Dit is nog ontopic ook, want dankzij dit soort uitvindingen overleef ik dit soort dagen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) maar ik heb wel een paar tips voor je (voor als ze nog niet gegeven zijn)

Zwerte schreef:Jeeeeeeeeeeejjjjj mag ik hier even mn blijdschap komen delen? Mijn mobiele aircotje heeft zn beste tijd wel gehad dus tijd voor een nieuwe. Stuitte vriendlief toch mooi op een hele mooie deal voor een fatsoenlijke airco, dus met binnen en buitenunit! Woehoe! Dat wordt echt mn beste vriend in elke zomer. Het ding kan makkelijk 100m3 koud krijgen en we hebben een minislaapkamertje dus ik kan straks eindelijk de boel echt koel krijgen, ipv de 19 graden die het nu is. Woehoe! Nu zorgen dat ik niet te blij ga ronddansen want daar is het echt veel te warm voor....
Dit is nog ontopic ook, want dankzij dit soort uitvindingen overleef ik dit soort dagen
.
.
. 

Dit is van buiten af gelukkig niet te zien omdat er een hor voor hangt

Anne. schreef:Margrathea, ik herkende je avatar.. Op stal zal je me deze zomer nog heeeeel veel horen klagen![]()
Ohhh, Zwerte, dat klinkt heerlijk!![]()
Ik heb vandaag ook weer overleefd. Een groot deel van de dag binnen gezeten en op stal heeeel rustig aan gedaan en vooral ook veel in de schaduw, met dat windje erbij was dat nog best te doen
Hoiiii
Spruitjee schreef:bij hitte kun je wel kleding uit trekken, maar wordt het op een gegeven moment óf ongemakkelijk voor jou of je omgeving
Vertel mij wat, zelfs in de winter staan zelfs de paarden geshockeerd te kijken als ik weer iets uit trek (mijn lijf spoort niet, hoe kouder het is, hoe warmer ik het krijg
). Bovendien houdt het ook ergens op met uitkleden, en dan?
. Wel vies en plakkerig en uitslag overal omdat ik allergisch ben voor vocht. Of zo. Van regen krijg ik ook uitslag. (en ja, douchen doe ik wel maar vlug en dan gelijk afdrogen
) Zelfs met sneeuw moet ik oppassen, maar dat vind ik dan weer zulk leuk spul dat dat nadeel dan wat minder zwaar weegt.
.
Maar als je vrij bent vind ik warm weer wel lekker. Dan plof ik met een boek en een glas water met ijsblokjes in de tuin. Als het warm word ga ik even zwemmen. Dan is het goed uit te houden.