Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 16:29

Vandaag mijn whey variatie binnen gekregen. Heb eigenlijk de neiging om van alle smaken 1 slok te proeven :')

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 18:47

Ik heb ook het variety pack, maar vind de smaken toch wel een beetje tegenvallen. Vind de vanille tot nu toe nog steeds het lekkerst.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 19:25

Oh...

Nja tis hier ook de uitprobeerfase om te zien welke smaak bevalt. Vanille vind ik meestal saai.

Voor de whey drinkers: hoe vaak drinken jullie het?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 19:28

Bijna elke dag. Ik heb de sumner variety pack. Aanrader!

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 21:53

Ik drink minimaal 2 shakes per dag. Tussen de 2 en de 4 meestal. :9

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 21:54

Ik heb de kokospoeder vanmiddag binnen gekregen :)

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 22:11

Ik mis m'n cookies en cream bij mijn bestelling van de whey helaas :'(

Toch even melden, want wilde die toch ook wel graag proberen. Dat ze die dan nog de volgende keer meesturen ofzo. Stelletje wakkeren daar ja :D

Ik drink het nu op de dagen dat ik krachttraining doe. Maar gooi het door de magere kwark heen, dat maakt het een heul lekker toetje! :D

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 10:26

Ik heb wel coockies en cream, meerdere zelfs! Vreemd dat er zo'n verschil in zit. Misschien even een mailtje sturen o.i.d.? Hoeveel eiwitten eten jullie gemiddeld per dag? Ik probeer nu (zeker op sportdagen) toch 1,5 tot 2x mijn gewicht aan te houden.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 10:33

Heb ze gemaild inderdaad, hoef niet veel geks, maar wil hem wel testen, dus desnoods dat ze 'm de volgende keer maar meesturen.

En ik zit nu ook op 1.5 tot 2 op de dagen dat ik train, maar heb er soms wel moeite mee.

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:28

Hoi allemaal! Ik ben dit afgelopen halfjaar ook weer fanatieker gaan trainen. Krachttraining voor spieropbouw, hardlopen en ik geef body pump lessen. Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met dedicator unstoppeble tijdens het hardlopen? Was is het effect en ben je er misselijk van geworden? En wat is je we ervaring algemeen gezien? Ik heb wel de ervaring dat bij andere pre-workout poeders je natuurlijk meer gefocust bent en het heeft me bij een halve marathon letterlijk de eerste 10km doorgesleept. Maar omdat deze erg krachtig is en de eerste keer het meest effectief wilde ik het proberen voor een prestatie loopje van 6,5km.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 08:37

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :D

Tot nu toe is de kiwi-aardbei-whey shake hier de nummer 1. Had eigenlijk gegokt dat de tropical dat zou zijn, maar net niet helemaal :+ Heb nog 5 zakjes om te testen, daarna een gewone pot bestellen. Huid gedraagt zich er ook perfect bij (geen puistjes *\o/*)

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:43

Ik heb de eiwitshake van dedicated smaak vanille. Ik heb ook die 12 proefverpakkingen van B&F shop zelf geprobeerd. Daar vond ik de coconut ice-cream het lekkerste, maar die hebben ze niet meer. Heb niet een lekkerder alternatief gevonden. :n

Morgen ga ik trainen met de unstoppable dus dan kan ik verslag uit brengen. :D

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:16

Nou, net met unstoppable van Dedicator getraind! Hier mijn review:

- totaal geen opgejaagd gevoel, wat ik zelf als erg prettig heb ervaren. :j
- je kunt iets zwaarder trainen, of meer series met je normale gewicht.
- ik wilde maar doorgaan! En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet….. :P
- aan het einde van m'n training ging ik even zitten, maar toch na 5 min even op de loopband gaan lopen. Het voelde beter om iets te doen, dan om stil te zitten.
- ook met lopen op de loopband veel focus en meer uithoudingsvermogen.

Unstoppable is niet iets om meer dan 1 keer in de week te gebruiken als pre-workout denk ik. De kans op overtrainen en blessures is dan te groot. Vergeet geen eiwit-shake te nemen na het trainen! Reduceert spierpijn de volgende dag en bevorderd spierherstel! :D

ilsevg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 12:48

Klinkt goed, fijn om een ervaring te kunnen lezen! Misschien toch maar een keer proberen dan, ik heb eerder wel eens pre-workouts gebruikt maar ik kreeg daar wel dat opgejaagde gevoel van en dat vind ik heel irritant, dan train ik liever gewoon zonder.
Ik ga het binnenkort ook proberen!

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 16:16

ilsevg schreef:
Klinkt goed, fijn om een ervaring te kunnen lezen! Misschien toch maar een keer proberen dan, ik heb eerder wel eens pre-workouts gebruikt maar ik kreeg daar wel dat opgejaagde gevoel van en dat vind ik heel irritant, dan train ik liever gewoon zonder.
Ik ga het binnenkort ook proberen!

Ja dat had ik dus ook heel erg! Ik heb een tijdje No-explode van BSN gebruikt en daar kreeg ik echt een zenuwachtig gevoel van. :):) Maar soms ook last van m'n buik. Dit heb ik allemaal niet bij unstoppable. :)

Ik heb volgendeweek een hardloopwedstrijdje. Ik ga kijken of unstoppable daar ook voor geschikt is. Stay tuned dus ;)

ilsevg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:03

Ik ben erg benieuwd!! Ik geef veel trainingen maar daardoor kom ik zelf niet altijd lekker aan trainen toe. Nu de vakantie er weer op zit ga ik voor mezelf ook maar weer eens een schema schrijven, kan ik mooi trainen met en zonder unstoppable vergelijken.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 11:49

Gebruikt iemand hier de pwo Unstoppable? Hoe is deze?

wabisabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:33

De up-date die ik had beloofd 28-08-14:
Ik heb dus een 6,5km wedstrijd (hardlopen) volbracht met de pwo unstoppable. Een pr gelopen! *\o/*
Hij wordt waarschijnlijk uit de handel gehaald want hij is nu 19,95 euro bij B&F-shop. Ik heb direct een pot voor mijzelf besteld. :D (met als cadeautje de leuke roze shaker :) )

ilsevg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:54

Klinkt goed!! Ik heb hem besteld maar nog niet gebruikt. Snel doen dus om te kijken of het bevalt en zo ja snel nog een extra pot inkopen ;-)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 20:16

Kiwipitje schreef:

Manon ik waarschuw je vast: de smaak is RANZIG. Ik ben een zoetekauw, maar dit kreeg ik bijna niet weg. Het smaakt een beetje naar haribo beertjes snoep.

Verder wel prima pump, uithoudingsvermogen, energie en geen crash. Ik zou hem alleen nemen voor benen trainen bijvoorbeeld :j

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 21:55

Overigens wordt unstoppable komende weken uit de schappen gehaald want er is oa dmaa in gevonden. Mocht je hem nog willen moet je snel zijn....

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 22:24

Even een kleine waarschuwing, ik heb vanmorgen voor het eerst "Ripped" genomen en ben een uurtje daarna flink onwel geworden in de auto (terwijl ik reed, gevaarlijk dus), terwijl daar niks over op de verpakking staat aangegeven. Is misschien nog nooit bij iemand anders voorgekomen maar hou er wel rekening mee dat het dus wel kán gebeuren en neem het de eerste keer in als je iig niet het verkeer in moet... was namelijk erg eng, zakte bijna helemaal weg en ben nog de hele dag trillerig en zwak geweest.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 22:58

Jezzi schreef:
Kiwipitje schreef:

Manon ik waarschuw je vast: de smaak is RANZIG. Ik ben een zoetekauw, maar dit kreeg ik bijna niet weg. Het smaakt een beetje naar haribo beertjes snoep.

Verder wel prima pump, uithoudingsvermogen, energie en geen crash. Ik zou hem alleen nemen voor benen trainen bijvoorbeeld :j
Kak := Misschien dat ik er een kuub citroensap ofzo in gooi dan :P.

Pak sowieso bijna nooit pwo als ik train eigenlijk alleen voor benen of als ik zo gaar als een kanarie ben na het werk een schepje green apple :P

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 23:58

LisaaBloem schreef:
Even een kleine waarschuwing, ik heb vanmorgen voor het eerst "Ripped" genomen en ben een uurtje daarna flink onwel geworden in de auto (terwijl ik reed, gevaarlijk dus), terwijl daar niks over op de verpakking staat aangegeven. Is misschien nog nooit bij iemand anders voorgekomen maar hou er wel rekening mee dat het dus wel kán gebeuren en neem het de eerste keer in als je iig niet het verkeer in moet... was namelijk erg eng, zakte bijna helemaal weg en ben nog de hele dag trillerig en zwak geweest.

Heb je het wel ingenomen met/tijdens eten? Dit moet je inderdaad niet op de nuchtere maag nemen en dan aan de slag gaan, heb de 1e keer ook duizeligheid gevoeld maar als er je er bij eet, geen last meer van gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 23:59

Heeft iemand hier de nieuwe Whey Perfection smaken al geproefd? Ik kan niet wachten tot er probeerzakjes zijn, ben zo benieuwd! Vooral naar de pindakaas :-)