Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilsevg schreef:Klinkt goed, fijn om een ervaring te kunnen lezen! Misschien toch maar een keer proberen dan, ik heb eerder wel eens pre-workouts gebruikt maar ik kreeg daar wel dat opgejaagde gevoel van en dat vind ik heel irritant, dan train ik liever gewoon zonder.
Ik ga het binnenkort ook proberen!
Kiwipitje schreef:Gebruikt iemand hier de pwo Unstoppable? Hoe is deze?
Jezzi schreef:KakKiwipitje schreef:Gebruikt iemand hier de pwo Unstoppable? Hoe is deze?
Manon ik waarschuw je vast: de smaak is RANZIG. Ik ben een zoetekauw, maar dit kreeg ik bijna niet weg. Het smaakt een beetje naar haribo beertjes snoep.
Verder wel prima pump, uithoudingsvermogen, energie en geen crash. Ik zou hem alleen nemen voor benen trainen bijvoorbeeld
LisaaBloem schreef:Even een kleine waarschuwing, ik heb vanmorgen voor het eerst "Ripped" genomen en ben een uurtje daarna flink onwel geworden in de auto (terwijl ik reed, gevaarlijk dus), terwijl daar niks over op de verpakking staat aangegeven. Is misschien nog nooit bij iemand anders voorgekomen maar hou er wel rekening mee dat het dus wel kán gebeuren en neem het de eerste keer in als je iig niet het verkeer in moet... was namelijk erg eng, zakte bijna helemaal weg en ben nog de hele dag trillerig en zwak geweest.