Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Murthul schreef:Marg, je zal het vast niet zo bedoelen, maar toch; je weet dat hypermobiel niet gelijk staat aan EDS? 1 op de 10 mensen is hypermobiel, waarbij er 1 op de 20.000 Hms of EDS hebben.
dus het is best een verademing. maar onder is niet gedaan nog, daar heb ik nog wel mijn tanden maar niet meer mijn kiezen. tanden zijn wel kapot maar kunstgebit gaat niet blijven zitten en ik kan geen pinnen erin hebben omdat mijn lijf alles eruit werkt dus dan zou mijn kaak het begeven. facings zou ik wel willen proberen maar dat wordt niet vergoed. dus daar is nog even de vraag hoe het opgelost gaat worden. het is iig heel vervelend. mij zie je ook niet snel lachen dus
Ze begreep begod niet waarom ik uit alle genetische afwijkingen nu net deze zeer zeldzame aandoening eruit pikte. Hoe ik er überhaupt bij kwam. Als ik het al had, had dat al veel veel eerder opgevallen moeten zijn, nee het was veel te zeldzaam ik moest me maar geen rare dingen in mijn hoofd zetten. Klinische genetica was zeer delicaat als ze iedereen met een vermoeden door zou sturen dan hadden ze wel wat te doen. Helaas was ik binnen een minuut alweer gekrompen tot een bibberend en stotterend meisje, wat ik me voorgenomen had niet te laten gebeuren, en probeerde ik mezelf nog te verdedigen maar het baatte niet veel.
Ik besef maar al te goed dat dit geen kattenpis is! Maar het zou wel een boel verklaren
Het gaf alleen zoveel 'antwoorden' op de 'vragen' die ik al zolang heb. Misschien ben ik ook wel doorgedraafd en wil ik dingen zien die er eigenlijk niet zijn. Vind het alleen jammer dat een Huisarts mij wederom zo onzeker krijgt gemaakt.
werk ik aan haha.
Houd op over dossiers
Ik heb het mijne er laatst ook nog eens bij gepakt, ik vind dat ik een puntenkaart bij de huisarts had moeten krijgen, iedere 10e behandeling gratis
. Ik voelde zelfs een beetje wrok naar mijn ouders, dat ze niet 'meer' hebben gedaan maar dat heb ik snel los gelaten!
Hoewel ik daar een kei goed gevoel bij heb weet ik niet of zij haar handen wil branden aan een discussie met een huisarts.