Lous schreef:Een helix of een conch ,anders zit alles zo aan de voorkant van je oor.
Maar een snug zit ook aan de achterkant :p
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:_R_G_ schreef:Dit is m
Wat vinden jullie mooi? In mijn andere oor heb ik een Tragus dus die wil ik liever niet links ook![]()
[ Afbeelding ]
Niet zo vaak voorkomend:
anti tragus
Rook
Maar een gewone helix is ook altijd leuk
_Ekenna schreef:Een rook is leuk ja!
Of misschien een conch _R_G_? Ik heb een dubbele, zie foto. Komt ook niet zo veel voor.
[ Afbeelding ]
lieveli schreef:[ Afbeelding ]
Ik wil van deze ring af, het is een 1.6 en ik wilde een 1.2. Hij is nooit gedragen, nieuwprijs 10 euro. Pb me bij interesse
muntdrop schreef:Ik twijfel zo erg jongens. Een snug, maar waar dan? Dat gebied is nog best 'groot'. Toch maar een gewone helix? Een daith vind ik ook wel wat hebben.
Dit is mijn oor:
[ Afbeelding ]
Wat zeggen jullie?
_R_G_ schreef:_Ekenna schreef:Een rook is leuk ja!
Of misschien een conch _R_G_? Ik heb een dubbele, zie foto. Komt ook niet zo veel voor.
[ Afbeelding ]
![]()
![]()
Wauw! uuh.. tsja dit maakt het wel heel moeilijk, dat is echt heel gaaf!
Maar is die niet gruwelijk pijnlijk?
Ruby1995 schreef:Ik vond tragus ook meevallen! Maar goed het is natuurlijk per persoon verschillend!
_R_G_ schreef:Ruby1995 schreef:Ik vond tragus ook meevallen! Maar goed het is natuurlijk per persoon verschillend!
Ja dat klopt, is natuurlijk voor iedereen anders
PaulinBijoux, dat is een triple forward helix, die is ook echt heel erg gaaf.
Kun je trouwens van je piercer eisen dat ze een zelf meegebracht sieraad er inzetten na het piercen?
Ik heb dan alleen een tragus, maar weet dat ik de eerste 6 weken een Titanium ringetje moest en daarna een Titanium staafje.
Na een half jaar kloten met ontstekingen en vochtbultjes heb ik er bioflex in laten doen, vanaf toen nooit meer iets gehad.
Kan ik nu eisen dat er meteen bioflex of goud in gaat?
_R_G_ schreef:Ruby1995 schreef:Ik vond tragus ook meevallen! Maar goed het is natuurlijk per persoon verschillend!
Ja dat klopt, is natuurlijk voor iedereen anders
PaulinBijoux, dat is een triple forward helix, die is ook echt heel erg gaaf.
Kun je trouwens van je piercer eisen dat ze een zelf meegebracht sieraad er inzetten na het piercen?
Ik heb dan alleen een tragus, maar weet dat ik de eerste 6 weken een Titanium ringetje moest en daarna een Titanium staafje.
Na een half jaar kloten met ontstekingen en vochtbultjes heb ik er bioflex in laten doen, vanaf toen nooit meer iets gehad.
Kan ik nu eisen dat er meteen bioflex of goud in gaat?
olafgek schreef:Waar vind je zeezout oplossing? Hier in België heb ik nog nooit gehoord dat dat gebruikt wordt :/
Werecat schreef:Heeft een van jullie ooit gehad dat het vlees rond je piercing is vergroeid? Het klinkt erger dan het is nu, maar ik heb echt het idee dat ik een soort van wildvlees naast mijn wond heb. Het is dat ik nu geen foto kan plaatsen, anders had ik er een gepost.