Gezond eten en beweging is alles wat jij nodig hebt om goed op te groeien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ANightAway schreef:Ik ben flink bezig, maar aankomen gaat niet zo snel.
Ben op het moment wel bezig met een speciaal dieet. Hopelijk is dat wat.
En ik ben begonnen met skaten, in de hoop dat ik daarvan iets dikkere benen krijg
MonteKarlo schreef:Darah3 schreef:Ik heb drinkvoeding op sapbasis in allerlei verschillende smaakjes
Nu verdun ik ze met water, maar voorheen met appelsap (maar nu mag ik geen appelsap meer).
Die op melkbasis vind ik verschrikkelijk en mag ik niet vanwege een lactosebeperkt dieet.
Ik heb die ook gehad, ik heb ze allemaal geprobeerd en ben nu bij die 'yoghurt style' uitgekomen. Deze structuur vind ik nog t fijnste in vergelijking met de rest.
Ik proef niets meer dus dat maakt t ook lastig.
Ik gooi altijd zo snel mogelijk zo'n flesje achterover, haha.yvanna schreef:Jullie willen aankomen n luk nie en ik ben 170 e 55 en moet gw letten op wat ik eet want ik kom zo snel aanik zou blij zijn met zo'n figuur als jullie
Dit is zeker niet te zwaar, waarom zou je op moeten letten ? Afvallen is in ieder geval echt geen optie voor jouw, gewoon lekker blijven eten.

MonteKarlo schreef:ANightAway schreef:Ik ben flink bezig, maar aankomen gaat niet zo snel.
Ben op het moment wel bezig met een speciaal dieet. Hopelijk is dat wat.
En ik ben begonnen met skaten, in de hoop dat ik daarvan iets dikkere benen krijg
Het 'eet alles wat los èn vast zit' dieet?
Haha flauw..
Van fietsen krijg je toch ook dikkere benen? Dat doe ik in ieder geval, skaten lijkt me ook leuk
WillBokkers schreef:Ik ben niet te mager, maar wat een lastig probleem zeg!
Ik moet ook opletten met wat ik eet anders zit er zo weer een pond aan!
Maar als julie de hele dag door chocola, marsepein en vette dingen eten kom je dan nog niet aan?
Het klinkt heel chill op het eerste gezicht, maar volgensmij wordt je er gek van...
Toen ik vroeger klein was wilde ik altijd een machine uitvinden (soort zwaar dat lijkt op z'n ding waarmee ze vet wegsnijden ) en dat je dan gewoon kon intypen -0,7 kg en dan bewaarde dat apparaat het vet en ging je naar iemand anders sloot je het ding er aan en toetste je bv +0,5 kg in.
En hoppa het vet zat op een ander persoon![]()
Tja.. Ik denk dat ze dat apparaat maar eens moeten ontwikkelen...
Needje schreef:Ik volg.
Ben 1.72 en 57/58 kg. 37 jaar.
Loop bijna helemaal recht. Dus hier geen mooi zandloperfiguur.
Wat ik qua eten hier voorbij zie komen vind ik echt weinig.
Mijn tip, hou je eten eens een tijd bij op http://www.myfitnesspal.com
Ik kom met moeite aan m'n gestelde 2200 kcal.
En dan heb ik nog drie keer per dag een shake erbij.
Ik eet zo gezond mogelijk.
Ik ben gaan krachttrainen. Dat heeft me nog niet echt doen aankomen, maar ik heb t niet snel koud meer. En m'n buikvet is duidelijk minder. (Dat was de enige plek waar ik wel aankwam) En heb wel iets meer zelfvertrouwen gekregen.
Dat is me ook wat waard.
Heb maanden n blessure gehad waardoor ik m'n benen niet kon trainen.
Nu kan ik dat gaan oppakken en hoop dat ik daarmee toch wat meer definitie in m'n benen krijg.
Evelijn schreef:Ik heb afgelopen week de griep gehad... dus durfde helemaal niet meer op de weegschaal te gaan staan. Vanochtend toch gedaan... nou.. er is ongeveer 2 kilo vanaf... dus er moet nog meer bij. Al zal gewoon iets beter kunnen eten wel grotendeels zorgen dat ik weer op eerdere gewicht kom.
Vandaag toch maar bedacht om toch eens aantal kcal te gaan tellen om te kijken of ik beetje richting 2000+ kcal per dag binnen krijg. Heb eigenlijk weinig zin om calorieën te gaan tellen maar goed nu weet ik nauwelijks wat ik binnen krijg dus dat is ook niet handig.

Nee haha.
)