MarChak schreef:Haha, mooie vlinder, je wordt er wel creatief van.
Echt he...Verveel me nu al.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elenaMM77 schreef:je kunt de ziektewet zien als: tijdelijk niet in staat arbeid te verrichten.. als je dan wel arbeid gaat verrichten dan wordt je eruit gemikt.. vandaar ook dat arbo artsen nog wel eens een bezoekje aan huis brengen..
Je zult zelfs rekening moeten houden met de uren waarop zij kunnen komen en als je weggaat zul je dit moeten aanmelden.. anders heb je wat uit te leggen
Citaat:Daar hoor je informatie over te krijgen; het UWV doet dit idd.
Maar huisarrest is NIET aan de orde: je mag met t gips gaan en staan waar je wilt, tenzij dat nadrukkelijk anders is afgesproken. (Uiteraard binnen het redelijke: je mag je herstel niet belemmeren. )
En niet de arbo arts bepaalt of jij kunt werken, maar jijzelf.
Sterkte en beterschap!
Doanique schreef:Slina schreef:Ik kreeg ook eens toen ik in een kledingzaak werkte, een paspop op m'n grote teen. 'Gelukkig' was hij alleen blauw. Ongelukjes zitten in een klein hoekje.
Succes met je teentje
Auwww...Alles goedgekomen?
Doanique schreef:Haha, dat kan ik me voorstellen.
Mijn moeder is zo'n lekker niet-medelevend persoon. ''Ga dan werken als het geen pijn meer doet.''
... Dat is een beetje het probleem. Dit gaat ook nog wel pijn doen als het gips eraf is want de zwelling kan zo niet weg dankzij dat gips...

Doanique schreef:Bedankt voor de tips!
Het is op het werk gebeurd. Dat het een bedrijfsongeval is en dat dat gemeld moet worden loopt wel los; no worries!
Straks maar naar het ziekenhuis voor een gipsje.
Dankjewel! Lief!