Het belangrijkste is toch wel je dieet, abs are made in the kitchen en zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:c_alsemgeest schreef:Ja, die van het voedingscentrum vind ik echt een aanrader
Heb ik ook ooit gedaan, tot ik er achter kwam dat voedingscentrum gesponsord werd door Optimel. Dat verklaarde ook waarom ze zoveel producten hiervan aanprijzen
Cayenne schreef:c_alsemgeest schreef:Ja, die van het voedingscentrum vind ik echt een aanrader
Heb ik ook ooit gedaan, tot ik er achter kwam dat voedingscentrum gesponsord werd door Optimel. Dat verklaarde ook waarom ze zoveel producten hiervan aanprijzen
Dag neutrale adviezen. Maar als handleiding kan het vast geen kwaad.
c_alsemgeest schreef:Oh daar kijk ik niet naar, voer gewoon de producten in die ik zelf heb gegeten... Wat ze aanraden hou ik me niet aan
Als simpele calorieënteller werkte die prima.

Cayenne schreef:c_alsemgeest schreef:Oh daar kijk ik niet naar, voer gewoon de producten in die ik zelf heb gegeten... Wat ze aanraden hou ik me niet aan
Als simpele calorieënteller werkte die prima.
Ja, en daarbij liep ik er dus tegenaan dat ik veel producten niet kon invoeren, maar het hele assortiment Optimel, dat dan weer wel
Roomboter is zo slecht niet, TS! Je hebt ook vetten nodig he.
HindaFree schreef:heb jaar of 5 terug cambridge gedaan.... heel veel spijt van gehad dor zo'n beetje alles wat hier boven staat. daar door ook een enorme afkeer (gelukkig) voor het drinken van shakes. word al misselijk bij het idee.
dat probleem heb ik dus, wil heel graag afvallen en doe ook verschillende pogingen maar blijft lastig om het patroon wat je altijd had te doorbreken... cola vind ik inmiddels (al na een maand) niet te zuipen terwijl er bijna een fles per dag door heen ging....
Ook wil ik afvallen zonder al die light en chemische vervangers, maar kan ook nog niet ieder snoepje,koekje en chipje laten liggen. Probeer wel zo bewust mogelijk te eten maar schiet er wel af en toe bij in ... discipline houden is erg lastig (A).Iemand tips om toch in je eentje te wandelen/hardlopen en gemotiveerd te worden en te blijven? (behalve een maatje, want die kan ik echt niet vinden of haakt snel af..)
dus het is wel wat paard afhankelijk...