Mocht je een verzekering vinden ben ik ook erg benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Martine schreef:Pmarena, ik heb nog geen verzekering gezien die alternatief 100% vergoedt. Loop tegen hetzelfde probleem aan. Mijn behandelingen voor osteopathie zijn ruim 90 euro. Waarvan maar een klein deel wordt vergoed.
Mocht je een verzekering vinden ben ik ook erg benieuwd
Cinderella schreef:FBTO ook niet.. Tenzij je je aanvullend verzekerd én het dan om een chronische aandoening gaat. Echt waardeloos.
Plien91 schreef:
NogSteedsGek schreef:Bij ONVZ heb ik nooit hoeven bijbetalen voor osteopathie, werdt 100% vergoed. Consulten die ik had kostte 80 euro per keer. Dit was bij het optifit pakket, wellicht ook bij andere pakketten.
Even gecheckt, max. 85 euro vergoed per behandeling, dat is het marktconforme bedrag. Max 750 euro per jaar.
pmarena schreef:NogSteedsGek schreef:Bij ONVZ heb ik nooit hoeven bijbetalen voor osteopathie, werdt 100% vergoed. Consulten die ik had kostte 80 euro per keer. Dit was bij het optifit pakket, wellicht ook bij andere pakketten.
Even gecheckt, max. 85 euro vergoed per behandeling, dat is het marktconforme bedrag. Max 750 euro per jaar.
Dit even nagekeken, bedankt voor de tip
Zie dat die hoge vergoeding alleen bij behandelaars die ze aanmerken als "arts" en dat is niet zo snel volgens mij...?
Cinderella schreef:Dan heb ik denk ik verkeerd zitten lezen. Wat ik bij sommige verzekeraars aanvullend eruit haalde, was dat ze alleen de eerste fysiobehandelingen zouden betalen indien het chronisch was en voor de rest de aanvulling nodig was, vanwege een hoger maximaal bedrag aan de vergoeding van de rest van de behandelingen bij de fysio.
Ik ga straks nog maar even opnieuw lezen, ik denk dat ik wat door elkaar gehaald heb.