Ik vind het heel fijn om ze ook in spotify te zetten, is gewoon hele lekkere muziek Ik heb nu ook de huidige in spotify
Eileen_
Geplaatst: 21-08-14 12:09
Ik vind de muziek bij pump altijd wel leuk zolang ik t doe. Ben begonnen bij 88. Heb wel spierpijn van gisteren, gewichten weer wat verzwaard. Vooral in mn borst voel ik t Ik hoorde van mn instructrice dat in de nieuwe release veel push ups zitten. Oh ow
Hahaha Kiwipitje zo gaan die smalle pushups bij mij ook Ben wel sterker geworden in mijn triceps door gewoon fitness. Ik kon eerst met Pump ook niet goed dippen maar toen ik daarnaast ook ging fitnessen, gingen de dips echt met sprongen vooruit.
Ja op de hoogste heb je net wat meer ruimte om je dips fijn te kunnen maken
Sabine
Geplaatst: 21-08-14 13:21
Die Jans post hebben wij ook en ik doe hem ook op de hoogste stand (dat moet ook bij ons). Bricks zullen wel bij die nieuwe LesMills smartstep horen? Deze?
Oh die zijn tof maar kunnen volgens mij niet zo hoog als die grijze? Ik meen wel dat er weer nieuwe gewichten besteld zijn bij ons in de sportschool. Ben benieuwd
Zit te denken om voor thuis ook een set te bestellen
Jawel je kan onbeperkt van die stomme bricks eronder doen. Maar bij de oude steps kon ik m'n gewichten eronder leggen en dat past bij deze niet.. alleen de 1-tjes.