dat werkt ontzettend goed. Je krijgt er echt heel veel meer energie van. Daarnaast is het eiwit caseïne wat in dierlijke voeding zit ook kankerverwekkend, dus sowieso beter om daar niet te veel van te eten.
Flups schreef:Petrichor schreef:Ik heb vandaag denk ik rond de 900 a 1000 kcal gegeten.
Ik weet dat er niet om gevraagd wordt in dit topic. Maar realiseer je je wel dat je nu zelfs onder onderhoud eet? Dat wil zeggen dat je je lichaam niet eens de voedingsstoffen geeft die het nodig heeft in absolute rust...
Je maakt je lichaam echt kapot als je dit lange tijd doet.
Flups schreef:Precies zonnetje81 crashen doe je met een hoeveelheid die zodanig laag is dat je je lichaam uithongert. Dus door ervoor te zorgen dat je lichaam niet krijgt wat hij nodig heeft. Het heeft minimaal een bepaalde hoeveelheid nodig om alle organen te laten functioneren.
Maar ik zal me er niet meer mee bemoeien. sorry TS dat ik off topic ging.
Flups schreef:Petrichor schreef:Ik heb vandaag denk ik rond de 900 a 1000 kcal gegeten.
Ik weet dat er niet om gevraagd wordt in dit topic. Maar realiseer je je wel dat je nu zelfs onder onderhoud eet? Dat wil zeggen dat je je lichaam niet eens de voedingsstoffen geeft die het nodig heeft in absolute rust...
Je maakt je lichaam echt kapot als je dit lange tijd doet.