Op ieder potje past een deksel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:10

Ruby1995 schreef:
Ik ben 19 en heb nog nooit een relatie gehad en ben ook bang dat ik dat nooit zal krijgen.....

Waarom denk je dat?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:12

Heimdallr schreef:
Nee, dat heb ik toch nergens gezegd. Maar ik ben zelf nog niet echt bezig met een relatie en vind "seks" nog "vies" zeg maar. :')

Yes iemand gevonden die dat ook zo vind. Inderdaad geen behoefte nog en inderdaad seks is nog een soort van vies.

De ware komt ooit wel als je dr klaar voor bet toch! ;)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:16

Paisano schreef:
Ruby1995 schreef:
Ik ben 19 en heb nog nooit een relatie gehad en ben ook bang dat ik dat nooit zal krijgen.....

Waarom denk je dat?

Waarom ik dat denk, tja, ik ga niet uit dus kom ook niet veel leuks tegen, en de meeste komen toch hun vriendje tegen met uitgaan. Uitgaan vind ik niet leuk, ik vind andere dingen weer leuk... En als ik iemand leuk vind is of die te oud of er is wel iets anders.

Tinder heb ik al zovaak gehad, maar ik ben kieskeurig dus daar zit denk ik ook het problem :') Ik had wel matches en heb ook gesprekken enz. gehad maar dat leidde tot niets.

Edit: zie nu dat ik mijn reactie hiervoor beter had kunnen formuleren, had was nu nogal kort door de bocht :')

Paisano

Re: Op ieder potje past een deksel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:20

Ik ging ook nooit uit en heb toch echt een vriend hoor :j En hoewel er zat stellen zijn die elkaar gevonden hebben met Tinder, is dat ook niet de heilige graal. Je moet gewoon lekker je eigen gang gaan en dan kom je vanzelf wel iemand tegen! Misschien morgen, misschien pas veel later, maar het komt echt wel :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:23

Paisano schreef:
Ik ging ook nooit uit en heb toch echt een vriend hoor :j En hoewel er zat stellen zijn die elkaar gevonden hebben met Tinder, is dat ook niet de heilige graal. Je moet gewoon lekker je eigen gang gaan en dan kom je vanzelf wel iemand tegen! Misschien morgen, misschien pas veel later, maar het komt echt wel :D

Dat geeft toch hoop :)
Zie zat leuke jongens hoor, op straat en weet ik waar dus dat is het ook niet haha.
Ik weet ook wel dat het ooit komt, maar toch houd je het altijd in je achterhoofd, maar ben denk eerder bang om te vereenzamen.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:25

Zal ik je nog meer hoop geven? Ik heb de mijne op bokt gevonden, zo makkelijk kan het zijn :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:25

Vereenzamen kun je ook in een relatie....

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:27

Qimm schreef:

Ja natuurlijk kan dat ook, maar dan is er wel iets mis.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:28

Ruby1995 schreef:
Waarom ik dat denk, tja, ik ga niet uit dus kom ook niet veel leuks tegen, en de meeste komen toch hun vriendje tegen met uitgaan. Uitgaan vind ik niet leuk, ik vind andere dingen weer leuk... En als ik iemand leuk vind is of die te oud of er is wel iets anders.

Tinder heb ik al zovaak gehad, maar ik ben kieskeurig dus daar zit denk ik ook het problem :') Ik had wel matches en heb ook gesprekken enz. gehad maar dat leidde tot niets.

Edit: zie nu dat ik mijn reactie hiervoor beter had kunnen formuleren, had was nu nogal kort door de bocht :')

Ik ook niet, heb m'n beide relaties op school gevonden :j

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:31

Jullie geven mij hoop :D

Alleen op school zal niet lukken, zit voornamelijk op een meidenopleiding haha, dus niet veel jongens in het gebouw :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:31

Paisano schreef:
Qimm schreef:

Ja natuurlijk kan dat ook, maar dan is er wel iets mis.

Het gebeurt meer dan je zou denken. Mensen gaan zo aan elkaar hangen dat ze bijna geen vriendschappen meer onderhouden en alleen nog maar elkaar hebben...
Mijn punt was meer, een relatie gaat niet voorkomen dat je vereenzaamt. Dat voorkom je alleen maar door niet in je uppie thuis te blijven hangen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:35

Ruby1995 schreef:

Alleen op school zal niet lukken, zit voornamelijk op een meidenopleiding haha, dus niet veel jongens in het gebouw :')

Ga informatica studeren :j

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:35

Qimm schreef:
Het gebeurt meer dan je zou denken. Mensen gaan zo aan elkaar hangen dat ze bijna geen vriendschappen meer onderhouden en alleen nog maar elkaar hebben...
Mijn punt was meer, een relatie gaat niet voorkomen dat je vereenzaamt. Dat voorkom je alleen maar door niet in je uppie thuis te blijven hangen.

Ik had even verkeerd begrepen wat je bedoelde, hier ben ik het namelijk helemaal mee eens :j

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:43

Herkenbaar topic! Ik heb van mn 17e tot mn 20e een relatie gehad die nooit goed voor me is geweest,en ook niet gebaseerd was op liefde, en ben nu 28. Tussendoor wel gedate en ook een aantal foute scharrels gehad,maar nooit iets serieus helaas. Als ik 'zin' heb zijn er wel die ik kan bellen,maar ik wil geen goedkope 'bootycall' meer zijn,been there done that.

En inderdaad,al mijn bezette collega's en vriendinnen roepen allemaal: op elk potje past een dekseltje :7

Ik heb absoluut een leuk leven overigens!

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:46

Herkenbaar snoevie! Ik vind het altijd opvallend dat veel mensen altijd maar zeggen "komt goed", "het gebeurt vanzelf" en " je komt vanzelf iemand tegen".... Waarom? Het is toch geen garantie dat je iemand tegen komt? Maar ik denk ook dat uiteindelijk.... Als bij de meeste vrouwen het klokje gaat tikken "we" genoegen nemen met minder? Zie dat veel om me heen gebeuren..... Of valt dat wel mee?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:57

Hmm ik denk stiekem wel dat dat klopt hoor. Volgens een collega ben ik te kieskeurig,maarja,je hoeft toch niet zomaar met iedere kerel aan te komen.

Ik vermaak me uitstekend,ik sport veel,heb motorrijlessen,een fulltime baan,een paard,2 lieve katten en een aantal lieve vriendinnen en vrienden.

Maarja tuurlijk,een leuke vent die echt voor je gaat,dat wil ik best!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 20:36

Corally_B schreef:
Herkenbaar snoevie! Ik vind het altijd opvallend dat veel mensen altijd maar zeggen "komt goed", "het gebeurt vanzelf" en " je komt vanzelf iemand tegen".... Waarom?

Omdat 'nou dat is het dan, je zult nooit wederzijdse liefde kennen en je sterft eenzaam en alleen' nogal onaardig is :p

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 21:15

Slina schreef:
Ruby1995 schreef:

Ga informatica studeren :j

En géén psychologie! :')

Hier nog iemand die langzaamaan bang wordt om "te laat" of nooit iemand te vinden. Ik ben opgegroeid met het idee dat je een paar relaties hebt, daarvan leert, dan de ware vind rond de leeftijd van 26, een tijdje samen bent, trouwt en kindjes krijgt en dan happily ever after.
Dit wil ik ook super graag! Maar dan wordt het dus wel een keer tijd om te leren hoe je een relatie krijgt. Men doet er altijd zo makkelijk over, "oh ik ben nu nog niet klaar voor een relatie maar misschien over een maandje wel weer" hoe komt het dat zij de "luxe" hebben om dit zo te bepalen en ik het zo graag wil maar nog steeds alleen ben?
Tips zijn ook welkom trouwens :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 21:24

Nou inderdaad, heb hetzelfde als bovenstaande..

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 22:01

Ruby1995 schreef:
Paisano schreef:

Dat geeft toch hoop :)
Zie zat leuke jongens hoor, op straat en weet ik waar dus dat is het ook niet haha.
Ik weet ook wel dat het ooit komt, maar toch houd je het altijd in je achterhoofd, maar ben denk eerder bang om te vereenzamen.

Ik kan me helemaal in je vinden. Ik heb hier precies het zelfde en ik ben over een paar maandjes alweer 22.. :(

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:29

Nu voel ik me wel oud met 28 :p

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:33

Ruby1995 schreef:

Die hebben vast wel een leuke broer of neef

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:36

Op ieder potje past een dekseltje. Zo niet dan heb je nog altijd afdekfolie..

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:40

Tja, in een samenleving waar 'met z'n tweeën huisje-boompje-beestje' de norm is, voel je je als iemand die anders leeft al snel 'afwijkend'. Pas wanneer je met een partner onder een dak woont, zul je gelukkig zijn.
Zó jammer dat mensen zich daardoor laten leiden en worden 'afgerekend' of 'zielig verklaard'.
Volgens mij is dit patroon debet aan veel 'westerse eenzaamheid'.

Er zijn mensen die samen of alleen wonen, met een groep wonen, met broer/zus/familie samenleven, LAT-relatie, etc. etc.

It takes a whole village to raise a kid. En dat geldt volgens mij niet alleen voor kinderen.
Als je klein denkt, is je geluk ook klein. Als je groot denkt...

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:41

Suzanne F. schreef:
Bellatrix schreef:
Hmm als je het zo leest zou het kunnen ja maar eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in. :\
Maar het móet ook niet...ik heb best een leuk leven hoor, leuke vriendinnen en hobby's enzo.
Een relatie móet niet...

Wij kunnen elkaar wel een hand geven denk ik.
Zo sta ik er ook in. Voor mij zal het heel moeilijk worden om nog met iemand samen te leven. Ik denk dat ik me heel snel erger en mijn eigen dingen wil blijven doen. Mijn partner zal het zodanig zwaar krijgen dat hij snel wegrent denk ik. :')

er zijn ook mannen met een eigen leven ;)