Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben benieuwd hoe de rest van mijn benen er inmiddels uit zien!

frensje schreef:Als de spray goed is opgedroogd kan je gewoon zonnebrand smeren. Je mag 8 uur na het sprayen niet douchen maar het is niet zo dat de spray dan nog afgeeft. Ik zie het licht op mijn lakens de eerste nacht. Ik laat mij wel altijd in de avond sprayen.
Informeer gewoon bij een salon. Ik vind het fijner dan zelf smeren, dat werd toch vaak vlekkerig ongeacht welk merk.
En dat in nog geen paar uur.. nee die dove creme is niets voor mij denk ik..
, had dat berichtje gemist..)
Als het bevalt, laat ik mijzelf voor de vakantie nog een keertje spray tannen.
Plien91 schreef:Ik ga sinds een maand of twee, drie met regelmaat onder de zonnebank. In het ziekenhuis wilde arts A wel een huidversterkende lichtkuur doen, arts B niet en toen ze in mijn bijzijn gingen ruziën was ik er wel klaar mee en ben ik naar Sundays gefietst.
Eerst twee keer in de week en nu ongeveer een keer per acht a tien dagen. Met name om mijn huid iets sterker te maken en dat is ook gelukt. Ik moet uiteraard nog steeds goed smeren en oppassen in de zon, maar ik kan nu wel een kop koffie drinken op een terrasje zonder te verbranden. Eczeem is ook sterk verminderd. En voor mijn doen ben ik ook best bruin geworden! Nu met het mooie weer hoeft het niet meer, gewoon lekker veel buiten zijn is al voldoende.