Eleentje schreef:Wat een heftig verhaal Quir!
Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt.
3 jaar geleden was mijn eerste DVT, helaas gaat het hier nog steeds niet zoals het hoort.
Mocht je er behoefte aan hebben in deze groep
https://www.facebook.com/groups/trombose/ zitten meer lotgenoten.
Wat naar na drie jaar nog steeds niet helemaal goed! Ik ga eens kijken naar de Facebook pagina.
finally schreef:hai,heb 2 en half jaar geleden ook dvt gehad door gipsbeen van teen tot lies,waardoor ik ook 2 x 2 zijdige longembolieen heb opgelopen. de acenocoumarol was bij mij erg moeilijk in te stellen,slikte zo'n 7 tabletjes,heb ook eerst 2 weken fraxiparine gespoten , de 2de x longembolieen kwam doordat ik nog steeds niet goed was ingesteld op de acenocoumarol,moest toen weer 4 weken fraxiparine erbij spuiten,was er bijna niet meer geweest,en dan deed ik het afwisselend met in mijn bovenbenen spuiten . draag nog steeds aangemeten klasse 3 kous voor posttrombotisch syndroom. ik mocht overigens helemaal geen hormonen meer slikken,moest meteen met de pil slikken,dit verhoogd de kans op een nieuwe dvt.
Heel veel sterkte
Goh wat heftig zeg! Gelukkig heb je het wel overleefd, maar erg rot dat je er posttrombotisch syndroom aan over gehouden hebt.
Mijn been ben ik gelukkig niet zo bang voor, die is weer redelijk normaal en ook geen pijn of iets dergelijks meer aan.
Verder eindelijk een rustige paar dagen gehad. Nog wel extreme hoofdpijn, maar nog geen afspraak gekregen voor de MRI...
Vanochtend bloed geprikt, inr was 1.1. Niet goed, maar stuk minder angstig dan 20! Vandaag 4 tabletjes moeten nemen.