18 jaar en nog nooit gezoend?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 00:03

Thesserd schreef:
Een relatie/vriend/man hebben is ergens het zelfde als een baan hebben. Je moet je hele leven er nog mee doen, dus als het een paar jaartjes later komt is ook niet erg :+

_/-\o_

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 00:07

Brittneyx schreef:
Thesserd schreef:
Een relatie/vriend/man hebben is ergens het zelfde als een baan hebben. Je moet je hele leven er nog mee doen, dus als het een paar jaartjes later komt is ook niet erg :+

_/-\o_

En je kan job hoppen of gewoon in een keer je droombaan te pakken krijgen :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 01:03

Marit schreef:
Brittneyx schreef:
_/-\o_

Haha precies! :')

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 10:00

Eileen_ schreef:
Bedankt iedereen! En tinder heb ik idd laatst gedownload. Deed t eigenlijk omdat ik me dood verveelde op een regenachtige zondag, maar vind t stiekem best leuk. Daarnaast heb ik nu wel leuk contact met een jongen :o en tis idd goed voor mn skills en zelfvertrouwen. Want die zijn niet zo super :')

*\o/* *\o/* Goed bezig :D

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 10:03

Thesserd schreef:

:') mooie vergelijking

Equisync

Re: 18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:15

Schijnbaar schrik ik mannen op tinder behoorlijk af want als ik al een match heb komt er nooit een gesprek van xd
En zelf weet ik nooit hoe ik moet beginnen haha

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:23

Hey hoe is het werkt prima hoor :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:26

Wou net zeggen haha. Of zeg gewoon iets leuks over de foto :D

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 14:37

Ik zeg altijd gewoon 'heey :)' :+
Of als we iets gemeenschappelijks hebben zeg ik daar wat over. Of als er iets bijzonders is aan een foto oid.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 14:56

Haha tachtig procent van de mannen op Tinder zegt inderdaad niks uit zichzelf. Of het valt dood na hey alles goed en alle standaard vragen als je iemand niet kent.

Toch zitten er echt wel leuke mannen tussen! Ik heb mijn huidige vriend via Tinder leren kennen. Hij begon gelijk met: ''Wat is je telefoonnummer?'' Ik heb naar mijn scherm staan staren en gedacht wat is dit nou weer voor klootviool, die denkt zeker dat die elk meisje kan regelen ofzo :Y). Gezegd dat ik niet zo makkelijk ben :'). Daarna, nog even normaal gepraat en toen hebben we echt een maand niet gesproken.

Op een gegeven moment begonnen we toch via tinder weer te beppen, uiteindelijk nummers uitgewisseld en toen kwam ik er achter dat hij echt het tegenovergestelde was van de eerste zin. Beetje onzeker en super lief en zachtaardig. Dus wijs ze nooit gelijk af enkel enorme idioten :Y)

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:03

SuperAssie schreef:
Schijnbaar schrik ik mannen op tinder behoorlijk af want als ik al een match heb komt er nooit een gesprek van xd
En zelf weet ik nooit hoe ik moet beginnen haha

Mannen op tinder beginnen zelden zelf te praten. Begin met een leuke vraag zoals, zomer of winter? Werkt goed.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 19:36

Oh bij mij wel hoor! Vaker dan dat ik begin :P maar ik zeg meestal gewoon hoi of iets en dan begint vaak vanzelf een gesprekje.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 20:36

Ah joh maak je niet zo druk :)
Ik was bijna 19 toen ik voor het eerst zoende, kreeg snel een relatie en nu ik 20 ben woon ik samen.
Erg gelukkig zijn we samen dus het kan ook laat komen en heel snel gaan :+

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 22:32

MevrouwtJ schreef:
Haha tachtig procent van de mannen op Tinder zegt inderdaad niks uit zichzelf. Of het valt dood na hey alles goed en alle standaard vragen als je iemand niet kent.

Toch zitten er echt wel leuke mannen tussen! Ik heb mijn huidige vriend via Tinder leren kennen. Hij begon gelijk met: ''Wat is je telefoonnummer?'' Ik heb naar mijn scherm staan staren en gedacht wat is dit nou weer voor klootviool, die denkt zeker dat die elk meisje kan regelen ofzo :Y). Gezegd dat ik niet zo makkelijk ben :'). Daarna, nog even normaal gepraat en toen hebben we echt een maand niet gesproken.

Op een gegeven moment begonnen we toch via tinder weer te beppen, uiteindelijk nummers uitgewisseld en toen kwam ik er achter dat hij echt het tegenovergestelde was van de eerste zin. Beetje onzeker en super lief en zachtaardig. Dus wijs ze nooit gelijk af enkel enorme idioten :Y)

Wat jij zegt! Ook mijn vriendje zo ontmoet, maar meer omdat ik hem vroeg waar ie bij defensie zat, omdat ik dat niet kon zien aan z'n foto's, aangezien ik ook bij defensie wil, nog ff gepraat daarne heb ik zijn nummer gevraagt omdat de internetverbinding erg langzaam was op de kazerne en dan tinde niet echt werkte, na 2 weken ofzo afgesproken en het is 3 uur lang geen moment stil geweest

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 22:33

Hmm dan ga ik maar eens even berichtjes versturen >:D
Wie weet wat t oplevert :')

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 22:35

Ik had mijn eerste zoen toen ik 19 was. Niet voor herhaling vatbaar :+ Laatste jongen was begin dit jaar, maar dat was ook geen relatie materiaal. Nu tja.. ik heb vrienden die niet echt uitgaan en om in mijn uppie naar de kroeg vind ik ook weer zo meh :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 23:03

Marit schreef:
Brittneyx schreef:

Hahaha dit is echt top! *\o/*

Fearlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 19:09

eenitraM schreef:
HorseTimeXL schreef:
wel op de basisschool relaties gehad, maar daarna niet meer

Ik doe mee. Briljant dit :')

Eeeeey :\

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 19:42

joh, je bent 18, niets aan de hand, je bent nog harstikke jong.
Neemt niet weg, dat je het als een gemis voelt, blijkbaar ben je nog niet de juiste tegen gekomen.
Ga niet hopeloos worden, dan straal je dat ook uit en dat werkt averechts.
Blijf ontspannen, de juiste persoon komt dat vanzelf, succes!

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:14

eclair98 schreef:
Ik ben dan niet 18, maar 16 en de enigste van de klas die niet gezoend heeft := Ik heb er geen behoefte aan, maar ik wil opzich wel graag een leuke en lieve jongen die mij gebegrijpt :o Ik ben niet het type om met Jan en alleman te gaan staat muilen (zoals wij het noemen :D ) en ik ga daarbij ook nooit uit :P

Ik zit in exact dezelfde situatie :o 16, enigste uit de klas die niet gezoend heeft. En t is helemaal zo leuk als ze het er met zn alles over hebben wanneer hun eerste zoen was, allemaal rond 12/14 jaar. En ik echt nog nooit :+ En net zoals jou, lijkt me fijn zo'n iemand die me begrijpt, maar overleef t ook zonder :o en ook voor mij zit uitgaan dr niet in :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:18

Tinder heeft mij ook weer "aan de man" geholpen begin dit jaar haha. Had jaren geen dates gehad, sinds tinder dit jaar 2 dates gehad die beide niet bij een eerste date bleven. In fact gisteren weer date gehad :Y) geloof me, tinder is ideaal voor de mensen met gebrek aan sociaal leven!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:23

IJentel schreef:
eclair98 schreef:
Ik ben dan niet 18, maar 16 en de enigste van de klas die niet gezoend heeft := Ik heb er geen behoefte aan, maar ik wil opzich wel graag een leuke en lieve jongen die mij gebegrijpt :o Ik ben niet het type om met Jan en alleman te gaan staat muilen (zoals wij het noemen :D ) en ik ga daarbij ook nooit uit :P

Ik zit in exact dezelfde situatie :o 16, enigste uit de klas die niet gezoend heeft. En t is helemaal zo leuk als ze het er met zn alles over hebben wanneer hun eerste zoen was, allemaal rond 12/14 jaar. En ik echt nog nooit :+ En net zoals jou, lijkt me fijn zo'n iemand die me begrijpt, maar overleef t ook zonder :o en ook voor mij zit uitgaan dr niet in :P

Dat zegt imo meer over hun dan over jou hoor. Toch fijn dat jij het nog kan bewaren voor iemand die e echt leuk vindt? Bovendien vind ik het tijdens het uitgaan nou niet de meest ideale situatie :+ sowieso niet om een jongen te leren kennen.

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:31

verootjoo schreef:
Dat zegt imo meer over hun dan over jou hoor. Toch fijn dat jij het nog kan bewaren voor iemand die e echt leuk vindt? Bovendien vind ik het tijdens het uitgaan nou niet de meest ideale situatie :+ sowieso niet om een jongen te leren kennen.

Inderdaad, dat uitgaan is daar niet echt een situatie voor. En ik ben ook totaal geen persoon die uitgaat :') Heb het nu ook druk met school en met t paard. Mocht ik ooit een leuke jongen tegenkomen die ook me echt accepteerd zoals ik ben (en dus ook zekers mn paard :+ ) zou dat leuk zijn, maar haast heeft t niet!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:16

Toch gek dat ik de mijne met uitgaan heb gevonden. Kan dus prima

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 00:35

Ik heb ook een relatie gehad met iemand die ik op stap heb leren kennen, hebben het 4 jaar volgehouden ;)