zap schreef:Maar die fout mag je niet schuiven op het EPD. Er is ergens door een dokter niet genoteerd dat jij die allergie hebt. Daar staat het EPD buiten. Dat is hetzelfde als je je bank de schuld geeft dat er geen geld op staat, terwijl een ander het geld niet heeft overgemaakt.
Ik geef het dossier ook niet de schuld
maar het is voor mij wel een reden om nog te wachten met toestemming geven. Ik weet hoeveel moeite mijn eigen ziekenhuis er al mee heeft namelijk om alles goed op de rit te kregen en ook medewerking te krijgen van zelfs artsen.Op dit moment ben ik nog te terughoudend en geef ik dus bewust geen toestemming. Indien nodig is er zo informatie te verkrijgen als ik wel knock-out lig; om bij mijn gegevens te komen heb je ook een naam nodig immers en als je de naam hebt, kun je zo contactpersonen bellen en die verstrekken ook wel informatie. Voor levensbedreigende allergieën zou ik eerder een penning dragen, dat zie je namelijk wel gelijk. Laat ik het anders stellen; ik zie geen toegevoegde waarde op dit moment, maar wel nadelen en geen zekerheid.

pb maar!