Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 13:43

Oooochh moet even mijn frustratie kwijt!!
Vanmorgen nog gesport en had mijn mp3 speler mee genomen! Heb op de loopband met dat ding gestaan. Toen ik daarmee klaar was ben ik naar de fietsen gegaan en daar heb ik mijn mp3 in zo'n bakje gelegd. Daarna gingen we naar huis. Onderweg naar huis besefte ik mezelf dat ik mijn mp3 was vergeten dus ben terug gegaan.
Ik daar gekeken in dat bakje, lag niks meer. Alle bakjes na gelopen, maar geen mp3.
Toen zei een man die daar aan het sporten was van dat er een vrouw na ons op die fiets ging.

Dus ik naar de eigenaar en gezegd dat mijn mp3 er niet meer lag maar er nog wel een vrouw op die fiets heeft gefietst na mij. Hij zegt van dat er niemand meer is geweest en die vrouw was 10 minuten geleden vertrokken, liep voorbij en zei nog doei! Maar niks afgegeven.

Eigenaar gaat het morgen aan die vrouw vragen want zij is de laatste die op die fiets heeft gezeten.
Baal wel zeg! Was een dure ;(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:02

Complimenten zijn heel motiverend hè, secricible? :D ik kreeg er vandaag ook eentje, en dan voel ik me heel trots haha. Alleen ben altijd bang dat het straks op de weegschaal niet zo blijkt te zijn. Mijn vriend zei gisteren heel lomp: 'Je ziet er echt beter uit dan eerst!'. Dus toen was ik wel sip aangezien het klonk als: 'Je zag eruit als een vadsige koe, het begint al beter te worden.'. Maar hij bedoelde het als: 'Je ziet veel verschil met het begin!'. Vrouw hè, gelijk van het slechtste uitgaan _O-

En dat is banketstaaf Sanne, hoop dat je hem terug krijgt :(

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:09

Welkom nieuwelingen :D
Hoe meer mensen hoe gezelliger :D

-sanne_: Hoe gaat zo'n bodyscan bij jullie in zijn werk? wij hebben op de sportschool wel zo'n
weegschaal waar je met blote voeten op moet en dat hij alles berekend.

Nann__ schreef:
Woont niemand van jullie toevallig in Veenendaal en sport bij Health club? :)) Ik ben er lid en eerder ging ik nog wel toen had ik een sport maatje maar in me eentje ben ik zo niet gemotiveerd..

Nee helaas :(

_Sanne schreef:
Oooochh moet even mijn frustratie kwijt!!
Vanmorgen nog gesport en had mijn mp3 speler mee genomen! Heb op de loopband met dat ding gestaan. Toen ik daarmee klaar was ben ik naar de fietsen gegaan en daar heb ik mijn mp3 in zo'n bakje gelegd. Daarna gingen we naar huis. Onderweg naar huis besefte ik mezelf dat ik mijn mp3 was vergeten dus ben terug gegaan.
Ik daar gekeken in dat bakje, lag niks meer. Alle bakjes na gelopen, maar geen mp3.
Toen zei een man die daar aan het sporten was van dat er een vrouw na ons op die fiets ging.

Dus ik naar de eigenaar en gezegd dat mijn mp3 er niet meer lag maar er nog wel een vrouw op die fiets heeft gefietst na mij. Hij zegt van dat er niemand meer is geweest en die vrouw was 10 minuten geleden vertrokken, liep voorbij en zei nog doei! Maar niks afgegeven.

Eigenaar gaat het morgen aan die vrouw vragen want zij is de laatste die op die fiets heeft gezeten.
Baal wel zeg! Was een dure ;(

o banketstaaf :( Hopelijk vinden ze hem nog!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:23

Hoi! Ik kom me ook melden! Sinds tweeënhalve week ben ik aan het fitnessen geslagen. Drie jaar terug ook een tijdje heel fanatiek gesport, maar die club ging sluiten. Nu heb ik de mogelijkheid om bij mijn huidige werk te sporten, echt fantastisch!
Moet wel eerlijk bekennen dat het me erg zwaar valt hoor! Motivatie is een groot struikelblok. Gelukkig zijn de mensen die in de fitness staan ook mijn collega's en dat is toch wel een stuk fijner dan als je helemaal niemand kent.

@Nann__ je wilt zeker niet een stukje verder om te gaan sporten? := Ik sport zelf in driebergen namelijk

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:25

Nou hier kunnen we je ook motiveren Knudd :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:25

Drunksheep schreef:
Complimenten zijn heel motiverend hè, secricible? :D ik kreeg er vandaag ook eentje, en dan voel ik me heel trots haha. Alleen ben altijd bang dat het straks op de weegschaal niet zo blijkt te zijn. Mijn vriend zei gisteren heel lomp: 'Je ziet er echt beter uit dan eerst!'. Dus toen was ik wel sip aangezien het klonk als: 'Je zag eruit als een vadsige koe, het begint al beter te worden.'. Maar hij bedoelde het als: 'Je ziet veel verschil met het begin!'. Vrouw hè, gelijk van het slechtste uitgaan _O-

En dat is banketstaaf Sanne, hoop dat je hem terug krijgt :(

Ja, zo zei mijn man pas geleden "je kunt nu al prima in bikini verschijnen hoor" oid. Dus mijn reactie was meteen "vroeger niet dan?" :o En hij bedoelde het zo goed, arme vent...

Sanne, wat balen zeg, hopelijk vind je hem nog terug!

Zo vanavond weer, wil echt insanity gaan doen en hopelijk vanavond nog even dansen (mijn man wil eigenlijk voetbal kijken, tsk)

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:32

Ik ben vanmorgen om 07.00 al gaan zwemmen en toen zonnebankje gepakt.

Nu aan het werk en dan vanavond weer even met manlief sporten.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 14:33

ooeeh, zonnebank... Toen ik een abonnement op de sportschool had ging ik nooit en nu denk ik steeds "ooh, zonnebank", haha :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:28

Ik wil ook graag een zonnebankje meepakken, maar vind het zo awkward bij een zonnestudio ofzo. Geef echt licht in het donker, vooral mijn benen _O-

Ga vanavond weer lekker met mijn vriend naar de sportschool, even kijken wat mijn nieuwe schema wordt. En over een week een nieuwe metinggg *\o/*

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:42

Wat fijn dat ik niet de enige ben die de opmerkingen van mijn vriend niet zo lief vind klinken. Al bedoelen die mannen het natuurlijk goed, vrouwen logica ook... :+

Welkom knudd! Dit topic heeft mij weer aan het sporten gezet, dus hopelijk krijg jij hierdoor ook net dat beetje extra motivatie.
Sanne wat balen zeg! Ben benieuwd wat de reactie van die vrouw is als er naar wordt gevraagd.
Stef, respect hoor! Ik heb één keer om 07:00 uur gesport en was heel de dag gaar, doe ik nooit meer.

Zonnebank 8-) Zit dat bij jullie inbegrepen?

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:49

Bedankt voor het verwelkomen :) Ik heb net even een kleine work-out gedaan van 10 minuten. Ik ga vanavond zwemmen ipv fitness van gisteren en morgen weer wel de fitness in. Dan gaan we mijn schema aanpassen. Ik had twee korte schema's en ga nu liever naar 1 groter schema.

Ik hoop dat ik volgend jaar mei toch wel zo'n 10 - 15 kilo kwijt ben. Het enige probleem blijft toch het eten.. :o

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:54

Mag ik me melden?
Ik ben 15 jaar en sport sinds begin november fanatiek.
Hiervoor deed ik soms buikspieren + af en toe sportschool.

Mijn gewicht is 63 kilo en ben 174cm. (17% vet wil graag naar de 11 toe, want pas bij 11 zie je goed de buikspieren)
Ik wil graag naar de 60 kilo toe.
Ik heb een sportschool abbo van 2 jaar.
Heb net foto's gemaakt en wil over een maand de resultaat foto's maken. Als jullie ze willen zien wil ik ze best hier plaatsen :) (maar dan wel pas over een maand zodat je kan vergeleken)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 15:57

Ik heb laatst om half 9 's ochtends gesport, vond het wel lekker, voelde me best wel gemotiveerd!

xdniesje schreef:
Wat fijn dat ik niet de enige ben die de opmerkingen van mijn vriend niet zo lief vind klinken. Al bedoelen die mannen het natuurlijk goed, vrouwen logica ook... :+

Het banketstaaf is ook dat ik dan nog ga janken ook, en dan voelt 'ie zich helemaal rot, want hij bedoelde het wel goed en snapt er dan helemáál niks meer van.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:21

Welkom Rianne!

Vanmorgen was de eerste keer dat ik echt zo vroeg actief was, en ik moet zeggen dat ik mij echt lekker voel vandaag. Dus misschien ga ik wel iedere dinsdag en donderdag ochtend om 07.00 zwemmen :D

Ik heb vanavond ook een meting, gewoon op zo'n simpele vet weegschaal, niet echt 100% betrouwbaar dus maarja.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 17:51

Net terug van de sportschool heb mega veel honger maar eet niets. Wacht tot mijn avond eten :P

Ik ga ook een keer in de ochtend sporten, kijken hoe dat voelt :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:02

Ugh ook net gesport... Ging niet lekker.. Handen liggen nu ook helemaal over... Misschien mqqr handschoentjes kopen

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:03

Ik heb ook handschoentjes idd! Krijg je als je van die tere handjes hebt. :D
Sporten jullie 's ochtends, 's middags of 's avonds trouwens? Hier eigenlijk altijd 's ochtends, maar ben van plan het vanavond eens te proberen. Heb er niet zoveel zin in. :=

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:11

Ik sport juist s'avonds, overdag of s'morgens is niks voor mij

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:14

Als ik naar de sportschool ga in de middag. Als ik thuis sport dan meestal 30/60 min voor het slapen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 18:20

Ik sport eigenlijk altijd in de avond in verband met werk.

MeliaforeverJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:09

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:32

Ik vind Hoelahoep voor mietjes, er zijn veel meer buikspieroefeningen/heupoefeningen die veel meer resultaat geven :j

Ik heb net uurtje body pump gedaan, best lekker!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:41

Ik denk inderdaad dat er wel betere dingen zijn, maar het zal beter zijn dan niks....

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:42

secricible schreef:
Ik denk inderdaad dat er wel betere dingen zijn, maar het zal beter zijn dan niks....

Dat is zeker waar, elke stap die je zet is een stap in plaats van op de bank zitten :D

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 22:48

Hoi hoi.

Mag ik me ook melden?

Ik ben in juli begonnen met sporten +eetschema bij de sportschool. Het ging echt heel goed. Binnen 2,5 maanden 15 kilo kwijt. Maar nu ben ik de motivatie kwijt.

Ik heb 2 zeer goede redenen om te sporten en af te vallen.
1, we proberen al 2 jaar zwanger worden
2, we gaan in februari trouwen en zo kan ik een jurk in een maatje minder aan.

En natuurlijk voor de gezondheid.