Thesserd schreef:Een relatie/vriend/man hebben is ergens het zelfde als een baan hebben. Je moet je hele leven er nog mee doen, dus als het een paar jaartjes later komt is ook niet erg

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eileen_ schreef:Bedankt iedereen! En tinder heb ik idd laatst gedownload. Deed t eigenlijk omdat ik me dood verveelde op een regenachtige zondag, maar vind t stiekem best leuk. Daarnaast heb ik nu wel leuk contact met een jongenen tis idd goed voor mn skills en zelfvertrouwen. Want die zijn niet zo super
MevrouwtJ schreef:Haha tachtig procent van de mannen op Tinder zegt inderdaad niks uit zichzelf. Of het valt dood na hey alles goed en alle standaard vragen als je iemand niet kent.
Toch zitten er echt wel leuke mannen tussen! Ik heb mijn huidige vriend via Tinder leren kennen. Hij begon gelijk met: ''Wat is je telefoonnummer?'' Ik heb naar mijn scherm staan staren en gedacht wat is dit nou weer voor klootviool, die denkt zeker dat die elk meisje kan regelen ofzo. Gezegd dat ik niet zo makkelijk ben
. Daarna, nog even normaal gepraat en toen hebben we echt een maand niet gesproken.
Op een gegeven moment begonnen we toch via tinder weer te beppen, uiteindelijk nummers uitgewisseld en toen kwam ik er achter dat hij echt het tegenovergestelde was van de eerste zin. Beetje onzeker en super lief en zachtaardig. Dus wijs ze nooit gelijk af enkel enorme idioten
eclair98 schreef:Ik ben dan niet 18, maar 16 en de enigste van de klas die niet gezoend heeftIk heb er geen behoefte aan, maar ik wil opzich wel graag een leuke en lieve jongen die mij gebegrijpt
Ik ben niet het type om met Jan en alleman te gaan staat muilen (zoals wij het noemen
) en ik ga daarbij ook nooit uit
IJentel schreef:eclair98 schreef:Ik ben dan niet 18, maar 16 en de enigste van de klas die niet gezoend heeftIk heb er geen behoefte aan, maar ik wil opzich wel graag een leuke en lieve jongen die mij gebegrijpt
Ik ben niet het type om met Jan en alleman te gaan staat muilen (zoals wij het noemen
) en ik ga daarbij ook nooit uit
Ik zit in exact dezelfde situatie16, enigste uit de klas die niet gezoend heeft. En t is helemaal zo leuk als ze het er met zn alles over hebben wanneer hun eerste zoen was, allemaal rond 12/14 jaar. En ik echt nog nooit
En net zoals jou, lijkt me fijn zo'n iemand die me begrijpt, maar overleef t ook zonder
en ook voor mij zit uitgaan dr niet in
verootjoo schreef:Dat zegt imo meer over hun dan over jou hoor. Toch fijn dat jij het nog kan bewaren voor iemand die e echt leuk vindt? Bovendien vind ik het tijdens het uitgaan nou niet de meest ideale situatiesowieso niet om een jongen te leren kennen.