Extreem ontstoken teen/voet, gouden tip gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:03

Hé verdikkeme... ik had gehoopt op goed nieuws. Wat gaan ze precies doen?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:16

Jeetje!
Wat gaan ze nu doen?
Heel veel sterkte!

Joyce_R

Re: Extreem ontstoken teen/voet, gouden tip gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 19:26

Wat lief de reacties :)
Ben maandag gelijk terug geweest naar de huisarts. Ontsteking was weer helemaa terug aan het trekken merkte ik. Leek gedurende antibiotica minder. Maar wat me het meeste zorgen baarde was het best extreme bloeden voor een teen en vlees wat op kwam zetten dat er niet hoorde te zitten. Niet dat het dat was, maar vlees zag er een beetje uit als een minitumortje zeg maar. Ter beschrijving van t soort vlees, maar was t niet hoor! Maar deed ook weer extreem zeer.
Ze gaan m'n nagel helemaal weghalen, ook zoveel mogelijk onderhuids. En dat opkomende vlees gaan ze ook weghalen. Het is gokken of dit de goede ingreep is, maar ze verwachten van wel. Ik hoop het! Maar zie er zo mega tegenop! Schijnt erg pijnlijk te zijn die operatie, gaf dokter en collega van mij aan. En ik en spuiten...... :brr:
Dus een hoop snijwerk.. Help..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:27

Is het je dikke teen?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:29

Joyce_R schreef:
Wat lief de reacties :)
Ben maandag gelijk terug geweest naar de huisarts. Ontsteking was weer helemaa terug aan het trekken merkte ik. Leek gedurende antibiotica minder. Maar wat me het meeste zorgen baarde was het best extreme bloeden voor een teen en vlees wat op kwam zetten dat er niet hoorde te zitten. Niet dat het dat was, maar vlees zag er een beetje uit als een minitumortje zeg maar. Ter beschrijving van t soort vlees, maar was t niet hoor! Maar deed ook weer extreem zeer.
Ze gaan m'n nagel helemaal weghalen, ook zoveel mogelijk onderhuids. En dat opkomende vlees gaan ze ook weghalen. Het is gokken of dit de goede ingreep is, maar ze verwachten van wel. Ik hoop het! Maar zie er zo mega tegenop! Schijnt erg pijnlijk te zijn die operatie, gaf dokter en collega van mij aan. En ik en spuiten...... :brr:
Dus een hoop snijwerk.. Help..

Jeetje knap staaltje vakwerk van die eerste huisarts zeg pfff. Nou ff doorbijten en hopen dat je er na de operatie dan ook echt vanaf bent.

Horsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:31

Bij mij was de operatie pijnloos, ... Maar als die verdoving uitgewerkt is, .... Eerste twee dagen niet kunnen slapen.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:31

Oh jakkes. Sterkte morgen!

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 19:44

Ik raad je ook aan om sterke pijnstillers (evt zetpillen) te gaan/laten halen. Tja en die spuiten.. Dat duurt gelukkig maar even.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 20:04

Amanda, het is inderdaad m'n grote teen. Linker grote teen.

Echt balen inderdaad van de eerste diagnose van de huisarts.. Inmiddels 9 weken verder. En zelfs nog trek ik het deels in twijfel, aangezien deze weer net wat anders zei dan alle anderen. Maar leek heel zelfverzekerd, dus we gaan er maar vanuit.

Fijn om te horen dat de operatie zelf pijnloos was! Ik zie alleen gewoon zooo op tegen die naalden.. Ben echt niet zo'n pussy, maar ik en naalden.... Word nu al misselijk bij t idee. Moet dagen erna gewoon weer werken, hoop dat het mee gaat vallen.. Dokter zei wel dat ik paar dagen immobiel zou zijn, jij ook last van gehad? Krukken ofzo? Of niet de moeite voor een paar dagen? Geen idee wat te verwachten..

Aardbeitje, dankjewel!

NoName, 600mg Ibuprofen, check!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:05

Toch zou ik je eerste huisarts er wel eventjes op aanspreken. En het gaan hebben over een eventuele vergoeding

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:06

Dikke teen doen ze dacht ik met een paar spuiten verdoven, die doen wel pijn maar dat overleef je wel, ik, de grootste pussy die er, heb het ook overleefd. Zou kijken dat je wel zoveel mogelijk zittend werkt en neem echt pijnstillers!!

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 20:15

Jaa, ik zal het sowieso nog eens aankaarten morgen. Maar in principe is wel gewoon het werk gedaan, alleen verkeerd gediagnostiseerd/ onderschat. Vooral dat laatste denk ik..

Zoals ik begreep inderdaad twee of drie spuiten! Wel fijn dat er een mede-pussy is die het ook heeft overleefd! Geeft de burger moed! :D :=
Gelukkig het werken onder voorbehoud! Als het niet lukt werk ik thuis. Maar wel voor gezorgd dat m'n cliënten naar kantoor komen ipv ik naar hun, scheelt weer wandelen mocht ik kunnen werken :j
Ik ga direct een nieuwe strip ibuprofen in m'n tas stoppen!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 20:29

Ik ben de grootste pussy dus :D Ik slikte destijds 8 paracetamolletjes op een dag, van 500 gram :') Maar dan was ik wel pijnvrij!

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:26

Ik heb toen echt een paar dagen liggen janken vd pijn. Werken kon echt niet. Met zetpillen dyclofenac (?) ging het enigszins.. maar alsnog echt pijnlijk.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:42

Ik raad je wel aan om bij gebruik van Ibuprofen 600 nog even maagbeschermers bij de arts te vragen

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 21:47

Nou sterkte! Vraag in het ziekenhuis naar een goede pijnstiller,wellicht krijg je deze ook al wel mee

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:29

Succes in het ziekenhuis!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:44

Ik heb hetzelfde. 2 weken terug de stofzuiger op mijn grote teen laten vallen. Direct enorme bloedblaar onder mijn nagel. Met steriele naald gaatjes in de nagel gebrand om de druk eraf te halen. Was niet genoeg. Teen ging steeds meerpijn doen en werd steeds blauwer. Eergisteren stond ik op uit bed en begon mijn teen hevig te bloeden en ebde de pijn eindelijk weg. Het bloed was zwart van kleur en nadien zag mijn teen er weer normaal uit. Nu ligt echter een deel vd nagel los en komt er pus uit. Nagelriem is dik en vuurrood en de pijn is weer terug. Op advies vd huisarts week Ik sinds gisteren 3x pd in de groene biotex.....

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:47

Hallo ik heb een paar weken geleden mijn teen gebroken en nagel uit de kom, ook linker grote teen

Ik had volgens mij 2 verdovingen deed alleen pijn als ze die erin doen voor de rest niks geen pijn na de operatie overigens maar 2 uur lichte pijn gehad.

Horsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:19

Lopen kun je vergeten de eerste dagen. Autorijden ook.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:41

naar het ziekenhuis gaan en stukje van je teennagel eraf laten knippen

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:43

Priscilla, volgens mij heb jij niet alles gelezen? :')

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 07:45

lees nu dat je naar elger ziekenhuis gaat. Ik heb het 3 keer laten doen en valt reuze mee. wel moet je iemand meenemen jou thuis kan brengen je kan en mag je voet namelijk niet belasten en moet je omhoog houden de eerst komende dagen.

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 13:13

Au Au Au Au.. Wat een mini-hel was dat!
Verdoving wou niet werken en de wond bloedde extreem wat ook niet mee hielp. Heb uiteindelijk vier verdovingsspuiten gehad. En er kon gewoon niet meer bij, maar het wou maar niet volledig doortrekken. En wat doen die spuiten zeer zeg! Mennn! En ook het stuk 'vlees' wat er niet hoorde bleef maar bloeden.
En nu is de verdoving die er in zat uit aan het werken, ook au! |( Maar met een hoop geduld is het nu wel gedaan. Nu voetje omhoog en hopen dat ik na 9 weken nu echt eens van de pijn af ben!

Afbeelding

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 13:21

Och help, even alles doorgelezen.

Sterkte ermee! Hoop dat dit de oplossing is!