Nu al koud hebben?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Nu al koud hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:06

Ik ben vandaag wel heel erg. Kwam terug uit het revalidatiecentrum ben onder de douche gekropen en heb in pyjama en fluffy badjas mijn eten weggelepelt en lig nu in bed met mijn laptop. Ik ben soms gewoon een heikneuter but I like it :D

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:14

Pfoe... ik dacht al dat ik gek was, maar het valt mee, ben niet de enige die het onwijs koud heeft! Werk 's nachts in een discotheek, met een loeiende airco die aanstaat :') verschrikkelijk, en dan 's ochtends door die kou heen nog naar huis, bah... mijn lichaam wilt dan gewoon niet meer opwarmen :brr:

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:14

ik ben ook een koukleum. de dikke trui en winterjas heb ik alweer aan.

ik slaap op zolder en die is niet geïsoleerd en geen verwarming :brr: :brr: :brr: mn winterdeken heb ik al over + t-shirt met lange mouwen en trainingsbroek :+

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:17

Dus ben zo gek nog niet dat ik met een plaid en kruik op de bank zit :o vertik het om m'n kachel aan te zetten in augustus haha

flower1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:27

Me too, heb alweer 4 lagen aan (waaronder 2 fleecetruien over elkaar heen), op de bank lig ik onder een dekbedje en op bed slaap ik alweer onder 2 dekbedden. Mijn hond is volgens mij ook een koukleum geworden want die ligt ook al te trillen van de kou terwijl het gewoon nog 18 graden is in huis. Ben nog te eigenwijs om in augustus de verwarming alweer aan te doen haha

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:40

Nou bij 18 ga ik ook trillen hoor :o Veel te koud.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:00

Het is hier nu 17,5 graden in huis, maar ik vertik het om de kachel al aan te zetten.
Ik trek wel een dikke trui aan.
De winterjas heb ik alweer een week aan,heb de zomerjas amper aangehad.
September en oktober kunnen nog mooi worden.
Maar in augustus 17,5 graden in huis vind ik toch wel bizar.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:01

Hier nog één van de week had ik het erg koud. En normaal heb ik dat niet.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:15

Ik ben ook benieuwd naar de gouden tip! Ik heb inmiddels de dikke jas alweer aan. Tevens liggen er weer drie dekens op mijn bed (en nog ril ik als een rietje)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:16

Ik heb mijn coole lekker warme sloffen van de primark aan en manlief gecommandeerd dat ik nu echt wel de verwarming ging aanzetten!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:29

Pap en mam zijn thuis... waarom ik niet gewoon de kachel aan had gezet :') Uhm omdat het augustus is en jullie altijd weigeren om die kachel aan te zetten voor oktober...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:29

Hier ook al onder een deken, stapel kussens en een kitten op schoot hoor, anders is het hier ook vreselijk koud met 19 graden.. :') Super slecht eigenlijk haha.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:32

Het is ook best wel fris voor de tijd van het jaar.
Dus inderdaad die extra trui of vest maar aan.

Ik hoop zo op een mooie nazomer.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:35

Ik ook want ik wil nog even met de camera aan de slag in een prachtige herfst... <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:37

Ik zit met dekbed op de bank , heb het zooo koud

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:37

Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie, en op de een of andere manier heb ik het steeds koud, en dat terwijl ik hiervoor 2 weken in een tentje heb gezeten in dat flut weer en het toen maar 2x echt koud gehad heb. Dus helaas pindakaas hier vanavond ook de verwarming lekker aangezet hihi.

janahxginger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:41

Twee dikke truien om naar de paarden te gaan. :D
s'nachts twee donsdekens en een dik fleecedeken. :P

Edit: zaterdag liep ik wil nog met korte mouwen rond, maar had net gereden.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:43

Ja hier nog 1. Heb een hele dikke met nepbont plaid over en een dik fleecevest aan. Ik vertik het om de kachel nu aan te zetten en alles potdicht te houden. Tis verdorie nog augustus :(

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:45

Ik meld me ook! Ben een extreme koukleum. En dan wil het geval ook nog dat ik in een nieuw huis zit (studiootje, op het noorden ook nog) waar mijn kat nog geen luikje heeft, dus zit dag en nacht met de deur open... Nu lekker onder een dik dekbed op de bank!!

EDIT was net trouwens op het journaal dat het al helemaal herfst in het land is... Dat verklaart een hoop :P

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:48

Ik ben geen kouwkleum, maar ik zit iedere morgen om half zeven met heimwee naar mijn handschoenen op de fiets naar mijn werk. Ik moet stekken in een kas. Dat is nu twee truien over elkaar, een dikke wintersjaal en iedere pauze een beker warme chocomel.
Gelukkig schijnt morgen de zon weer meer, zeggen ze! Dan warmt het snel op in de kas.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:51

hoi kou kleumpjes :evaw:

ik voel me al niet meer de enige hier heb ik t zelfs t dekbed alweer omgegooid van zomer naar winter en de kachel is vandaag maar eens aan gegaan ik had t echt zo koud.
t erge is dat mijn voeten meestal nog t ergst koud blijven en dan word je bekant niet warm

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:56

Ik slaap alweer met 2 dekens :o
Halverwege de nacht gaat er dan wel 1 vanaf :D

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:02

De tip van kaarsen aansteken werkt super, het wordt steeds warmer in de huiskamer.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:05

Hier nog iemand die het vaak koud heeft.. Ben vrijdag terug gekomen van een vakantie met veel zon en 3 weken weggeweest.. En mijn lijf heeft nu het gevoel alsof het winter is en het vriest :')

Vanmorgen ben ik ook naar stal gegaan in een dikke wintertrui, met kraag en al.. Terwijl andere nog in een normale trui rond liepen.. Maar ja, ik ben al niet helemaal lekker door de lange reis, jetlag en de kou, dan kleed ik mezelf liever lekker warm aan, dan dat mijn lichaam ook veel energie moet besteden aan de kou..

De verwarming staat hier nooit aan, omdat mijn vriend het nooit koud heeft, dus ik lig alweer lekker onder een dekentje op de bank hoor :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:09

Ja fijn hè een paar kaarsen doen wonderen :)

Ik heb voor mn verjaardag een kneiter duur donzen 4 seizoenen dekbed gekregen en hoewel we nu alleen nog onder t dunne deel liggen heb ik t al heerlijk warm in bed. Dus als die winter echt komt straks, dan heb ik het vast niet koud onder t dikke deel of onder beide delen :))

Ik baal wel want mijn winter truien liggen nog bij mijn ouders op zolder en zo warm was t niet vandaag :+